Wat ontzettend fijn! Ik weet wat het is om te denken dat hij het nooit door gaat krijgen. En als het dan ineens de goede kant op gaat en het kwartje valt, ben je zo blij en trots.
Nee de pausmobiel zijn die vreselijke multipla's dit is gewoon een lief koekblikje En gefeliciteerd met je v snaar hahaha 10 punten omdat je toch hebt opgelet
Oooh dit zou hier ook zo kunnen gebeuren. Dochter heeft in haar kast een plank (op ooghoogte) met allemaal truien en onderin de kast een plank met pyjama's. Drie keer raden wat voor shirt ze laatst aanhad toen ik haar ging halen bij de bso
Hij piempte al een tijdje en toen was hij ineens stil maar accu lampje branden. Gaat hij kijken was hij doormidden oeps. Ik zelf had ook gekeken maar de verkeerde afdeling.
Net met Luc in bad gezeten. Ik moest m’n haren wassen dus had het los. Is ie lekker met Lego aan het spelen, kijkt ie achter me en zegt met enorme schrik-ogen (echt zo —> ); ‘we bloeden! Eruit!’ Dus ik keek achter me en opeens viel het kwartje. Ik heb al jaren rode strepen in m’n haren die ik bij de kapper laat verven, maar thuis bijhoud met een verfje dat ik bij hen koop. Ik laat het een dag in m’n haar zitten en spoel het dan uit. Vorige week nog gedaan. Maar als je je haren laten ‘weken’ in bad, geeft het toch af dus ja het water werd rood. Arm jong
En dat we vogelvoer aan een boom hebben hangen en dat er vandaag wel een hele vreemde vogel aan het voer vrat
Wat schattig! Kleine tip; vogeltjes kunnen met hun poten blijven hangen aan zulke netjes (waarom het zo verkocht wordt mag Joost weten..)! Je favoriete winkel heeft vast wel een vogel voer ding
Ik wist gewoon dat iemand dit zou gaan zeggen Maar je hebt helemaal gelijk en ik heb er al een enig huisje gezien dat ik morgen ga kopen
Hmm wij hebben een voederhuisje van de Vogelbescherming. Populair genoeg bij de vogels. Maar het hout is al in een maand slecht geworden en de zaadjes zijn erin gaan ontkiemen, zat er een soort gras in En we wilden vooral kleine vogeltjes trekken. Maar de eksters en duiven gaan gewoon toch eraan hangen of ertegen beuken tot het voer op de grond valt.
Zo stond mijn moeder een keer raar te kijken toen ze ons kwam ophalen. Mijn vader had mijn zus haar schoenen verkeerd om aangedaan En zus heeft er dus gewoon heel de dag op gelopen