Wow! Gewoon Wow! Wat ontzettend heftig zeg. Dan weet je ook niet wat je overkomt. Heel veel sterkte. Hopelijk komt hij nog met een verklaring, want dit is onmenselijk om zo jou achter te laten.
Och nee. Wat vreselijk voor jou. Poeh. Wat een schrik. Weet je wel waar hij heen is? Waar woont hij nu bijvoorbeeld? Weten vrienden of familieleden ook niet wat er aan de hand is? Veel sterkte! Wat een onwerkelijke situatie zal dit zijn.
Aangifte doen heeft helaas geen zin omdat de rekening van ons samen is. Dubbelleven lijkt me sterk, daar heb ik jarenlang niks van gemerkt. En op de vlucht? Ik zou geen idee hebben waarvoor
Maar om een gezamenlijke rekening op te mogen zeggen moeten beiden begunstigen tekenen etc. Dus dan heeft hij toch echt fraude gepleegd dus daar mag je aangifte van doen. Ik begrijp dat je daar nu niet mee bezig bent Wat een enorme …..
Allemachtig wat heftig dit! Kwam je thuis en ineens was alles weg? Wat een….. Vreemd ook dat hij de rekening heeft leeggehaald. Heb je zelf helemaal niks meer? Fijn dat je goed opgevangen word en ik wens je heel erg veel sterkte!
Wat bizar! Kun je nog wel contact met hem zoeken? Met in ieder geval een reden? Jou zo onwetend achterlaten Enorm veel sterkte!
Precies, ik kwam thuis en meneer was weg! En daar zocht ik nog niet meteen wat achter ,totdat ik zag dat z'n kleren weg waren,z'n persoonlijke spullen en zelfs al mijn verzorgingsproducten, wat ik wel erg vreemd vind! Heb aantal tientjes nog in de portemonnee zitten maar de rest hadden we altijd op de gezamenlijke betaal en spaar rek.
Ja heb hem gebeld. Enige wat hij zei was dat ie wegging en niet meer terug zou komen. Maar niet waarom etc. Daarna nog geprobeert te bellen maar nr was niet meer in gebruik
Wauw het is inderdaad net een film. Wat ontzettend heftig! En wat stom dat hij dan ook spullen van jou meeneemt, en dat hij je ook nog willens en wetens achter laat zonder een rooie cent. Heel laf van hem.
Wat een bizar verhaal zeg! Waar werkt hij dan, kan je niet na werktijd gaan kijken of ie naar buiten komt en hem vragen wat er aan de hand is?
Wow wat heftig en bizar zeg! En jullie hadden al lang een relatie, huis etc samen? Ik zou ook zeker aangifte doen van die rekening hoor. En ik zou toch op elk mogelijke manier verhaal proberen te halen. Misschien via vrienden nog?
Echt aangifte doen aangezien het jullie gezamenlijke geld is en je beide toestemming moet geven om zo’n rekening op te heffen. Maar wat erg zeg heel veel sterkte!!!
Jeetje, wat een nachtmerrie. Echt vreselijk dat hij je zo achterlaat en nog zonder uitleg ook. Heel veel sterkte!
Wow @Lindy92 wat heftig… heel veel sterkte en ik zou ook aangifte doen. Nu is dit geen prioriteit, maar over een tijdje ben je blij als je het hebt gedaan.