Waar valt jouw mond van open? Deel 12

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    @Lindy92, heb je wel wat kunnen slapen vannacht? En dan word je wakker met het besef dat het allemaal echt is :(

Syane vindt dit leuk.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

Nou, lijkt me heel bizar wakker worden idd:(

3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.429
    30.778
    113
    Vrouw
    Hahaha. Geweldig.

Hij kan je nu gewoon niks weigeren. Maak er gebruik van!

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Lieve Allemaal,
    Ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes. Dat geeft me een beetje kracht!
    Het is allemaal nog heel onwerkelijk! Snap er nog steeds niks van.. Iets wat je jarenlang samen hebt opgebouwd is gewoon weg net alsof er nooit iets gebeurt is. Het ene moment zit ik met emoties heel diep, dan weet ik even niet meer waar ik het zoeken moet qua verdriet. Het andere moment lukt het me meer om in het hier en nu te leven.

Geen idee wat er allemaal nog gaat gebeuren. 1 ding heb ik wel duidelijk voor mezelf, mocht ie terugkomen... Er is geen weg meer terug. Dat dit is gebeurt is onvergeeflijk.

OliJul, Dubbelgeluk, Featherr en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Ik lees net je berichten! Heb alles achter elkaar zitten lezen. Meid wat een verhaal!! Absurd dat je niet eens weet waarom.

Dikke knuffel!

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Er zal voor hem een reden zijn geweest om weg te willen. Maar hij had op z'n minst het fatsoen moeten opbrengen en het lef moeten hebben om jou tekst en uitleg te geven en alles netjes af te handelen. Dat zou al pijnlijk genoeg zijn geweest.
    Ik hoop dat je toch nog antwoorden zult krijgen. Al zou het via vrienden van hem zijn. Zodat je het voor jezelf allemaal beter kunt plaatsen en af kunt gaan sluiten en verwerken.
    Goed dat je voor jezelf in ieder geval hebt besloten dat mocht hij terug willen er geen weg terug meer is. Niemand hoeft zich zo als een stuk stront te laten behandelen. Echt heel laf wat hij je heeft geflikt.

OliJul, bluedrake, JupitR en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.325
    8.832
    113
    Vrouw
    Je komt echt enorm sterk over. Heel goed dat je dat besluit voor jezelf hebt gemaakt! Dit is zo'n enorm laffe, smerige actie van hem. Het kan gebeuren dat je een relatie wil verbreken, maar dat doe je dan toch op een fatsoenlijke manier. Echt ongelooflijk.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  8. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    @Lindy92 ik vind het echt zo bizar! Wat een *** vent. Dit heb je toch bewust moeten voorbereiden, zo'n vertrek? En dat dan op zo'n manier doen... Merkte je niks in zijn doen en laten de afgelopen weken?
    Vraag me dan ook af wat hij tegen zijn baas heeft gezegd, als hij zulke duidelijke instructies heeft gegeven dat hij niks tegen jou mag zeggen.o_O

En heeft hij nog een huissleutel of heeft hij die netjes achtergelaten? Voor hij zo opeens je huis binnen wandelt...

Syane vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nouuuuuu ik zit hier letterlijk met open mond te lezen @Lindy92! Wat zul jij vol emoties zitten en wat ongelofelijk laf, zijn aanpak. Ik kan me echt niet voorstellen waarom je op deze manier weg zou gaan. Los van het feit of het voor jou plotseling zou zijn of dat er wel/geen directe aanleiding zou zijn (überhaupt horen dat iemand bij je weg wil / vertellen dat je bij iemand weg gaat), is de manier waarop echt onacceptabel!

Ik hoop heel erg dat je antwoorden kunt vinden. Wellicht gaat dat je straks helpen om dingen af te sluiten. Klinkt natuurlijk als helemaal gepland, vraag me wel af wat hij met al jouw verzorgingsproducten moet?

Heel veel sterkte zeg! Dit is niet niks. Wat een onfatsoenlijke en kwetsende actie!

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Ja hier ook de afgelopen weken!!

consider vindt dit leuk.
  11. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Je bent heel sterk! Ook door te zeggen dat als hij wel met hangende pootjes terugkomt, er geen weg meer terug is. Die idioot heeft jou echt slecht behandeld. Veel sterkte de komende tijd.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    De blik.in de ogen van tiener zoon als je op zaterdagavond rond 19 uur zegt. Ik ben zo benieuwd wat ik morgen krijg voor moederdag. :D:roflmao:

Waarop die tiener zoon spontaan een stukje gaat fietsen

Vanmorgen kreeg ik 2 plakken chocolade, verpakte in een plasticzak compleet met de plusspaatzegeltjes erbij :D

kadootje, Spiekerbox, Tulala en 48 anderen vinden dit leuk.
  13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Whaha, die van mij ging gister ook nog maar even fietsen (nadat z’n vader had gezegd dat ie echt iets zelf moest regelen) en ik heb 2 chocoladerepen gekregen, niet ingepakt ofzo.
    Heel herkenbaar dus :D

Kaatje92, toch3, Zeebra en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

15. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    herkenbaar al waren die van mij wel ingepakt en zat er nog doucheschuim bij.

toch3 en Zeebra vinden dit leuk.
  16. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Ik heb, na een paar kleine hints vd week, net "Atlas" gekregen van de jongens. Dus voorlopig heb ik iets te lezen.

toch3, Zeebra en elsie89 vinden dit leuk.
  17. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Haha geweldig!

Vroeg gister aan de oudste of ik nog een mooie tekening van haar zou krijgen vandaag.. :roflmao::roflmao:. De reactie was: ja dikke doei.

femkes vindt dit leuk.
  18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Van mijn man, die uitgerekend vandaag stom tegen mij moet doen. Nu is hij naar Feyenoord en ik zit mij thuis te irriteren aan zijn gedrag van eerder vandaag. Nouja, ik vermaak me wel met de kinderen. Maar gewoon blughhh. Zal hem op z'n vroegst morgen pas weer spreken want het zal vast een latertje worden vandaag.

19. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Haha vast spanning voor de wedstrijd ;)

Spectre vindt dit leuk.
  20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015