Waar valt jouw mond van open? Deel 11

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Hè gatsie! Heel veel sterkte ❤️

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

dat is het rare.. ik deed dus helemaal niks op het moment dat het begon.
    Ik stond naar N te kijken die trucs deed op de trampoline.

dankjewel allemaal ❤️

owly en Mamafiets vinden dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg.. veel sterkte!!

4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh bah wat enorm schrikken zeg! :eek: Sterkte!!

5. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Lotion wat naar! Sterkte! Hopelijk helpen de bloedverdunners. En krijg je morgen duidelijkheid wat er aan de hand is.
    Altijd naar als het echt vanuit je hart komt!

6. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.505
    113
    Vrouw
    Wat schrikken zeg! Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid. Sterkte en beterschap!

7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    @Lotion
    Ik hou er eigenlijk niet van als mensen eerdere topics of posts aanhalen, maar dat is meer omdat het me het gevoel geeft dat je ‘op je nummer wordt gezet’, maar in dit geval: kan het niet ook komen door wat er nu speelt (of speelde) met je man cq zijn telefoon? Ik las ooit in een boek de zin: ‘pas op met rustige dagen. Vrolijke dagen zijn de dagen waarop het noodlot ongenadig toeslaat’
    En omdat je laatst een ‘goed’ gesprek hebt gehad met je man en zijn telefoongebruik is de rust er nu wel en komt die enorme spanning eruit terwijl je eigenlijk iets leuks aan het doen bent.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

nee ze verwachtte het niet dat het van stress kwam.
    ik ben daar inmiddels ook vrij nuchter over.
    Het is even afwachten wat er morgen uitkomt. Er word morgen meer onderzoek gedaan en een plan gemaakt.

Amaranthas en Iertje81 vinden dit leuk.
  9. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Sterkte @Lotion lees nu bij en heftig hoor hopelijk hoor je morgen meer. Dikke knuffel

10. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Veel sterkte @Lotion wat lijkt me dat schrikken. Hopelijk wordt er morgen meer duidelijk en valt het mee. Hoop dat je wat kunt slapen vannacht.

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Er is ook een hartfilmpje gemaakt neem ik aan?
    Naar hoor.. hopelijk kun je wat slapen vannacht en krijg je morgen meer duidelijkheid.

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    @Lotion super vervelend zeg! Ik hoop dat je vannacht op z'n minst een paar uur kan slapen (ben zelf bekend met hartkloppingen en als de medicatie niet werkt kan ik door de hartkloppingen dus echt niet slapen) en dat je morgen meer duidelijkheid krijgt. Of nog beter, dat de hartkloppingen op mysterieuze wijze verdwenen zijn.
    Sterkte.

Neuzeke vindt dit leuk.
  13. @Lotion heel veel sterkte! Wat ontzettend naar die onzekerheid!

14. Mijn mond valt open van de planning op mijn werk.

Voor 1 augustus de vakantie moeten doorgeven t/m mei 2023.
    Nu kreeg ik vrijdag een mail.
    Voor 1 december de vakantie doorgeven juni t/m december.
    En in juni t/m oktober mag ik maar drie weken vakantie opnemen.

Daar baal ik van want ik nam altijd 1 week in juni, 3 weken in de kinderen hun vakantie en 1 week in september/oktober.

Er zijn ergere dingen natuurlijk maar ik spaar elke maand vakantie-uren om ze uit te geven wanneer ik vakantie wil.. niet wanneer het mijn werk uitkomt.

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

ja ik lig al de hele tijd aan allemaal snoeren (en die blijven er de hele nacht aan) en de arts heeft al meerdere keren om een hartfilmpje gevraagd.

16. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik ben doodmoe dus verwacht wel te kunnen slapen :)
    Dankjewel!

Cin85 vindt dit leuk.
  17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    @Lotion zo dat is schrikken zeg. Hopelijk blijkt het iets vrij onschuldigs. Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. Sterkte!

18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Ze zeggen altijd dat je hart op zo'n moment een marathon loopt, en dat geloof ik graag want het is inderdaad dodelijk vermoeiend. Tel daar voor jou nog eens de indrukken in het ziekenhuis bij op, en ik hoop dat je als een blok in slaap valt.
    Ben je trouwens bekend met hartkloppingen of is dit nieuw?

19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Moet je rekening houden met andere collega’s nu dan? Of zijn er klachten gekomen dat mensen met kinderen altijd op bepaalde dagen/ in bepaalde weken vrij zijn? Bij ons heb je altijd mensen die zeggen: ja ik moet die en die week vrij want dan hebben de kinderen vakantie.
    Toen ik nog geen kinderen had, voelde dat zo oneerlijk. Alsof mensen zonder kinderen niet in de zomervakantie oid weg mogen.

20. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Mijn vader heeft eerder hartproblemen gehad en daar zeiden de artsen altijd: je hart moet nu zo hard werken alsof je aan het rennen en vliegen bent dus niet zo gek dat je kapot moe bent. Onderschat spanning ook niet! Ik zal een kaarsje voor je branden zo!

Zeebra, Neuzeke, einad en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina