K begrijp sowieso al niet wat mensen in dat merk zien. Veel te duur en nog lelijk ook. En dan nu ook nog deze reclame campagne. zegt genoeg.
Het is gewoon misselijkmakend ook.. keihard ontkennen over bijbedoelingen etc. maar ondertussen zitten er allemaal hidden explanations in die foto's. Walgelijk gewoon.
Je en dan alles van social media afhalen… maar snap die ouders fotografen ect ook niet werk je toch niet aan mee…
Ze hadden ook een samenwerking met adidas, daar was hetzelfde. Lagen ook allemaal van dat soort papieren. De fotograaf ging ook in de slachtofferrol, hij was maar de fotograaf en moet doen wat de klant hem verteld…
Van mijn schoonmoeder, grrr. Niet echt mn mond valt er van open, maar een ergenis. Man ging met broer en schoonvader een uitje doen. Stond gepland voor 26-11. Prima, ik heb gezorgd dat ik de hele dag niks heb dus man kan weg. Ik heb 3 december een theateravond met mn moeder geboekt. Kan het de 26e niet doorgaan vanuit de activiteit waar ze geboekt hadden. Verzet naar 3 december. Maar ik weet hoe dat gaat, bij hen gaat niks op tijd en alles loopt uit. Ik ben niet vaak weg en de keren dat ik ga wil ik relaxt weggaan. Uitje is hier 1,5 uur vandaan. Kan van alles tegenzitten. Het kon op 2 tijden 10.00 uur en 15.00 uur. Ik heb gezegd dat ik 15.00 uur niet goed vond, voor half 5/5 uur zijn ze niet weg en zeker 1,5 uur terugrijden. Helemaal zeuren tegen mij dat ze dan nu heel vroeg weg moesten. En dat dit uitje al langer gepland stond Uhhh ja maar niet op deze datum
Ik snap niet hoe je schoonmoeder hierin een rol heeft. Je man gaat toch met zijn vader en broer weg? Maar verder ga ik mee in jouw ergernis. Zoiets zou ik ook niet grappig vinden, zeker omdat ze zich bij mijn man ook bepaald niet aan tijden kunnen houden.
Dat heeft ze ook niet, ze blijft gewoon thuis. Maar moet dan toch melden dat ze het onzin vindt dat ze zo vroeg moeten
Ik weet zeker dat het een fetisj is, ik heb ooit eens op hem/haar gereageerd met iets als ‘kiwi op nuchtere maag helpt hier altijd goed!’ ofzo. Toen kreeg ik per privébericht een heel verhaal over poepen op het werk en bij oma thuis en over een vriendin die dan ook bij oma moest en oma zelf ook, blablabla… of ik via pb’s erover wilde praten
Huh. Dus je schoonmoeder is geïrriteerd dat haar man en jouw man vroeg weg gaan? Want ze moet hun boterhammetjes smeren in de ochtend ? Of wat is haar probleem Verder. Jouw uitje stond natuurlijk al langer op die datum
Die ken ik toch vooral van "gezellig extra blokje hout op het vuur" en haar geweldige leven als ambtenaar met grote auto Seksleven heb ik niet echt, dus in dat topic was ik niet zo actief