Hier komt het vooral doordat bestelling vaak in meerdere zendingen worden verzonden. Ik bestel vaak huishoudspullen in bulk (dus bv wc-papier, wasmiddel), dat komt dan telkens in afzonderlijke dozen. En vorige week bv gymschoenen en gymkleding besteld voor de kinderen, is in 5 pakketten afgeleverd…
Van de blik in Elmi’s ogen Je kunt wel zien hoe graag ie bij z’n mammie wilde liggen Bekijk bijlage 743496
Van de thuiszorg…. Lezen het dossier niet waardoor dus dingen anders gaan dan “ normal” waardoor mijn vader met Alzheimer extra in de war is en als klap op de vuurpijl kleden ze hem niet om voor de nacht waardoor hij dus volledig aangekleed slaapt. Nou ja ik kan er nu dus heen om hem om te kleden Ik weet dat ze het ook druk hebben maar als er 45 minuten staat voor de verzorging en je bent binnen 10 minuten “klaar” Maandag maar weer gaan klagen
Neee!! De action is nou net t redmiddel voor last minute traktaties, cadeautjes en prul waarvan je niet wist dat je t uberhaupt nodig had.
Maar verder heb je geen oordeel Ik bestel alles online. Kom nooit in de stad. Van hondenvoer tot aan planten. Alle kadootjes, kleding, schoenen enz.