Ik haal (de) mijn brood altijd bij de bakker, maar vanaf september haalde ik veel overblijvers van de ah en had ik steeds genoeg brood. Toen ik begin november naar de bakker ging schrok ik me dood: 3,85 voor 1 brood. Vorige week weer naar de bakker en toen had ik geluk dat het 4 uur was en ik 3 ( 1 duurderde en 2 “normale”) broden voor 6 euro had.
Hier betaal je 3.14 voor de duurdere broden bij de bakker, maar ze hebben vaak 3 halen, 2 betalen. Dus dan heb je voor 6.28 3 broden. Dat vind ik prima te doen voor brood van de bakker.
In Tenerife Gelukkig is dit zo'n beetje de tweede thuis van mijn ouders dus kennen hier een Belgische dokter, kennen onze weg hier en in april een tweede kans (kom ik opnieuw met de meisjes en mijn mama)... Maar de volgende keer toch eerst 2 keer goed nadenken voor ik zo impulsief beslis... Jeetje zeg
Ik kom ook al een tijdje niet bij de bakker ( van voor de zomervakantie al niet meer) op dat moment was ik voor 3 broden 7,50 kwijt. Em met twee tieners in huis net genoeg voor 3 dagen. Overgestapt op brood van de supermarkt a 1,99. Vorige week , via to good to go, een pakket van de bakker. Oh die broden waren echt een heel stuk kleiner geworden zeg.
Ah, nou ik snap dat het wel heel verleidelijk was en het had ook goed kunnen gaan. Maar ik snap je gevoel, hier al een week iedereen ziek, het is helemaal waardeloos en dan kan je maar beter thuis zijn.
Dat is inderdaad een mooie prijs! Helaas hebben wij niet zo'n grote vriezer dat ik er 3 broden in kwijt kan. Hoogstens 1,5. Vroeger waren er ook nog wel eens aanbiedingen op (bakkers)brood bij de supermarkt. Maar dat zie ik bij onze supermarkt op dorp nooit meer voorbij komen. Nouja, we doen het er maar mee.
Wij ook niet. Daarom koop ik ook als we aan het laatste brood zijn begonnen. Dan 2 in het onderste halve laatje van de vriezer. Andere eruit.
Van mijn zwager en schoonzus. En op nieuwjaarsdag hebben ze dus mijn schoonmoeder gebeld dat mijn zwager niet meer bij haar wil komen. Reden hij wil dat zijn elektrische fiets het hele winter bij sm in de schuur aan de lader kan staan. Schoonmoeder wil dit niet, ten eerste staat de fiets haar dan in de weg, ten tweede wil ze niet dat het ding constant aan de lader staat en ten derde zijn de kosten van het stroom. En nu is meneer dus witheet en weigert nog langs te komen bij schoonmoeder. Schoonmoeder dus weer heel verdrietig ( ze hebben vaker van deze acties)
Rare actie van je schoonbroer . Niet dat het wat uit maakt maar waarom moet dat ding permanent aan de oplader staan? En waarom zetten ze hem niet in hun eigen garage?
Wat een figuur zeg Was dat trouwens dezelfde die ook niet aan tafel wilde wanneer er etenswaren op staan die hijzelf niet blieft?
Maar gaan jij en je man er langs om ze eens even flink aan te pakken? Iemand moet toch opkomen voor je schoonmoeder?
Al heel vaak gedaan en levert alleen meer stress op voor schoonmoeder. Want zodra wij hun op hun gedrag aanspreken worden ze weer boos op schoonmoeder omdat zij ons voor haar wagentje spant. Ik geloof echt dat hij een narcist is, alleen hij doet alles goed, het is nooit zijn schuld, voor de buitenwereld oh zo'n goede kerel en hij staat altijd voor iedereen klaar. Vrienden hebben ze niet, wel tijdelijke contacten maar zodra die iets doet wat hem ( of haar) niet zint dan is de vriendschap over (en dan gaat het om echt kleine dingen b.v de toon waarop je iets zegt.)