Waar valt jouw mond van open? Deel 11

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Tenzij je geen rijbewijs of auto hebt.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Die zijn er niet in dit team.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Van een medewerker bij de lidl.

Oudere dame vroeg hulp omdat het smaakje drinken, wat ze wilde hebben, onderop de pallet stond. Zegt de medewerker, als het onderop staat kan ik er ook niet bij en loopt weg.

Manlief heeft de pallet bijna helemaal leeg gepakt ( en in het gangpad gezet) zodat mw haar smaakje kon pakken.

Shay25, Syane en Vero0504 vinden dit leuk.
  4. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.832
    5.567
    113
    Maar 8 wedstrijden per jaar? Dat is wel weinig. Bij voetbal ongeveer 24 per jaar plus een aantal toernooien.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Nee per seizoen. 2 seizoenen per jaar. Het is een pool van 5 clubs. Maar er spelen uiteraard maar 2 teams tegen elkaar, dus je bent nog 1 week "vrij"
    Voor de herfstvakantie 4 wedstrijden gehad en daarna weer 4. Soms zijn er 6 clubs per pool dan speel je een wedstrijd meer. Dus gemiddeld 16 per jaar zonder toernooitjes.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.295
    113
    Dan lijkt het me stug dat je het niet kan regelen. Als alleenstaande kan ik me nog voorstellen dat het lastiger is.

Anders maar meebetalen als onkostenvergoeding. Is toch van het zotte.

tuc vindt dit leuk.
  7. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat ik gisteren toch echt het persoonlijk plan heb afgerond voor de aanvraag hulpmiddelen en hulp. Officieel dus over de grotendeels mijzelf opgeworpen enorm hoge drempel gestapt.
    Nu alleen nog iemand vinden die via een pgb huishoudelijke hulp wil komen doen. Via pgb aangezien de thuiszorgorganisaties met een beetje geluk over een half jaar misschien wel een mogelijkheid hebben om iemand in te plannen.

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.079
    17.046
    113
    Wat heb ik gemist?:eek:

9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.450
    30.817
    113
    Vrouw
    Chronische ziekte
    Weekenddiensten
    Mantelzorg
    Meerdere kinderen en zwemles op zaterdag
    Stille armoede (wat je dus niet weet/ziet door dchaamte erover)

Die Mantelzorg is overigens de reden dat wij vaak niet kunnen. En 1 keer per seizoen is idd niet vaak. Maar een schema kan ik niks mee. Ik kan op vrijdag aangeven of zaterdag kan of niet.

Iemand met onregelmatige diensten kan zich ook niet aan zo 'n schema houden denk ik. Die weet het ook maar kort van te voren.

lindajl en cowgirl80 vinden dit leuk.
  10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    Dat vraag ik me ook af

11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.450
    30.817
    113
    Vrouw
    Over opvullen van je lippen.
    Heel doorzichtig reclame poging.
    En daar uiteraard bijbehorende reacties op.
    Had 't maar heel vluchtig gelezen omdat ik zoon van school moest halen.

Maar gezien de situatie hier was ik wel toe aan wat vermaak. Dus verheugde me ern beetje op een relletje. En toen was ie weg.

12. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    549
    272
    63
    Tja dan moet je niet bij een vereniging gaan

Felice en Mamafiets vinden dit leuk.
  13. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.832
    5.567
    113
    Dus omdat iemand voor zijn zieke vader/ moeder/ oma of wie dan ook zorgt mag hun kind niet bij een teamsport? Sorry maar wat een rare egoïstische reactie.

liefkleintje, Dubbelgeluk, masami en 18 anderen vinden dit leuk.
  14. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.958
    1.294
    113
    Vind ik ook een erg harde reactie. Dan is er vast wel wat te regelen als je niet zelf kan rijden.

Mamafiets vindt dit leuk.
  15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.450
    30.817
    113
    Vrouw
    Dus als je moeder ziek wordt dan moet je kind zijn favoriete sport opgeven?

16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.295
    113
    Dat begrijp ik dat er omstandigheden zijn waardoor het niet kan. Als je ook geen kleine bijdrage kan leveren aan de benzine kosten waarom doe je dan een kind op een sport dat je weet dat je moet rijden.

17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.450
    30.817
    113
    Vrouw
    Dat klopt.
    Rijden is hier nog nooit een probleem geweest.

Training geven, coachen en helpen met vlaggen wel. Man heeft dat een jaar gedaan, maar is gestopt toen hij overspannen raakte. Zit er voor ons (nu even) niet in.
    Helaas bij de rest ook niet, waardoor de enige vader die wel kan/wil er grotendeels alleen voor staat.

18. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.450
    30.817
    113
    Vrouw
    Omdat die er al jaren op zit? En dat voorheen nooit een probleem was?

Ik kan alles wel gaan uitdenken waarom mensen iets wel of niet doen.
    Maar het enige wat ik met deze post wil aangeven is dat het leven niet zo zwart wit in elkaar zit. En wat er achter een ander zijn voordeur speelt weet je niet.

En precies omdat je dat niet weet moet je ook niet gelijk klaarstaan met een oordeel.

Sport is belangrijk voor kinderen. Om financiële reden niet kunnen sporten schrijnend. Dus dat dat zo makkelijk geroepen wordt vind ik triest. Het kost een ander geen cent extra om een of 2 kinderen meer in de auto te hebben.
    In de tijd dat wij wel konden namen we ook vaak dezelfde kinderen mee. Het is nog nooit in me opgekomen om daar een bijdrage voor te vragen. We gingen toch al.
    En zolang er binnen het team genoeg ouders met tijd en auto's zijn hoeft er dus niemand te stoppen met sport. Het zijn hier in elk geval toch de vaste supporters die rijden. Dus ook als die andere zouden rijden waren ze er nog.

KleineLai, SAARC, lindajl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113

Ik wilde het ook bekijken maar was net te laat.

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Rare onsympathieke reactie.
    Ben blij dat ze bij ons zo niet denken. Kinderen op hockey en aan mij hebben ze niet veel.
    Alleenstaand en beide kinderen hebben vaak overlappend een wedstrijd. Houdt in dat wanneer ik met de ene mee zou moeten rijden, de andere alleen naar huis moet/naar hockey moet/alleen thuis zit. Dat gaat helaas nog niet.
    Ik werk onregelmatig in de zorg.
    Daarnaast nog autisme en add en flinke restverschijnselen van een eerdere burnout. In kantine, vlaggen, scheidsen enz zit er voor mij niet in. Teveel prikkels, heb er geen overzicht voor.
    Door de prikkels en vaak omdat ik de avond daarvoor een late dienst heb, kan ik niet zeggen of ik erbij kan zijn. Kan dus zo zijn dat ik er last minute niet bij kan zijn of vanwege prikkels ergens zo snel mogelijk weg wil zijn.
    Daarnaast kan ik die extra taken er gewoon echt niet bij hebben. Ik heb genoeg aan mn eigen huis, werk en alles er omheen. Dan redt ik net. Ben heel blij dat hier rekening mee wordt gehouden.

Deel Deze Pagina