Met 10 kun je vaak wel lezen. Ik heb t echt over jong jong. Peuters, kleuters... kinderen die nog met moeite hun eigen bips kunnen afvegen maar wel met teksten op wangen, shirt, borden lopen... die ze zelf niet echt begrijpen.
Die zouden bij mij idd naar de oppas gaan als ik graag zou willen demonstreren. Had eroverheen gelezen van dat lezen. Ben 47 maar kan het zelf blijkbaar ook niet
Oooh jemig die heeft het helemaal te pakken! Die van ons doet het stiekem. Nou ja je kan het zien aan de kater. Die heeft dan een bepaalde blik op zijn kop. Wit brood, bruin brood, eierkoeken, cake. Alles moet in de kast
Tsja, meegesleept worden door je ouders. Hoorde net ook van iemand die zijn kind mee had genomen vandaag. Ik weet niet in welke hoedanigheid (actief of passief) maar vind het niet nodig om je kinderen aan dit soort dingen bloot te stellen op die leeftijd.
Ik heb heel hard gelachen Als we een keer wat eten op de bank mogen ze niet op de bank. Voor je weet eet je inderdaad droog brood.
Ooohhh wij keken vanavond jeugdjournaal. Een jongetje was met zijn moeder maar die was waarschijnlijk al gearresteerd dacht hij. Dat wordt ze vaak dus is voor mij normaal..
Die van mij knaagt ook graag aan plastic Als er ergens een tasje hangt ofzo waar ze bij kan gaat ze daar aan knagen/bijten
Rare beesten, gewoon plastic doen ze niks mee. Cadeau lintjes dat is een ander verhaal. Dat horen ze van verre en dan knaagt knaagt en eten ze het op Die dingen gooien we ook gelijk weg.
Oh ja die lintjes! Als ik een cadeau voor iemand heb met van die lintjes eraan moet dat echt uit haar buurt staan
Wij hebben een kruimel dief ook wel makkelijk. En eten op de bank doen wij niet wel koekje ofzo maar geen maaltijden. Dus eten wij een koekje dan is hij er bij. Beleg en groente snijden krijg ik een liedje (laat nou vallen) Is het 5 voor half 6 dan krijg ik ook een liedje genaamd schiet nou op wil mijn natje (half6 nat voer tijd). Ook is de plastic plantje zijn ijsje (lik knappe jam). En elke ochtend word ik vrolijk begroet (denk dat hij een hond is in plaats een kat) Voor de rest sprint hij weg bij bezoek ook wat krabpaal en bak in de gang maar de kat nergens haha.
Die van mij is verslaafd aan mijn linker oksel. Likken, nestje maken, heel hard spinnen. Rechts is niet goed. Draait en wurmt net zolang tot ie weer links zit. Bij anderen doet ie het ook niet. Alleen bij mij. Apart beest.
Onze 1e kat werd hitsig van een bepaald kussentje op de bank. En o wee als hem eraf wou jagen... niets zo genant als visite hebben (en mijn moeder heeft nogal nette mensen in haar kring) en de kat droogne#kt op de bank t kussen... daarna ging ie zn edele deel wassen zichtbaar Mijn arme moeder
Van mijn zoon. Hij kon nooit aanvoelen wanneer hij naar de wc moest. Gewoon echt helemaal niet. Had 't pas door als wij vermelden dat zijn voeten nat waren. En als je hem op de wc zette gebeurde er niks. 1e week bij Seys. Dit weekend thuis oefenen. En hij is al vanaf 12 uur droog. 2x naar de wc geweest en geplast. Ik ben zo trots Morgen weer de behandeling in. Ik heb er eindelijk echt vetrouwen in dat het goed gaat komen. Ik zie nog wel op tegen het weer naar school gaan.