Hoe verbrand mijn oudste dochter van het strand is thuisgekomen. Wij gebruiken altijd naar volle tevredenheid de zonnespray van Kruidvat. Omdat deze bijna op is heb ik vanmorgen nieuwe gehaald maar dat is zo’ n inviseble spray wat olie achtig aandoet. Ruikt chemisch en voelt gewoon niet lekker op de huid. Deze heeft ze meegenomen en komt nu verbrand thuis. Of ze heeft niet goed gesmeerd ( zegt van wel) of die spray werkt onvoldoende. Ik denk vooral het laatste. Ze is niet volledig rood hoor maar wel aardig rode plekken. Ik hoop dat ze er niet al teveel last van zal gaan krijgen. Ik gebruik deze spray niet meer.
Ja is toch ook gewoon te gek voor woorden. Moet er echt niet aan denken om vrijwillig met zulke grote borsten te moeten lopen.
mijn tip, de verbrande plekken insmeren met aloevera gel (verkrijgbaar bij de action een groene pot) dat verkoeld goed . Hier ooit zoon (toen nog kleuter) ingesmeerd met zonnebrand, nou hielp geen tierelier (dacht ik), kind werd alleen maar roder. Bleek hij achteraf allergisch te reageren op de zonnebrand (merk derlon). Sindsdien test ik eerst alles aan de binnenkant van zijn elleboog (als dat na een nacht slapen niet heeft gereageerd) durf ik het wel aan. Voor de zonnebrand van de lidl (cien) is hij niet allergisch dus die gebruiken we nu al jaren.
Ja we hebben ook wel een goede After sun staan. Ik hoop dat het morgen een beetje weggetrokken is. Of het een allergische reactie is weet ik niet maar zou het wel kunnen zijn. Ze heeft er zelf weinig hinder van ( tot nu toe) De zon is ook gewoon enorm fel en beter kan je gewoon in de schaduw blijven. Maar ja, een pubermeid van 17 jaar. Ik ga morgen terug naar de Kruidvat om het te retoureren. Was een actie met de tweede voor de halve prijs, nou ik hoef die zooi niet meer. ik ga maar kijken of ze de variant nog hebben die we altijd hadden en anders maar overstappen op een ander merk.
Hi Die spray had ik ook gekocht want dacht fijn geen sneeuwpop effect maar ik vond hem ook niks, je ziet bijna niet waar je gesmeerd hebt en of je genoeg gesmeerd hebt.
Ik reageer er niet op, maar lees het bewust wel. Ik hoor ook overal dat je dat soort mensen maar moet negeren, zoals in de coronatijd ook gezegd werd. En niet alleen over de extremen die helemaal niet in corona geloofden, maar ook mensen die niet wilden vaccineren of geen mondkapje wilden dragen. Dat negeren en die mensen niet serieus nemen zorgt ervoor dat ze zich helemaal niet gehoord voelen. Ik bedoel niet dat iedereen op SM op elkaar moet gaan reageren, maar onze volksvertegenwoordigers moeten er wel voor zorgen dat alle mensen zich gehoord voelen.
Ik zei of als in een opsomming Belangrijkste is dus wat je dan ook in je waffel hebt is goede verzorging. Dat je dan net dat er uit pikt…..
Ja dat is ook zo en dat de prothesedragers hun prothese niet met tandpasta poetsen zoals zovaak gebeurt
Klopt dat “mag@ ook niet omdat tandpasta schuurt en dat is niet goed voor zo’n ding. Gelukkig is er genoeg op de markt om het wel schoon te houden
Dat mijn telefoon net vastsloeg (was een spelletje aan het spelen) het beeld zwart werd en ik er op geen enkele manier weer leven in krijg
Ik denk dat het daar ook mis gaat. Je ziet het gewoon niet. Dan maar liever een witte waas die je kan uitsmeren. Ik vind het ook heel naar ruiken. Ik zag ook op de verpakking dat er alcohol in zit en daardoor vuurgevaarlijk. Wat een rotzooi is het dan ook. Het ruikt ook chemisch als je het net opsmeert. Morgen maar eens kijken of ze de vertrouwde variant nog hebben
Wel op tijd er weer afhalen of een dun laagje doen! Wij (ik, familie,) hebben een ontzettend lichte huid en verbrandden vroeger heel vaak. Had de buurvrouw mijn zus eens ingesmeerd met yoghurt om te koelen, was in eerste instantie heel fijn inderdaad. Tot de yoghurt indroogde en er zo'n hard laagje op de huid lag waardoor het juist ging trekken. Heb mn zus nog nooit zo hard horen schreeuwen toen we dat probeerden los te weken