Zo he! Die wil ik wel een paar keer de onderkant van mijn auto laten zien. En nog wel veel meer dingen aandoen die je in je ergste nachtmerrie nog niet kunt verzinnen.
Ik las het, geen woorden voor. Deze las ik van de week. Dit is 1 van de redenen waarom ik liever geen nieuws lees. Mij er af en toe toch aan waag en gelijk mega verdrietig word. https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.com/cnn/2023/06/22/us/norwalk-ohio-two-year-old-shot-pregnant-mother-dead/index.html
Is het niet waard om moeder genoemd te worden. Een echte moeder doet zoiets niet. En waarom zijn de buren niet gaan kijken? Niks gehoord/ gezien?. Afschuwelijk gewoon.
Soms denk je kan het nog gekker, en jawel. Dat schietindicent vond ik ook zo’n triest verhaal. Arm kind wat altijd met dit feit moet dealen. Snapt er nu natuurlijk helemaal niets van, maar later…! Voor zn leven getekend en dit had zo voorkomen kunnen worden.
Ja dat vroeg ik me ook een beetje af. Dat kindje zal in het begin toch vast vaak gehuild hebben? En moeder stond er in de buurt dus al om bekend om vaker haar kindje alleen te laten.
Nou precies. Achteraf zeggen de buren dat ze zo vaak gezegd hebben het kindje niet alleen te laten... maar ze ondernemen geen actie? Nja niet dat het hun verantwoording is natuurlijk, maar ik vind zulke opmerkingen achteraf altijd zo stom.. Als je weet dat kind alleen zit, doe er dan wat mee.
Mijn oudste zit ook bij de jeugdselectie van een topclub en ik zeg zo vaak dat we nu alles voor hem over hebben ik dat later ook terug verwacht
Dat vroeg ik me dus ook meteen af. De buren zeiden dat ze vaker hebben gezegd dat ze haar dochtertje niet alleen moest laten. Waarom heeft het dan 10 dagen geduurd voordat ze werd gevonden?
Dat de gescheiden ouders van onze zoon zijn beste vriend, onze zoon betrekken bij hun kinderachtig gedoe Berichtjes sturen met vragen wat ze deden. X zegt dat y het niet mag weten. Y zegt dat x het niet mag weten. Nog eventjes en IK zal eens al waar ze onze zoon mee lastig vallen oplijsten. Ze kunnen het dan meenemen naar de rechtbank en daar in discussie over gaan. Gekken.
Haha. Ja idd. Die spanning heeft oudste nooit gehad. Wel altijd goed zijn best gedaan. Nu voor het eerst dat ik daar niet zoveel vertrouwen in heb (in het zijn best doen ervoor) En ongeacht de cijfers die hij haalt. Hij mag er van mij niet de kantjes vanaf gaan lopen. Maar waarschijnlijk is het vooral grootspraak en gaat hij als puntje bij paaltje komt toch wel leren.
Oei daar zou ik toch wel even flink boos van worden. Zo horen ze niet met hun eigen kind te doen, maar al helemaal niet mijn kind in hun sores betrekken!
Misschien ze dat toch eens duidelijk maken. Soms hebben mensen dat nodig dat iemand ze klip en klaar zegt waar het opstaat.
Echt wat een gezeik iedere keer. Niet zeggen tegen papa dat je dit gekregen hebt, niet zeggen tegen mama dat je dat doet, .... Onze zoon hoort alles wat niet mag geweten zijn en zegt dit dan tegen ons. Maar deze keer was het er over en heb ik dus ook direct gereageerd. Mama vroeg iets via een berichtje ( ook weer iets waar niet direct op mocht geantwoord worden) en onze zoon las het voor. De papa hoorde het en stuurde blijkbaar direct een bericht naar moeder of ze wel goed wijs was . Waarop de moeder naar onze zoon stuurde: bedankt om het tegen X te zeggen, zeg hem maar dat .... EUH KOEKOEK hij zegt juist niets en jij laat hem met rust.
Het is echt zo een gedoe tussen hen dat ze niet door hebben hoe verschrikkelijk fout ze bezig zijn op alle vlakken. Ik heb mijn zegje gedaan en hoop voor hen dat dit de laatste keer was.
Ja. Dat is vaak het probleem bij dit soort situaties dat de ouders zo met elkaar in gevecht zijn dat ze geen oog hebben voor de gevolgen bij anderen of de andere ouder daar de schuld van geven zonder hun eigen aandeel in de strijd te zien.
Het is al zo fout om hun kind steeds met geheimen of pas op mama of papa mag het niet weten op te zadelen maar als je er ook nog eens buitenstaanders bij betrekt ben je echt niet goed wijs.
Verschrikkelijk. Voor jouw zoon heel erg naar. Hoe moet zijn vriend zich wel niet voelen om daartussen te moeten zitten. Zien die mensen niet wat een schade ze aanrichten met hun kinderachtig gedrag? (Retorische vraag was dat )
Voor die jongen is het natuurlijk verschrikkelijk. Wat wij hier al allemaal gehoord hebben, het is echt een opdracht voor die kerel om te onthouden wat hij mag vertellen en tegen wie. De mama heeft de laatste keer in de rechtbank te horen gekregen dat de papa meer dagen krijgt en sindsdien is het altijd wel iets. Maar ze moet haar gedoe maar tussen haar en haar ex vent houden.