Vroeger had ik het ook heel erg. En naast me gewoon vreselijk rot voelen ook veel pijn en bloedverlies. En gruwelijke migraine aanvallen De mirenaspiraal was voor mij DE oplossing. Moest er wel mee wachten tot we klaar waren met kinders maken. Zou zeker naar de huisarts gaan om het te bespreken. Je hoeft hier niet mee te blijven lopen.
Bij mij gaan de luiers én de waterdichte overbroekjes gewoon op 60. Droger heb ik niet maar daar mogen die met een pul laagje niet in.
Bij jou een vruchtbare reden, bij mij mag ie gewoon wegblijven zonder ukkepuk op komst. Ik zit weer een migraine te duiken (aka we doen geen bal houden ons gedeisd en hopen dat de storm weer overraasd). Pil geen alternatief, wordt t alleen maar erger van. Koperspiraal begin ik niet aan want ik kan al slecht tegen metalen en ben heel erg ontstekingsgevoelig. Kom maar door met die menopauze als dan dit gezeik over is met die hormoondips en de helft van je tijd niet jezelf zijn. (Cyclus van 28, week ervoor al drama menstruatie ook een week dan mag ik weer 2 weken mezelf zijn en begint t gezeik weer)
Dat eten wat de kinderen krijgen voorgeschoteld is niet zo lekker als qat ik thuis maak. Ook mijn kind vind het fijn als ik 's avonds met hem eet. Ik heb op de vorige locatie wel eens meegegeten maar echt een succes vind ik dat niet. En daarbij er wordt eten ingekocht voor de kinderen, niet voor pm-ers. Dus er blijft niet veel over voor een volwaardige maaltijd. Ben blij dat we op mij huidige werklocatie geen warme maaltijd standaard hebben
Hier normaal gesproken vanaf eisprong (vroeg in korte cyclus dus red de twee weken niet eens) een rothumeur en de drie dagen er voor kan ik mezelf maar beter opsluiten. Eerste trimester was ook drama. Hoop dat t maar snel beter wordt. Ik ga voor lang borstvoeden en dan hopelijk meteen door de overgang heen en dat ik dan gewoon nooit meer ongesteld word
Ik bel maandag de HA hierover hoor. Maar wil niet aan de pil/spiraal..heb in het verleden verschillende pillen geprobeerd de ene kwam ik 5 kilo aan de andere werd ik depressief etc.
Ik was ook flabbergasted toen ik dat hoorde. Echt ze is een lief mens maar op sommige momenten kan ik haar wel wat aandoen. Zo dom zulk soort opmerkingen
Ik stond te tollen op mn benen en was alles behalve mezelf. Had toch 16 jaar diana gehad maar een of andere lichte basic variant die ik na mn bevalling van G kreeg was zodanig beroerd dat mn man besloot dat we dat maar niet gingen doen. Hij bemoeid zich er doorgaans niet mee maar daar trok hij toch echt de grens. Andere versie was ook geen succes en verder doorzoeken zag ik ook niet zitten. Wat een bocht is dat spul toch eigenlijk.
Waar zit je dan wel aan te denken? Want ik kan me verdraaide weinig anders indenken als opties. Maar allicht heb ik nog een optie gemist
Het Klinkt raar maar dat is de instelling van vroeger. Vroeger hoorde je dat niet of men had het er niet zo over. Alles onder het tapijt vegen. Pappen en nathouden. Ze willen er gewoon niet over praten, of ze zijn gewoon niet zo slim.
Ik denk beide, soms vind ik haar dom/onnozel overkomen. Maar aan de andere kant wil ze het er ook niet over hebben en heeft ze het liever over haar andere kleinzoons die het wat beter doen als onze zoon
Integendeel. Met de loop de jaren zie ik het juist veel duidelijker naar voren komen. Het is een deel van wie hij is. En dat is ok.
Dat is verdrietig. Alsof hij minder waard zou zijn. Juist deze kinderen hebben onze volle steun en aandacht nodig.