Sterkte @Lotion Ik verbaas me er ook over waar mijn man allemaal kan slapen. Op iedere bank, groot of klein ok... soms op zijn bureaustoel. Nu zit hij rechtop op een stoel aan de eettafel, rug tegen de muur en ligt hij dus zo met zijn hoofd schuin op zijn schouder te slapen na het eten... Echt... hoe dan.
Dat kan ik ook, m’n lichaam wordt niet altijd blij van bepaalde houdingen, maar ik kan overal, in elke houding wel slapen.
Ach meid toch. Je zit dus nog steeds in het ziekenhuis? Hopelijk heb je inmiddels wel al wat gegeten. Ook alweer wat warmer en minder hoofdpijn?
ja inmiddels al 7 uur. Ik heb een boterham gekregen en lig onder de dekens. Voor de hoofdpijn kreeg een paracetamol maar die lijkt niks te doen. Mijn man wilt zo gaan vragen of ze al iets weten. De verpleegster vond het ook wel lang duren.
Jemig wat vreemd dat het zo lang moet duren!! Hebben ze geen wisseling van dienst kan die het mooi uit gaan zoeken. Wat naar dat je zo'n n hoofdpijn blijft houden. Misschien door de klachten? Ik ga hard voor je duimen dat ze nu voor je bed staan met antwoorden! Niet wat je in gedachten had voor een zonnige zondag.
inmiddels is de arts geweest. Ik moet blijven. Het komt vanuit mijn hart. De waardes in mijn bloed stijgen. Krijg nu bloedverdunners en morgen gaan ze verder kijken. ze weten nog niet wat het precies is maar het is niet goed in elk geval.
Als ik dat geweten had dat het zou werken had ik dat eerder voor je geschreven! Wat heftig!! Dat gaat een lange nacht worden. Lijkt me erg lastig om te horen dat ze het niet weten maar dat het niet goed is. Hopelijk valt het mee. Zal alweer hard voor je duimen! Je man/ vriend moet die naar huis of mag die blijven?