https://www.hartvannederland.nl/advies-en-tips/besparen/dit-verandert-er-per-1-juli-allemaal-voor-je-portemonnee-aow-accijns-worden-aangepast?fbclid=IwAR0-TvTv2P-flOdVi43Vjd-yNTamIf7fo0R39bFlD9b3bNgnJUhNEPVfwfw Tuurlijk joh, vooral dat stukje over de energieprijzen icm de kinderbijslag. Wtf heeft dat nou met elkaar te maken. En daarbij, de prijzen stijgen juist weer....
Het viel me een aantal maanden geleden ineens op toen er een hoop gekibbel was bij de opening van WVJMVO13. Ik was daarvoor niet eens zo op de hoogte van dit fenomeen. Ben hier jaren geleden komen binnenvallen na meerdere miskramen, las toen voornamelijk mee in de meervoudige miskramen topics. Ik heb serieus nog nooit onenigheid meegemaakt over wie de 'eer' mocht hebben het 'meervoudige miskramentopic nummer zoveel' mocht openen...
Ook wel bijzonder dat er niemand is gaan kijken. Zo’ n meisje zal toch ook eens een keer huilen? Wat een ellendige story ook weer
Afhankelijk van soort huizen lijkt me. Als ik mn ramen en deuren dicht doe horen de buren/voorbijgangers ook niks.
Dat ik ineens reclame krijg van het groene staat van tata steel 1: ik heb wat moeite met de koppeling tussen dit bedrijf en de term groen. En nu druk ik mij zeer mild uit. 2:: waarom denkt Google dat ik geïnteresseerd ben in staal?
Heb jij geen stalen zenuwen dan? Maar ik snap je Tata Steel en groen? Hmmm, ik heb er zo mijn twijfels bij. Maar misschien wordt alle staal uit hun fabriek nu gewoon standaard groen geverfd...
Hahaha Dat zal het zijn Maar echt. Voor omwonenden zou 't wel fijn zijn als er een beetje van die claim qaargemaakt kan worden.
Over hoe levendig ik droom de laatste tijd en over dat ik het ook nog vrij gedetailleerd weet te onthouden. Voorheen wist ik vaag nog wat ik gedroomd had en droomde ik zeker niet elke nacht maar de laatste week is het elke nacht raak. Vanacht zat ik in de cast van real housewifes of Beverly Hills maar dan hier in Amsterdam en hadden het hele seizoen opgenomen in 1 week koekoek!
Hoe moe ik al weken ben. En alles wat ik doe of probeer werkt niet. Al vaker bloed geprikt. Slik vitamines...
Ik ben nu weer als een malle aan het denken wat we gaan doen/ geven voor de stagiaires van zoon zijn sport. Had net alles bedacht voor de juffen / klasseassistent en hulp op school (4x) Ze hebben deze week ook nog high tea of je nog even 5 dingen van iets mee wil geven.
Ik heb dit ook onder invloed van hormonen, eerder meestal de dagen voor mijn menstruatie, nu bijna continu (overgang). Ik rust minder goed uit, doordat ik slechter slaap, ik schrik heel de tijd wakker van die rare dromen.
Ladies, we hebben dit topic-deel weer geopend. Het klopt dat het nog geen tijd was voor een nieuw deel. Daarom hebben we de berichten uit het nieuwe deel verplaatst. De discussie over het wel of niet mogen openen van een nieuw deel zijn verwijderd. Op Zwangerschapspagina.nl hebben wij de regel dat je een nieuw deel van het topic kan openen zodra het oude topic rond de 5000 berichten zit. Dus klets hier nog even verder en zodra we bijna bij de 5000 zitten kan er een nieuwe geopend worden.