mijn zoon wordt in 2023 12 dus daar kreeg ik inderdaad ook een extra melding van dat het bedrag halverwege het jaar omhoog zou gaan.
Dat de jongens al de hele dag super lief samen aan het spelen zijn Er is misschien 3x gemopper geweest, verder niet. Kan dat niet gewoon altijd
Wij zitten al meer dan 1,5 uur op ons eten te wachten. Besteld via thuisbezorgd.nl Man heeft al gebeld maar ze nemen niet op dus nu is die er zelf maar naar toe
Wat irritant! Blij dat mijn man dan gewoon zijn mond open trekt. Hij zou ook niet moeilijk doen over vroeg opstaan. Ik snap je frustratie! Hopelijk heb je met je moeder een super gezellige avond!
N heeft vandaag haar B diploma gehaald, joehoe!! En toen de zwemjuf (met microfoon en al) aan de groep van zo'n 20 kinderen vroeg; 'En, gaan jullie ook door voor C?' Onze N heel hard riep; 'NEEEEE, want mijn moeder is er zat van!'
Als onze zoon dat zei had je mijn man van de grond kunnen rapen. Mocht je nog willen bedenken hier was c enorm kort. Hebben we tussendoor in corona tijd gedaan. Net als b. Bij ons was a net voor de corona en mocht iedereen mee. Voor b alleen 1 ouder en bij c niemand meer.
Hier volgend jaar ook ineens ruim 100 per maand. Vorig jaar totaal een paar tientjes. Dit jaar niets terwijl zoon 12 werd en volgend jaar wordt dochter ook 12 en dan ineens zoveel. Ik heb ons inkomen maar omhoog gezet.