Ja morgenochtend zal hij wel ff wat sachrijnig zijn. Niet vreemd als je van 1900-0100 aan t feesten bent als je normaliter hoort te slapen.
V werd net zó verdrietig wakker! Heel hard huilen, ontroostbaar! Dus ik ging snel naar hem toe, dacht dat hij pijn had ofzo... 'Wat is er?' 'Ik wil zo graag een echte dino ziehieeeennnn'
Ze krijgt idd een keel en neus amandel operatie. Heb gebeld en moeten de meting van donderdagochtend afwachten. Zit ze onder de 38,5 gaat het door en erboven wordt het uitgesteld. Wel met de kanttekening dat de kans aanwezig is dat ze een nachtje moet blijven, maar die kans was er sowieso al. Dat wisten we al, na overleg van de diëtist met de kno arts en anesthesist. Ze mag pas naar huis als ze wat eet en drinkt, omdat ze bij ziek zijn alle voedsel weigert en we na de operatie juist de dieetvoeding niet aan kunnen bieden (zit melk in en ze accepteert het niet koud) en ze al onder de -3,5 lijn zit. Arts wil het dus liever niet uitstellen tenzij er echt koorts is. Verkouden en hoesten doet ze 365 dagen per jaar Gelukkig vanmorgen geen koorts of verhoging meer, hopelijk blijft het zo.
Een 2,5 jarige + onuitwisbare stift + 5 min wc voor mama = ademhalingsoefeningen... Bekijk bijlage 741018
Onze kleine man had zo'n driftbui, nu 2 dagen later heeft hij nog puntjes in zn gezicht van de gesprongen haarvaatjes
probeer billendoekjes, Mijn dochter heeft toen ze 3 was , haar hele gezicht met watervaste stift gekleurd omdat ze graag zwarte piet wilde zijn. (ik was even met een monteur van de gasmeter aan het praten). Uiteindelijk bleken de billendoekjes het meest effectief.
Dat mijn schoonzus en zwager corona hebben. Dat ze zaterdag al klachten hadden maar toch naar de verjaardag van mijn schoonmoeder zijn gegaan en zondag pas hebben getest. En dat dit dus betekend dat ik nu niet naar mijn ouders kan (vader hartpatiënt) omdat er dus een kans is dat ik besmet ben en hun kan besmetten , dat dit echt niet het einde van de wereld is maar dat ik er wel even van baal.