Inderdaad, wat te denken van Dutroux bv. Met social media in die tijd hadden we veel eerder en sneller die berichtgeving gehad, dan dat je moest wachten op het journaal van 20.00 uur.
Ik vind het de laatste maanden hier op heel erg veel, bijna elke dag wel kinderen vermist, veel met mentale problemen. Dus wel degelijk meer dan een jaar of twee geleden, misschien toch van corona en de mentale klachten hiervan? (en ik woon trouwens in de achterhoek dus geen grote stad waar het sowieso meer voorkomt)
Wij merken het aan onze dochter, maar meerdere kinderen hier in HAVO 3, die het moeilijk hebben. De teamleider van school denkt dat dat mede door corona komt.
Ja ouders zijn nu onderweg om haar op te halen. Hoop wel dat ze nu ook hulp krijgen, lijkt mij wel nodig
Ook in Tilburg sinds gisteren ook. Meisje van 12 dacht ik. Echt bizar.... @pluk wat fijn dat ze in ieder geval terecht is!
Ons valt aan boord ook dat de hulpjongeren dje we laatste tijd krijgen vooral degene zijn die nu in de 3e zitten, oftewel bij de 1e coronazomer gewisseld
Dat je bij de PostNL app kan zien hoeveel pakketjes je in 2022 hebt besteld en ik gewoon niet op die knop durf te klikken
Ik heb meteen even bij mijzelf gekeken. 45 pakketten. Daarmee sta ik op plaats 473 in onze wijk. Nu jij