@Iertje, als ik jou was zou ik blijven opletten want als het in dit tempo doorgaat, moet er vanavond een nieuw wvjmvo-topic geopend worden...
En waar moet die patiënt heen als er geen artsen meer zijn? Omdat niemand nog aan de lange en dure studie wil beginnen, om de rest van hun leven met studieschuld te lopen en daarbij een enorme verantwoordelijkheid en veel overuren weekend en avonddiensten moet draaien zonder een goed salaris wat ertegenover staat? En dan heb ik het nog niet gehad over de emotionele last. Met name ook in bijvoorbeeld oncologie
Dat de jongste vandaag weer eens oren voor de sier had. Ik kan niet wachten tot hij eindelijk ingaat zien dat bepaalde dingen gevaarlijke zijn. Het is een stuiterbal. Gaat alle kanten op en als ik hem van te voren voorbereid ergens op doet hij het juist wel.... Geef mama een handje want we gaan een weg oversteken... Trekt hand los en rent weg. Nu net hem aan zijn arm gepakt toen hij weg rende gilde die kneiter hard dat hem pijn deed.... Nee dat deed ik niet. Iedereen kijken of hem minimaal mishandeld.
Ik mag toch wel benieuwd zijn naar waar je hart nog meer ligt? Als je niet wilt antwoorden, helemaal prima, maar dat kun je ook op normale manier aangeven.
Nou, ik kan me ook al niet voorstellen dat ze vwo heeft gedaan. Van de hak op de tak gaan, ongerelateerde zaken erbij betrekken, niet begrijpend kunnen lezen, rare claims niet kunnen/willen onderbouwen. Ik ben wel klaar met de discussie
Die emotionele overlast hebben mensen in de thuizorg ook he of in de verzorgingstehuizen maar die krijgen ook geen 15.000 Ja studieschuld. De meesten hebben dat. Daar zou dan vanuit de staat een maximum bv op gezet kunnen worden bijv. Ik had ook 45.000 schuld. Heb wel de studie gedaan die ik dolgraag wilde destijds. Heb van dat geld gegeten en gedronken. Ik vind het uiteraard absoluut niet leuk hoor dat hoge bedrag. Maar ik was destijds wel heel blij dat ik kon lenen en een studie kon doen. Dus betaal ik het elke maand af. Niet altijd even leuk nee.
En dan moet je straks naar zo'n arts die toch alleen voor het geld aanwezig is Succes vandaag met hem
Ik heb destijds een opleiding in de mode gedaan omdat ik al vanaf redelijk jong mijn eigen kleding ontwierp, stoffen bedrukte enz. Dat was mijn grote passie.
Dit, daarnaast lijkt het me dat er zo juist bij de betaalbare huizen zo nog meer tekort gaat komen. Wij wonen nu ook in een huis wat we zonder overwaarde nooit hadden kunnen kopen. In ons oude huis kon nu juist een starter beginnen.
Vergeet trouwens dat dat alleen het verdiende aan consulten is. Huisartsen kringen ook het inschrijftarief. Een x bedrag per patient per kwartaal. Dan hoeven die mensen niet eens op je spreekuur te komen. Tot 65 jaar is dat 18,41 per kwartaal bv.
Ja juist dat en ja die informatie aan iemand die ik misschien later wel weer tegen kom? Ik worden …. Ik wordt toch liever geholpen hahahah Hier leggen ze ook wel uit waarom ze bepaalde dingen vragen dat is ook wel fijn
Dat is makkelijk binnenharken Hoe wordt eigenlijk bepaald dat de praktijk vol zit qua klantenbestand?