Ja man is soms wel een beetje eigenwijs zeg maar. Net begonnen en okt of nov afrijden dus gaat nog best snel. En van daaruit weer verder.
Dat mijn man het onzin vindt om de ramen dicht te doen vanwege een nl alert. Anders wordt het zo warm binnen... (Er staat hier onder andere een plastic fabriek in de fik.)
Is het enige dat helpt bij mij wanneer de telefoon ineens op zwart gaat, zelfs wanneer de accu vol is. Fijn dat ie het weer doet!
Niet normaal die brand! Halve dorp stond bij ons op het fietspad te kijken. De steekvlammen waren vanuit ons zelfs goed te zien. Dat wordt vanmiddag een andere route nemen naar de manege.
Dat de 4 kinderen die op 1 mei vliegtuigcrash hadden overleefd en sindsdien gezocht werden in de jungle, levend terug zijn gevonden. Ben zo blij dat ze alle vier nog in leven zijn en dat ze eindelijk gevonden zijn na alles wat ze hebben meegemaakt. https://www.hln.be/buitenland/vermiste-kinderen-na-40-dagen-levend-gevonden-in-jungle-van-colombia~ac8c2080/
Echt hoe bijzonder he! Ze kwamen uit 1 gezin las ik. Wat een wonder dat ze zich hebben kunnen redden samen.
Eerlijk als het maar stukjes zijn heeft ze zich gewoon niet goed ingesmeerd en waarschijnlijk ook maar een keer. Dan heeft ze gewoon plekken gemist.
Ze heeft zich wel meerdere keren ingesmeerd dat voel je ook aan het flesje. Wschl stukken gemist omdat je gewoon niet goed voelt waar je smeert en mogelijk moet je meer product gebruiken voor een goed resultaat. Ik ga het sws niet meer gebruiken. Ik vond het direct bij aanvang al geen fijn product en ook zo chemisch ruiken.
Nou he, vanaf ons dakterras zag je zelfs de vlammen en zo de rook over de polder trekken. Vriendin van mij zat in Katwijk en dacht ineens een of andere zware regenwolk te zien... Het is wel ontzettend triest, vrienden van ons hebben/ hadden daar meerdere bedrijven. De brandweer communiceerde wel ontzettend goed met hen, zelfs rond middernacht nog over de windrichting en het gevolg voor hun andere bedrijf.
Ja heel triest, maar volgens mij zijn er geen gewonden gevallen, dat is dan weer een klein lichtpuntje. Kregen jullie net ook weer een nl alert over de rook? Hier geen rook te zien en gisteren ging de rook dus ook niet over ons huis.
Ik heb dat spul ook een tijdje gebruikt omdat het wat minder plakt, maar je mist inderdaad heel makkelijk stukjes omdat je niet goed ziet waar je gesmeerd hebt. Hier dus ook weer terug bij de gewone zonnebrand, die inderdaad ook lekkerder ruikt. Dan maar wat plakkeriger.
Ja hier wel, schrok me rot. Terwijl de rook niet onze kant op komt. Het rookt nog behoorlijk en veel ingestort.
Ik heb het vandaag retour gedaan en gewoon weer de oude vertrouwde variant meegenomen. Ze deden er in eerste instantie moeilijk over omdat het een aangebroken verpakking is maar de andere was natuurlijk nog intact dus ze gingen er maar mee akkoord.
Ik verbaas me er vooral over dat je met dit weer ramen open hebt, haha! Hier zit alles dicht en gaat pas weer open als het afkoelt.