Prima deze oplossing. Ik zou alleen nog wel graag een antwoord krijgen op mijn vraag vanwaar er zo gehandeld is. Want als er gister niet op doorgegaan was, had je het gewoon zo gelaten. Mag ook via pb hoor
We hadden gekozen voor sluiting omdat er in dat andere deel ook al werd gekletst. Er liepen 2 topics met hetzelfde onderwerp naast elkaar. I.p.v. sluiten hadden we toen beter kunnen kiezen om ze gelijk al samen te voegen.
Maar goed over tot de orde van de dag! Mijn mond valt open van PostNL. Ik had een pakket van to good too go besteld. Dat zou zaterdag bezorgd worden. Dat was voor ons een nogal rommelige dag met veel uit huis zijn, dus ik dacht ik maak het makkelijk en laat het bezorgen bij een PostNL punt. Ik open de app en kies voor bezorgen op een PostNL punt. He dat is makkelijk, we hebben een nieuw punt: de plaatselijke supermarkt! Top, die gekozen en klaar. Eind van de middag kom ik thuis en check de app: is mijn pakket al afgeleverd? Eh nee, er staat: "pakket geweigerd, pakket gaat reour afzender" Hè wat??? Ik naar de supermarkt voor een paar boodschappen, dus meteen even vragen hoe dat zit. "Nou mevrouw, wij worden wel PostNL punt, maar zijn nog niet geopend, dus het pakket kon nog helemaal niet hier worden afgeleverd" Vanmorgen maar eens geprobeerd contact op te nemen met PostNL voor uitleg, maar dat is zo goed als onmogelijk. Ik heb een telefoonnummer gekregen van chatbot Daan, drie kwartier in de wacht gehangen en toen viel mij telefoon uit: batterij leeg En ondertussen is mijn pakket weer netjes onderweg naar to good too go
Haha, is dit echt je vraag? Ik durf hem gewoon bijna niet te beantwoorden, maar oke. Wat eten we vandaag - deel 19
Staat erbij: “Het bedrag van de kinderbijslag is gekoppeld aan de consumentenprijsindex.” Dus als die consumentenprijsindex weer stijgt, stijgt de kinderbijslag ook weer.
En daar was het nou juist te goed voor Wel echt stomme situatie. Heb je inmiddels al bericht wanneer je het kunt verwachten?
Over de echte reden heb ik pb gehad, we zitten allemaal in het complot om jou scherp te houden, sttt!
Nee, to good too go heeft geen directe klantenservice. Ik heb er wel een bericht naartoe gedaan. Van PostNL heb ik verder niks meer gehoord. In de app staat dat het pakket onderweg is. En dat het een retourzending is, dus zal moeten afwachten waar het nu heen gaat. Ik moet zo gaan werken, dus heb geen tijd meer om er achteraan te zitten.
Nou ja er staat: Kinderbijslag gaat met 3 procent omlaag nu de energieprijzen weer dalen. Het bedrag van de kinderbijslag is gekoppeld aan de consumentenprijsindex. Dat zorgde ervoor dat de kinderbijslag in de crisistijd juist flink steeg. Kinderbijslag flink gestegen? Niks van gemerkt maar oke. En de energieprijzen dalen niet, ze stijgen weer. Mooie hier in Nederland is dat als er iets verhoogd wordt in het voordeel van de burger dat dit er altijd weer afgehaald wordt als iets anders weer daalt. Want dan hebben we het "niet meer nodig" zo ook nu met de kinderbijslag, die is dus gekoppeld aan de consumentenprijsindex en omdat volgens hen de energieprijzen dalen, gaat de kinderbijslag omlaag. Oke, maar derest van de kosten stijgen toch? Brandstof wordt heel veel duurder, de huren gaan omhoog, betalen voor verpakkingen, tv abonnementen gaan omhoog. Dus hoezo zijn de energieprijzen inherent aan de kinderbijslag?? Alle kosten stijgen, maar omdat de energieprijzen dalen (not) gaat de kinderbijslag omlaag. Bedoel... Hoezo?? Maar als er iets wordt verhoogd in het voordeel van de staat, dan blijft het hoog. Ook al zakken de prijzen.
Er is volgens mij een enorme campagne door TATA opgezet om hun imago wat op te krikken. Er stond ook een grote advertentie in de krant vanmorgen, die mij dan weer opviel. Greenwashing