Goedemiddag allemaal, Ik ben op zoek naar nieuwe hoofdkussens voor ons bed. Nu word ik onderhand doodgegooid met reclames van cloudpillo, wie heeft er ervaring met deze kussens? Alvast bedankt.
Mijn man en die vind het geen fijn kussen. Dat traagschuim gaat ontzettend plakken en gaat dus op een hoop zitten. Het kussen veert dus niet terug, en je moet hem echt helemaal opkloppen wil je weer een beetje normaal je hoofd neerleggen. maar de influencers zijn dolenthousiast
Ik heb hem en ben er heel blij mee. Wat hierboven staat herken ik totaal niet. Heb jarenlang hele dure kussens gehad (4a 5x zo duur als de cloudpillo) en was klaar met die dure grap steeds. Cloudpillo gekocht met het idee, voor dat geld hoef ik t niet te laten. Het heeft even een weekje geduurd voordat ik de juist hoeveelheid vulling had maar sindsdien slaap ik beter en dieper dan voorheen
Ze krijgen online wel echt goede recensies. Ik heb zelf een kussen van beterbed. Was wel 60 euro maar ze hadden toen een actie waarbij ik korting kreeg en mijn man die een andere had kreeg 1+1 gratis. Kussens kan je het best even uitproberen in een winkel (even testen op een bed). Mijn kussen is na 2 jaar nog steeds niet meer ingedeukt dan het begin. Valt me echt enorm mee want normaal is het na een half jaar wel op Al zag ik wel dat je bij hun (cloudpillo) 30 dagen proefslapen hebt. Dus jullie kunnen het altijd proberen.
Ik zag het ook voorbij komen, vind kussens zo moeilijk. Heb nu een kussen van 150 euro maar vind het maar niks. Recensies vertrouw ik nooit zo.
Wij hebben ze. Ik heb de vulling er iets uitgehaald omdat ik regelmatig ook op m’n rug lig. M’n vriend heeft er niks aan gedaan. Soms even wat opkloppen, maar dat gebeurt vrijwel alleen maar als we van dekbedhoezen wisselen voor de was. Dan ben je toch al aan het ‘kloppen’ om de hoes erin te krijgen (gewoon op een normale manier).
Ik vind het een heerlijk kussen, was even zoeken naar de juiste "dikte", sinds ik die gevonden heb, wil ik niet meer anders.
Vanwege het feit dat je er mee doodgegooid wordt zou ik het al wantrouwen. Ga liever advies inwinnen bij een winkel.
Ik heb echt een hoop kussens uitgeprobeerd, tot ik bij de cloudpillo uitkwam. En wat een fatastisch kussen is dat. Hij ligt voor mij echt perfect. Voelt heerlijk zacht, maar heeft toch ook stevigheid. Ik ben ieder avond nog blij als ik op bed ga liggen
En zo zie je maar hoe persoonlijk het is want die vind ik dus vreselijk. Verschillende getest qua stevigheid maar geen vond ik prettig