Waar valt jouw mond van open? Deel 12

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Net na het posten heb ik eindelijk iemand te pakken gekregen. Die zei dat de chauffeur er wel is geweest en dat ik een briefje in mijn bus heb. Klopt helemaal niks van. Ik stond gewoon te wachten. Als hij een poging had gewaagd om dat te doen dan had ik de brievenbus ook wel gehoord. Morgen komen ze zonder bijbetalen in een vlak wat mij uit komt. Ik ben benieuwd of het dezelfde chauffeur gaat zijn. Er stond een foto. Dus die zou ik ook gelijk herkennen. Dan ga ik zelf maar even verhaal halen.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Nou gelukkig dat ze op korte termijn jij komen. Wel benieuwd of het morgen due chauffeur is.

Wij hebben dit ooit gehad met een pakket. De hele dag thuis voor dag ding heeft hij een briefje in de brievenbus gedaan. Ik snel baar de deur reed hij al weg.

Die chauffeur was niet blij met mij en vond het niet nodig om gelijk te klagen. Nou ik vond het niet nodig om uren te wachten en hij niet eens op de bel duwde. Dit kost hem meer tijd.

Misschien kwam het voor die chauffeur niet uit. Of stond voor een verkeerd huis, dat Jan ook.

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Wat raar dat hij niet eens de moeite nam om te bellen :confused:

De dame aan de telefoon zei dat er een gps tracker was en dat hij wel hier stond. Echt zo raar. Hij zou het bij de buren in de bus gegooid kunnen hebben. Maar een huisnummer lijkt mij niet heel ingewikkeld ofzo. Hetzelfde nummer bij een verkeerde straat zou ik nog kunnen begrijpen.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik zou ben bellen en ze dit voorleggen en vragen hoe dot opgelost kan worden.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Goed idee!

Rozebeer vindt dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Nou hier wel vaker gehad met wissel van huisnummers

7. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.884
    6.415
    113
    Hier stond pas een bezorger met wasmachine en droger (al uitgeladen) voor het huis te tieren toen ik terug kwam van school, waarom we niet thuis waren voor de levering. Hij was in de verkeerde straat ;) Zal dus prima kunnen dat een bezorger echt bij het verkeerde huis staat.
    Maar andersom ook wel eens DHL gewoon zien doorrijden door de straat en een minuut later een berichtje via de app dat er niemand thuis was, dag was dus gewoon gemakzucht denk ik?

8. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Haha die zal wel gebaald hebben :roflmao:

Raar hoor dat doorrijden. Heb je er nog een klacht over gestuurd?

9. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.021
    4.994
    113
    Vrouw
    Hier ook wel eens bezorgers die gewoon niet aanbellen en zogenaamd wel langs zijn geweest. De meeste pakketjes van PostNL worden inmiddels ook beneden (binnen) bij de buitenvoordeur van het appartementencomplex gedumpt. Ook als het om aangetekende pakketten gaat. Soms is je pakket dan dus bezorgd zonder dat je het weet en kom je hem ineens tegen beneden, waar in principe elke andere bewonder het mee zou kunnen nemen. Eerder legden ze het in ieder geval voor je eigen voordeur neer. Dat vond ik nog wel oké. Daarna werd er gevraagd of pakketjes in de lift gezet mochten worden. Prima, als je het even zegt dan weet ik dat ik even naar de lift moet lopen. Daarna werden pakketjes voor het hele gebouw gewoon zonder aankondiging in de lift gezet. Moesten we dan zelf maar uitzoeken ofzo. Inmiddels is zelfs dat teveel moeite blijkbaar. :confused:

10. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.571
    3.904
    113
    Vrouw
    Ze zijn in de straat achter ons een paar huizen verder aan het bouwen en die hun muziek staat zo absurd luid dat je in de tuin nog nauwelijks een gesprek kunt doen en tot binnen ook duidelijk te horen. Om onnozel van te worden. Mijn moeder kan er niet tegen want zit thuis met een burn out (wonen langs ons), en ik kan er niet tegen want supersnel overprikkeld.
    Als je teken doet of het wat zachter mag doen ze alsof hun neus bloed.
    Kan je daar de politie voor bellen? Want het is wel gewoon overdag natuurlijk. Maar veel baby's in de buurt, mensen die thuis werken enz.

11. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Weet je wie de aannemer is? Dan zou ik daarheen bellen.

12. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.571
    3.904
    113
    Vrouw
    Nee geen idee helaas. Ook geen idee wie er aan het bouwen is.
    Zit nu binnen met alle ramen toe en en is het te doen, maar ook wel zonde nu het mooi weer is. Ze hebben alle dagen wel muziek aan maar dan is het nog wel ok qua geluid, vandaag is standje dikke party. Hopelijk is die bouw snel klaar. Is een nieuwe straat dus afgelopen 2 jaar een tiental nieuwe huizen gebouwd met alle bijkomend lawaai, dit is het laatste normaal en hopelijk keert dan de rust weer terug want normaal hoor je hier alleen vogeltjes :D

13. Kitty2023

Kitty2023 Lid

26 mei 2023
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hahaha ja bahhh die tandjes! Ik ga ze niet bewaren hoor, dan maak ik er liever een foto van:$

14. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.021
    4.994
    113
    Vrouw
    Je mag overdag geluid maken, maar dat betekent niet dat je overdag geluidsoverlast mag geven. Als het echt heel hinderlijk is, kun je de politie daar idd voor bellen.

Syane vindt dit leuk.
  15. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.571
    3.904
    113
    Vrouw
    Ik denk dat er ondertussen meer mensen zijn gaan klagen want het in ineens weer stil. Hopen dat ze nu van de volumeknop afblijven ;)

Gewooniemand, owly, toch3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.412
    30.754
    113
    Vrouw
    Niet mijn mond. Maar die van een toevallige voorbijgaande met haar hond.

Die zag/hoorde ineens een ietwat gezette vrouw van middelbare leeftijd met een knalrood hoofd en bezweet lijf voorbij rennen (stoempen/hobbelen/schuifelen) . En ondertussen luidkeels zingen. Of ja... een soort van hijgend klanken uitstoten op de maat van muziek uit haar oordoppen

:roflmao:

Anouk2005 vindt dit leuk.
  17. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Van het feit dat het vandaag echt een schijtdag is. Werkelijk alles zit me tegen en een collega probleert me ook nog te naaien. Ben al weken mega aan het overwerken en de stapel wordt alleen maar groter en groter. En iedereen vind het maar normaal dat ik dat allemaal doe. Ben er ff klaar mee :evil:.

18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.040
    14.719
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel fijn!
    Mochten ze toch weer de volumeknop opendraaien: staat er geen bedrijfsnaam op hun auto?

19. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    @Zonnestralen gelukkig komen ze alsnog. Ben benieuwd of ze inmiddels geweest zijn en of het dezelfde chauffeur was.

Ik had eens een pakket besteld bij dhl, rijdt het busje keihard voorbij. Ik best verbaasd, maar dacht ‘die komt vast zo terug’. Kreeg ik een mail dat ik niet thuis was en bij de buren was bezorgd. Krijg ik niet lang erna een belletje van mijn moeder dat het pakket daar bezorgd is.. meneer had daar meerdere pakketten af te leveren en vond dit wel handig. Ik heb een klacht ingediend. Sindsdien vindt ie me niet meer zo leuk:o:

20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Hij komt vanmiddag, hoop ik :p Zo te zien is het een andere chauffeur.

Haha hij zit er nog steeds mee? Is het lang geleden? Wel bijzonder dat hij weet wie jouw moeder is.

Kaatje92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina