M061987 zoekt boer

Discussie in 'De lounge' gestart door Achterkantvandemaan, 5 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.259
    113
    Oke stomme vraag misschien...
    Ik zit al de hele avond te googlen. Ik wil misschien wat producten rechtstreeks bij de boer af gaan nemen. Maar hoe vind je die? Als ze al een site hebben is dat vaak 3x niks en staan er ook geen prijzen op. Ik hoop ergens goedkoper uit te zijn dan bij de supermarkt, maar ik ga geen rondje langs alle boeren om te kijken hoe duur het allemaal is.

    Wie heeft tips? Ik woon in Tilburg dus mocht iemand bijvoorbeeld een aardappelboer weten... :cool:
     
  2. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Meestal via via hier... Helaas kom ik niet uit dezelfde omgeving.
    Zoek het landelijk. En via mond op mond reclame. Appelboer, meerdere boerderijwinkels en een 'versautomaat' met verse gesneden groenten en aardappelproducten. Swinters ook soep e.d.
    Soms niet perse goedkoper maar wel heel fijn qua smaak en kwaliteit. En je steunt de lokale ondernemer. Mijn zoontje is helemaal happy als we bij de appelboer binnen stappen..bij Jamin kijkt hij beteuterd :D
     
    Achterkantvandemaan en Nellie4 vinden dit leuk.
  3. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Ohh en een hele goeie... www.lekkerder.nl daar kun je woonplaats invoeren en vind je tips in de omgeving zie ik net.
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  4. Lafayette

    Lafayette Fanatiek lid

    13 okt 2012
    1.377
    1.562
    113
    Er zit in Helvoirt een boerderijwinkel waar producten van diverse boeren uit de buurt worden aangeboden. In Cromvoirt kan je limousin vlees van de boer kopen. Waarschijnlijk als je vanuit Tilburg via de trappisten naar Moergestel rijdt, kom je misschien ook wel wat bordjes tegen met aardappelen enzo?
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  5. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.896
    5.583
    113
    Vrouw
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  6. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.259
    113
    Heb me hier ingeschreven maar als ik aardappelen wil, is het dichtstbijzijnde Loon op Zand :cry:
    Er moet vast iets dichterbij zijn hoor dus ik zoek verder. Maar deze site heeft dus onvoldoende aanbod een beetje in de buurt. Ik wilde met baby lekker op de fiets her en der wat gaan halen maar als dat allemaal zo ver weg is dan schiet dat niet op.
     
    Nummer4 vindt dit leuk.
  7. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.482
    1.717
    113
    De groenteloods in Oisterwijk is misschien wel iets voor je?
    Verder zie je overal boerderijautomaten staan, scheelt ook wel met de supermarkt.
    Maar ik weet niet of er momenteel aardappels inzitten, wel lekkere kaasjes.
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  8. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Misschien bij de landwinkel in Berkel Enschot?

    Mijn man haalt altijd aardappels en eieren enzo in Reusel, maar ik zie net dat dat toch nog verder van Tilburg vandaan is dan ik dacht :p
     
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    En een keertje rondfietsen in de omgeving waar veel boerderijen staan? Meestal hebben ze wel een kraampje langs de weg staan. (Leuk op je nieuwe fiets!)
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  10. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ik dacht even een topic al a boer zoekt vrouw.
    Maar dan net andersom.
    :p
     
    Lies1611 en Bellybell vinden dit leuk.
  11. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.259
    113
    Haha :roflmao:
     
  12. Villa Kakelbont

    Villa Kakelbont Bekend lid

    13 okt 2020
    899
    1.507
    93
    Vrouw
    Zit er een Herenboer in de buurt? Daar ben je mede eigenaar van een boerderij. Een boer doet het werk en jij krijgt 1x in de week een pakket groente/fruit en eventueel vlees.
    Wij doen dit al jaren en zijn erg blij ermee.
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  13. Daantje3

    Daantje3 Fanatiek lid

    28 okt 2011
    1.642
    865
    113
    Vrouw
    Waar in Tilburg woon je? Want Reeshof of Centrum, of Noord of de Blaak is ook nog wel een verschilletje:D
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  14. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.259
    113
    Ja klopt hahaha! In de Blaak! Dus zat al een beetje in Riel en Goirle te kijken maar krijg niet echt iets gevonden.
     
    Daantje3 vindt dit leuk.
  15. Daantje3

    Daantje3 Fanatiek lid

    28 okt 2011
    1.642
    865
    113
    Vrouw
    Er stond altijd wel een eierautomaat net voorbij Riel. Vermeulen eieren. Zit wel echt tussen de landerijen, dus wellicht kom je daar dan meer tegen?
    Ik weet het verder alleen vanuit de Reeshof en omgeving Reusel.
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  16. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Je hebt een app. Lekkerder bij de boer volgens mij. Kan je in de buurtvzien wie er allemaal wat verkopen.
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  17. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.259
    113
    Ik denk dat ik op de eerste mooie lentedag (op m'n nieuwe fiets inderdaad :p) gewoon even ga fietsen en kijken wat ik tegen kom. Maar ook even jullie tips nog afspeuren vandaag qua sites! Dank jullie wel.
     
    Daantje3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina