Nouja niet het allersimpelste brood dan, maar dat vind ik gewoon niet te eten. Te denken dat hetzelfde brood eerder in 2022 nog €2,17 kostte en vorige week nog €2,69. En nu €3,05
Volgens de site van de AH is het goedkoopste brood 1 euro. Scheelt wel per filiaal of ze dat brood ook echt verkopen. Voor 3,50 heb je idd een luxer brood.
Zaanse snijder is natuurlijk het voorverpakte. Maar ook vers van de bakkersafdeling van ah zijn er nog genoeg onder de 3 euro. Ik snap wel dat de prijs dus snel oploopt, maar met 3,05 heb je haast het duurste dat er is
@Iertje81 gaat niet goed hoor, loop de action in, loop de action uit...met helemaal niks?!? Was op zoek naar 2 dingen, beiden niet te krijgen. (Ander filliaal proberen)
Effe gecheckt net...27-12 was ons brood 2,75 en vandaag 3,11 betaald. Dat is 13%. Schandalig gewoon....
Die van mij zijn wel redelijke uitslapers maar als ze wakker worden hebben ze ook gewoon honger en ik vind het ongezellig er 1 alleen naar beneden te sturen en zelf ontbijt te laten maken. Dus als ze wel vroeg wakker zijn gaat 1 van ons 2 eruit. De afspraak is ik op zaterdag en man op zondag. Is inmiddels lang geleden want meestal is ze rond 9 uur wakker en dan zijn we zelf ook wel wakker.
En welk uur, ging hij slapen? Een kennis haar kind was ook altijd zo vroeg wakker. Tja hij sliep in de namiddag nog en zijn nacht begon om 18u30. Toen ik zei: hij slaapt overdag nog wel veel en gaat er vroeg in, was het antwoord dat het wel makkelijk was. Dat geloof ik
1.09 heb ik een volkoren heel bij de AH Smaakt prima. Proef best verschil met een luxe brood hoor dat haal ik af en toe. Maar we eten veel havermout of kwark met noten en naar school niet alleen maar brood/wij veel salade dus voor normaal gebruik vind ik dit een best brood
Hier was het vanochtend 8.15 uur Nou, daar viel mn mond ook van open. Maar wel een keer lekker hoor. Ze had ook zo weinig geslapen afgelopebln weken, en dan nog oud en nieuw wakker geweest. Zelfs zij moet eens het klokje rond slapen
Wij hebben hier geen AH. Het duurste brood is in mijn ogen het brood bij de bakker, gok dat je daar nu al zo'n €5 voor betaald. Van de bakkersafdeling bij de jumbo vond ik het nog goed betaalbaar en lekker, maar boven de €3 vind ik gewoon echt duur worden.. ik verbaas me gewoon over de grote prijsstijging
Dat ik zoveel spijt heb van mijn lastminute beslissing om op vakantie te gaan ... Het is hier een ziekenboeg, eerst jongste dochter hoge koorts dus naar de dokter en antibiotica, vandaag ikzelf en oudste dochter... Oudste virale infectie, ik ook antibiotica... Wat mis ik mijn man Vannacht gekeken maar eerder naar huis vliegen is onbetaalbaar
De jongste die vanochtend poedeltje naakt naast mijn bed stond met de medeling: mama bad aanzetten? Mama ook bad? Of mama en ik douchen? Ehhhh ik ben nét wakker, eerst maar thee en broodje
Ik haalde net ook een supermarkt brood bij de plaatselijke Jumbo. Gewoon een bruin brood 3.05 bizar gewoon