Waar valt jouw mond van open? Deel 11

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Lastig voor jullie ook... je zit gewoon in de spagaat en denk haast: laat nu maar escaleren dat er geen keuzes meer zijn. Je wil het niet, maar op deze manier is het ook geen doen.

2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    Wat een ontzettend moeilijke situatie. Kan je alleen maar nog maar een digi-knuffel geven.
    En @pluk ook.

GroeneBomen vindt dit leuk.
  3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    De schooltje-discussie.
    Hier gingen ze gewoon naar "de petteflet" (naam van kdv)

Waar ik ook heel slecht tegen kan is ouders die over zichzelf praten "mama gaat nu eten koken" hoezo? Komt je moeder voor je koken of wat? :|

Shay25 en owly vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Ik had een vooruitstrevende peuterspeelzaal: 'mama moest werken, daarom moet je naar de peuterspeelzaal'

Is het erg dat ik niet heb gezegd: mama heeft heerlijk uitgeslapen :roflmao:

Ik heb braaf gelachen :D

Mim89, Zxcvb, Shay25 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Vind ik ook. Daarom zegt mijn dochter soms ook holy shit ipv wat anders. En dan het liefste schreeuwt ze dat in een volle tram op winkelcentrum.

Ach ja, er zijn ergere dingen.

Iertje81 vindt dit leuk.
  6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    Op mn werk roept er een KAK als t niet lukt of er een paar keer overheen gekeken heeft. Mijn signaal om koffie te gaan regelen.

Heb m thuis nog maar niet geintroduceerd...

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ik weet inderdaad ook niet beter dat gewoon de naam van het kdv en psz gebruikt wordt.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Klopt en de zorgvrager weet heel goed de mantelzorger zo te manipuleren dat de mantelzorger compleet over haar eigen grenzen gaat. We hebben als familie van alles geprobeerd dit te veranderen maar zonder succes. Nu wachten we af tot het escaleert .

GroeneBomen vindt dit leuk.
  9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik was vandaag bij de Lidl en daar waren een meneer en mevrouw bij de zelfscan kassa’s. Ik moest wachten want alle kassa’s waren bezet. Ik gok dat ze rond de 70 waren. Op een gegeven moment kregen ze een controle en de man stond al bij het poortje met boodschappen in tassen en maande z’n vrouw om op te schieten maar ja zij moest wachten. De medewerker zei dat ze 3 artikelen moest scannen en bij de eerste was het al raak: niet betaald. Het tweede ook niet en toen moest alles opnieuw. Bleken ze 6 dingen niet gescand te hebben. Koffie, kaas, kip etc.
    Die mensen werden boos en riepen dat het vergeetachtigheid was. En door die boosheid verlulden ze zichzelf gewoon. Daarna mochten ze gaan.
    En toch hè zat het me niet lekker. Want als het een 16-jarige jongen was geweest, had hij dan ook zo mogen gaan of was dan wel de politie gebeld? Die oudjes waren gewoon aan het jatten dat was duidelijk.
    En natuurlijk zijn de boodschappen achterlijk duur en voor sommigen niet te betalen maar om dan te stelen?

LizMe, Gewooniemand, Zxcvb en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. meisjemetdeparel

meisjemetdeparel Bekend lid

16 feb 2023
    595
    1.552
    93
    Mee eens. Hoewel ik me dan wel afvraag hoe zij zich nu voelen. Werden ze zo boos omdat ze betrapt waren? Of zat daar misschien iets heel anders onder, pure schaamte misschien? Kan het me gewoon bijna niet voorstellen dat je op je 70e je boodschappen moet jatten omdat je ze niet kan betalen. Bizar, maar helaas gebeurt het dus wel tegenwoordig..

Iertje81 vindt dit leuk.
  11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het uitgangspunt altijd is dat het nooit expres is.
    Wel dom van die mensen om boos te worden.

Iertje81 vindt dit leuk.
  12. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Haha ik moet nu denken aan dirty dancing, zelfs in die tijd was dat al (voor wie de film niet kent, alhoewel ik me dat op dit forum niet kan voorstellen :roflmao: ) het oudere echtpaar blijkt het geld gestolen te hebben in plaats van de jonge knappe danser :p)

Iertje81, Saartje33 en Nummer4 vinden dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Ooo die oudjes zijn vreselijk hoor.
    Uiteraard kan het zijn dat die mensen vergeetachtig zijn, maar na een aantal jaar bij AH als puber heb ik wat ervaringen hoor:eek:
    - een vrouw in een rolstoel met een deken erover. Collega met een ritsvest loopt langs die mensen om ze te helpen met inpakken. Het ritsje blijft achter de deken hangen en omdat zij doorloopt trekt ze die deken mee, hele schoot vol boodschappen:eek:

- man komt bij mij kassa en vertelt me dat het schap met zalmmoten helemaal leeg is en of er nog meer is.
    Een collega van de vulploeg haalt nog een lading en de man neemt een pakje mee.
    Net na de kassa botst een andere klant tegen hem op (die de winkel in kwam), zn jas valt open en daar komen nog een hoop pakken zalm uito_O

Gewooniemand, Iertje81 en Nummer4 vinden dit leuk.
  14. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.413
    113
    Ik zag hier laatst een wat oudere mevrouw een pak kaas onder haar jas duwen en verderop ging ze even achter een pilaar staan en stak ze iets in haar zak. Ik twijfelde heel erg of ik er iets van moest zeggen, of bv een medewerker erop moest wijzen, maar heb ervoor gekozen me er niet mee te bemoeien. Ik vind het echt fout om te stelen, maar tegelijkertijd niet mijn plaats om iemand op z’n plaats te zetten (wiens achtergrond ik ook niet ken natuurlijk)…

15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:
    Dat ik dus het complete verhaal van die film kwijt ben.
    Ik keek alleen maar om te kwijlen op mijn held :roflmao:

Fruity90, Nummer4 en Neskio vinden dit leuk.
  16. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Haha nouja verhaal, ik weet alleen dat baby Johnny heel erg moest verdedigen tegenover hoe heette die zoon ook alweer van die hotel baas :roflmao:)

Mamafiets vindt dit leuk.
  17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    Dat mijn puber gisteren thuiskwam met een paal onder zijn snelbinders.
    Zo'n houten paaltje wat langs de gemeentetuintjes staat bij parkeerplekken.

Toen we ernaar vroegen zei die dat zijn vrienden dat hadden gedaan. Lag langs de weg. En hij kreeg hem. Dus nu heeft hij die paal.
    En daar is hij vandaag dus weer mee naar school gefietst.
    En terug.

Apart figuur o_O

Anniek88, zwaaistaart, Saartje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    Geen idee.
    Maar de waterscene... :p

Neskio vindt dit leuk.
  19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Als ze heel jong zijn, snap ik dat wel. Maar na dr tweede heb ik gewoon altijd ik gezegd als ik naar mezelf verwees.

Mamafiets en Neuzeke vinden dit leuk.
  20. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    Ja dat.

Heel jonge kinderen begrijpen ik en jij nog niet goed. Dan is het logisch om zo te praten.
    Maar vanaf een bepaalde leeftijd/ontwikkeling slaat het nergens meer op.

Deel Deze Pagina