Waar valt jouw mond van open? Deel 11

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Is een thee adventkalender iets?Voor mijn moeder heb ik een advent kalender van yankee (geurkaarsen) ,valt altijd goed in de smaak.

2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dat ik na een werkdag een online bijeenkomst van m'n studie heb (15.00u tot 18.00u) en ik had er om 10 over 3 al geen zin meer in :rolleyes:
    Nog een half uur te gaan :o:

3. tuc

tuc Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao:

Vero0504 vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.292
    113
    We hebben 2 jaar die van de pickwick gehad maar dat gaat hem niet meer worden. Bepaalde smaken liggen nog in de kast.

Misschien nog wat creatiefs.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Koraal82 vindt dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.861
    3.019
    113
    Echt dat we net in een slechte film zitten in het laatste stukje van dit jaar.

Ik ben lichamelijke helemaal op/moe/gesloopt. Dit uit zich ook op hart gebied.

Gisteren opp gehad. En echt onze vent is zo super gelukkig! Geweldig om te zien.

Maar het nieuws was minder. Zijn inzet is fantastisch hij is super lief en doet goed mee. Maar zijn ontwikkeling is sinds groep 2 stil gaan staan. Hij leert niks meer hij had ooit een normaal iq. Maar dit was voor het omslagpunt.

Lichamelijke blijf hij afwijkend lopen en zien ze opschool ook geen verbetering. Ook niet naar rust op vakantie. Het zijn de laatste loodjes tot alle uitslagen. Maar wat is het toch slopend.

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.292
    113
    Wat hebben jullie het toch mega zwaar. Constant maar weer het wachten.

Wanneer krijgen jullie weer uitslag?

8. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.861
    3.019
    113
    Tussen Sint en Kerst. Ik heb ze net weer gemaild. Want hij lijkt het lopen echt kwijt te raken. Ze gaven eerst als reden overbelasting. Maar hij doet verder dan school niks.

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.292
    113
    Wat heftig dat je dus niet weet of het inderdaad overbelasting is of wat anders.

Die constante onzekerheid. Ze zullen de afspraak ook niet kunnen vervroegen maar ik hoop echt dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

Wel fijn dat hij een goede school heeft waar hij zich goed voelt! Erg knap van hem om die wissel te doen van school en er zo voor gaan!

Maan14 vindt dit leuk.
  10. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.503
    8.425
    113
    He, fijn om te horen dat er goed naar je gekeken is, hoop voor je dat de klachten verder afzakken!

Baileyy vindt dit leuk.
  11. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Sterkte met afwachten! Hopelijk kunnen ze toch al iets eerder wat zeggen. Wat een heftige tijd waar jullie inzitten.

Maan14 vindt dit leuk.
  12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Nog een vraagje je zei dat de huisarts helemaal heeft gekeken etc. Maar heeft hij ook nog een ecg gemaakt (hartfilmpje). Want juist bij vrouwen kunnen klachten ook heel aspecifiek zijn zeker met wat je allemaal aangeeft hoe het voelt.

Baileyy, Neuzeke en Ienemine vinden dit leuk.
  13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat een hoop zorgen, niet te doen. Niet gek dat alles ook zijn weerslag heeft op je eigen gezondheid. En wat duurt wachten dan toch lang als je in zo ontzettend veel onzekerheid zit. Zou willen dat ik iets kon zeggen om het lichter te laten voelen, maar wat...
    Een knuffel, dat is het enige wat ik kan bieden.

Maan14 vindt dit leuk.
  14. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Maan14 wat een geduld hebben jullie toch nodig. Iedere keer maar weer afwachten.
    Maar ondertussen zie je wel je wat achteruit gaan en antwoorden krijg je niet of amper.
    Hopelijk komt de uitslag sneller dan verwacht.
    Dikke knuffel voor jou!

Maan14 vindt dit leuk.
  15. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.861
    3.019
    113
    @Basisuil @Madelie,

We worden morgen weer gebeld, want toch nogmaals gemaild naar de neuroloog met ook het iq en leerlijn verhaal er bij. En dat hij bleek ziet veel klaagt over zijn rug, en wij allemaal het idee hebben dat het gewoon niet goed is. De juffen zien hem letterlijk achteruitgaan sinds dit schooljaar. Hij zit er pas voor het eerst. Maar ze zien echt een verschil van begin en nu.

Geeft aan niet normaal te lopen omdat hij soms niet voelt hoe hij zijn voeten zet. ' lastig communiceren met hem' maar hij geeft aan dat hij zijn evenwicht kwijtraakt ' en dan val ik gewoon om mama mijn voeten doen het dan niet' het lijkt dus dat hij de grond niet voelt maar het is niet altijd. Hij doet zich dan ook pijn zegt hij.

Maandag word ik ook nog even door de revalidatie arts gebeld er over, zo fijn dat hij nu op een school zit waar bij dit overkoepeld is. Ergo therapeut gaf aan eind van de maand met de oor ' onderwijs ontwikkeling revalidatie ' bespreking te willen gaan kijken voor hulpmiddelen. Evt rolstoel,aangepaste stoel waar hij niet uit kan glijden.

16. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Maan14 vooral ontzettend fijn dat deze school zo mee kijkt en mee denkt met hem!
    Dan sta je er toch niet helemaal alleen voor.

Denk je dat de neuroloog je verder iets kan vertellen of is het meer weer je verhaal doen en dan kijken wat ze ermee willen doen?

17. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.861
    3.019
    113
    Het laatste, ze geven aan dat ze toch niks kunnen. Het erfelijkheid onderzoek is puur om een naam en prognose. Verder zegen zij dat we al doen wat we kunnen fysio/ergo/logopedie en zijn mytylschool. Ze kunnen het toch niet vertragen :cry:

Maar dan heb ik weer een stemmetje in mijn hoofd die zegt... Mischien is het toch iets van stofwisseling dan zou soms een dieet er voor kunnen zorgen dat het vertraagd. Maarja dat is een ouder met hoop natuurlijk.

18. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Logisch, je wilt iedere strohalm vastgrijpen!
    Lastig hoor, je kind achteruit zien gaan, maar gewoon niks kunnen behalve hem ondersteunen waar nodig is.

19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.418
    30.765
    113
    Vrouw
    @Maan14 wat ontzettend zwaar weer. Het houd ook nooit op.

Ik lees meestal je berichtjes, maar reageer meestal niet omdat ik weinig anders heb toe te voegen dan dit.
    Maar weet dat ik stilletjes meeleef.

Maan14 vindt dit leuk.
  20. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.418
    30.765
    113
    Vrouw
    Van het aantal uitvaarten ineens om me heen.
    2 collega's afwezig ivm overlijden van een naaste.
    Een collega van man overleden (dus ipv zijn verjaardag vieren gast hij afscheid nemen van haar)
    Mijn moeder is vandaag naar de crematie van de zus van een vriendin van haar.
    Mijn broer had gisteren een crematie van een goede bekende van hun.

Hallo.... heeft er nog iemand iets vrolijks te melden ?

Deel Deze Pagina