Maar je gaat toch niet vt, school of politie bellen omdat er na 4x bellen pas open werd gedaan? Misschien zat ze even op de wc? ga eerst eens in gesprek met de moeder zelf, maar ga niet op basis van aannames meldingen doen. Ik vind dat echt een beetje laf, en de weg van de minste weerstand, sorry.
Ik kom hier even inspiratie opdoen... Heb nog kipfilet en prei liggen...maar hoeven niet perse vandaag op ..anders moet ik nog naar de winkel zoooo geen zin in op zaterdag.
Heb je nog iets van champignons. Maggi heeft een pakje maar misschien kun je zelf iets met room doen. Rijst kip prei en de champignons erg lekker ook
Oh, dat is wel wazig ja, nou, maar goed in de gaten houden dan en haar niet meer laten rijden met jullie kinderen
Ik bedoelde het n.a.v. met teveel alcohol op achter het stuur met ook nog kinderen van een ander in de auto.
Met seinen bedoel ik echt een snel * knipper knipper * moment dat gebeurt wel vaker onderweg zonder een ander te verblinden
Wat een schrijnende situatie @juf1987. Het klinkt alsof die moeder het allemaal ook niet meer zo goed weet; hoe ze de zaken aan moet pakken. Misschien kan je haar aansporen eens met de huisarts te praten? Ondertussen super lief dat haar zoontje met jullie mee kan rijden. Hopelijk stabiliseert de situatie snel bij hun..
Uit de post waar ik op reageerde maakte ik uit op dat ze twijfelde om de vader te contacteren over het hele met-alcohol-op-rijden-en-aangehouden geval, ik bedoelde: misschien kan dat via een andere weg als je je zo zorgen maakt en wellicht dat zij dat kunnen doen? Ik wist niet dat dat al gebeurd was (dat haalde ik later uit een ander bericht) en ze ook verder wel contact hebben met de vader. En had niet goed begrepen dat het over het moment aan huis ging. zal de volgende keer wat beter lezen, scheelt weer berichtjes typen
Whahahaha....ik ben wakker ..zit in het foute topic te posten maar dank je voor de tip heb inmiddels nog aardappelen gevonden dus dat komt goed
Nee waarvoor ze bellen kan vaak niet wachten tot maandag in die zin dat het in het systeem vermeld moet worden. De politie die belt, de raad voor de kinderbescherming, etc. Maar het is meer dat ik ervan opkijk hoeveel jongeren er alleen vandaag al opgepakt zijn voor de meest uiteenlopende redenen, de voorgeleidingen die plaatsvinden binnenkort én het aantal weglopers. Ik dacht net even dat ik gek werd, had die telefoon bijna door het raam gemieterd
Misschien omdat in weekend zich “vervelen” ofzo? Slechtere omgang hebben nodige middelen in gebruik zijn geweest
O ja dat is zeker waar. Vooral het gebruik van middelen speelt mee. Maar we hebben het over 13/14- jarigen
Ja dat is blijkbaar tegenwoordig normaal.. Ik vind daar echt enorm veel van Las ook dat in stad gisteren feestje was van 14-18 jaar moest politie ook komen geen controle aan de deur dus was van alles binnen qua middelen wat niet goed is.. 17 jarige die een stoel tegen hoofd van politie gooide zal je kind maar zijn..
Ja is het ook en ik moet me soms ook echt realiseren dat dit heftig is. Sommige dingen zijn af en toe zo ‘normaal’ voor me.