Ga nog wel even naar het oude bedrijf 'terug', wij hebben ook een keer een klapband gehad in een hele korte tijd (weet niet meer hoe lang er tussen zat, maar was meer dan 2 weken, volgens mij zelfs bijna 2 maanden). Viel toen onder de garantie en hebben toen niet hoeven te betalen voor de nieuwe band. De oude band is toen voor onderzoek naar de fabrikant teruggegaan (maar dat was wel een goede band voor die fiets). En mocht het nog een keer gebeuren; fiets op slot zetten, een hondje (zo'n verhuisplankje op wielen) halen of laten brengen, achterwiel op het hondje en zo gaan. Gelukkig zijn er hier inmiddels een aantal fietsenmakers die de fiets ophalen. Erg fijn. Maar ik hoop dat je deze tip niet nodig hebt. Is het een tandem van/via de WMO? Door de "eigenwijze" reactie van het bedrijf dat de tandem in onderhoud heeft, krijg ik die indruk. In dat geval, ook zeker een klacht indienen bij de gemeente.
Aften vind ik altijd zo pijnlijk. Bij mij helpt evisense aften gel altijd wel goed. Weet niet of je dat al hebt geprobeerd? Sterkte!
Het is inderdaad een wmo tandem, onderhoud word uitgevoerd door een bedrijf,die ga ik morgen zeker bellen!Bij de vorige klapband had ik al aangegeven dat ik dacht dat er een verkeerd type band onder zat maar volgens haar monteren ze alleen dit type band onder tandem en het gaat altijd goed....Ik moet er niet aan denken dat het onderweg gebeurd was.De band is echt niet geschikt voor dit type fiets, alleen voor een stadsfiets of kinderfiets. Tip van een hondje is een goeie, heb me gister een breuk getild samen met mijn moeder.
Ik heb een poosje geleden en gigantische aft gehad op mijn gehemelte. Ik was toen een periode erg aan t tobben met mn keel/ amandelen, enz. Het ging van t een over op t ander. Als laatste was toen mn gehemelte aan de beurt met die giga aft. Heeft echt weken geduurd, maar is gelukkig wel weggegaan en sinds dien alleen nog een litteken eraan overgehouden. Mijn weerstand was toen gewoon erg laag. Ben toen gelijk gestart met een goede vitamine-pil en sindsdien gaat t gelukkig goed.
Dit ziet er idd uit als aften. Ik heb een keer een aft zo groot als een knaak aan de binnenkant van mijn wang gehad. Ik heb toen van de huisarts een speciale mondspoeling gekregen en iets wat ik er op kon smeren. Dat hielp wel.
De huisarts was er van overtuigd dat het geen aft was (althans mijn gehemelte, dat andere had ik toen nog niet) daarom kreeg ik antibiotica. Maar ja aangezien die niet werkt twijfel ik nu ook. Ik ga morgen voor de zekerheid wel ff naar de tandarts.
Whahahha G probeert alle kinderen in de binnenspeeltuin mee te krijgen in verstoppertje. Gaat wel lekker rustig worden dan als iedereen muisstil verstopt is. (Is niet heel druk hier overigens, denk iets van 50 kinderen ofzo) Goed plan meis! Ik ben raaaazend benieuwd hoe dit zn uitwerking vindt (en hoeveel ze er meekrijgt in t idee). Vakantiewerk op een camping als entertainment team is allicht nog een toekomstige bijbaan voor dr. >>geen idee van wie ze t heeft overigens, ik blijf t verbazingwekkend vinden. Zowel man als ik zijn liever "undercover".
Kijk eens naar dentinox voor tanden van baby's. Ik had een keer een aft en ben dat erop gaan smeren en dat werkte best goed. Het beste werkte de slok whisky die ik nam om te spoelen vond mijn man wel een beetje zonde want ik heb het niet opgedronken
Dat we dachten dat als man met onze baby met koorts naar de dokterspost ging vannacht, hij zo weer thuis was omdat zoon verder geen klachten heeft. Zoon ligt nu in het ziekenhuis omdat hij geen klachten heeft verder en hij wordt binnenstebuiten gekeerd. Infuus erin en aan de bak. En voelt heel rot dat ik thuis ben, ook omdat ik borstvoeding geef
Ach wat sneu Wel goed dat ze het goed onderzoeken, maar wel harstikke klote natuurlijk. Hopelijk is er niks ernstigs en is ie snel weer thuis ❤️