Ik heb net m'n laatste online bijeenkomst van de opleiding gehad en ook de eindopdracht ingeleverd van het eerste jaar. In september start jaar 2. Ben zo blij, valt echt letterlijk een last van m'n schouders! Voel me ineens heel energiek, alsof er een mist uit m'n hoofd is weggetrokken ofzo
Ik maak dan een screenshot, ga naar Ali en gebruik deze foto om te zoeken. En dan zul je zien dat het bij Ali wegkomt en ze het duurder verkopen.
Dat ik deze week 3x naar m’n werk moet op m’n vrije dagen voor overleg Zo irritant dat ze dat altijd op m’n vrije dagen inplannen
Gevonden op Ali. Die van Lorada had ik besteld en die andere zijn inderdaad van Ali en geloof me op de foto lijkt het wat maar in het echt zijn ze zo lelijk. De print en een hele goedkope synthetische stof
Ik zou de rokjes fotograven en gewoon op mp knallen (als je geen geld terugkrijgt) en zijn echt mensen die ze mooi vinden...
Super handig ja, want bij drop shipping gebruiken ze heel vaak zelfs exact dezelfde foto’s, dus je vindt het echt heel snel.
Heel irritant, daarvoor heb je geen vrij. Kun je niet iets skippen of bijv online volgen? Ik plan een groot team en wij wisselen vaak van dag, maar alsnog niet op iedereen zn werkdag. Je mag dan online aansluiten of skippen. Notulen wordt wel altijd gemaakt en vooraf kun je punten aandragen.