Mijn zoon heeft zo'n doorzichtige beugel ( inviseline of zoiets). Die moet dus uit als je wilt eten. Hij was zijn bakje vergeten en had het dus even in een stukje keukenrol gewikkeld en dit ook netjes tegen mij gezegd. En ik dus net, druk aan het opruimen, dat stukje keukenrol pak en in de prullenbak mik. Kon mijn zoon dus zijn beugel uit de prullenbak vissen en staat nu luid mopperend zijn beugel te poetsen
Haha ook heel irritant. Volgens mij kun je een topic vullen met woorden die verkeerd uitgesproken worden
Mijn dochter vergeet ook nog wel eens een bakje. En dan gruwelt de oudste er van als je op tafel ligt. Verder zijn we wel blij dat we hier voor gekozen hebben. Dochter heeft trouwens een spark beugel.
Wat verschrikkelijk!! Geen enkel respect voor dieren. Die jongens moeten goed gestraft worden, als je dit doet heb je een gaatje in je bovenkamer.
Van de drukte bij de Lidl hier net over grens (Tuddern). Parkeerplaats al overvol. Rij van heb ik jou daar in de winkel om vuurwerk te kopen. Gelukkig konden we redelijk snel in de rij van de kassa aansluiten. We zullen een van de weinige geweest zijn die geen vuurwerk in de kar hadden liggen.
Over verkeerd uitspreken, verpleegkundigen die het na jaren in het vak nog steeds het woord oedeem uitspreken zoals je t schrijft. Aaargh! Aan de andere kant kreeg ik ook kromme tenen van de prof die het voortdurend over nuirologie (ipv neurologie, en vul de rest van het accent er maar bij in) had.
Haha. Dat is vanwege de berichten hiervoor over hoe goedkoop bepaalde producten in Duitsland zijn. Is niet alleen voor vuurwerk, maar ook allemaal zp-mama's die shampoo kopen
Ach, wees blij dat het de prullenbak thuis was en hij het er nog uit kon vissen. En dat hij nog heel is. Even poetsen en klaar. Hier nog niet gebeurd, maar dochter moet het van mij in een schaaltje leggen als ze haar bakje is vergeten. Laatst een keer vergeten toen we de deur uit gingen en onverwachts ook nog een hapje gingen eten. Gelukkig had ik een plastic zakje in mijn tas en heb hem vervolgens in mijn brillenkoker in mijn tas gestopt (zodat hij ook niet kon breken). Ik was als de dood dat we hem zouden vergeten als we hem op tafel zouden leggen. Of dat hij per ongeluk meegepakt zou worden met afruimen bijvoorbeeld