Waar valt jouw mond van open? Deel 12

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.954
    8.765
    113
    Spannend! Hoe lang verwachten ze dat de levertijd is?
     
  2. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik heb 23 maart een afspraak om hem definitief te bestellen, levering vervolgens is voornamelijk afhankelijk van hoe snel de gemeente de factuur betaald. Theoretisch zou dat al voor april kunnen dan. (Maar dit gedeelte wachten is een stuk makkelijker dan op het akkoord, eerst alles zelf uitzoeken welk hulpmiddel het meest adequaat en goedkoop is, vervolgens de officiele aanvraag en toen was het, ja we doen het niet oh misschien toch wel maar dan moet er nog even een keuring hier en een keuring daar, oh er moeot nog een andere deskundige naar kijken. En toen was het afwachten hoe het ging lopen, eerst nog een keukentafelgesprek of niet na het laatste rapport. Om vervolgens een dag later een akkoord in de mailbox te hebben) wachten op de 1e keuring na een eerste afwijzing (die toen toch geen afwijzing bleek te zijn) duurde al 2 maanden :confused:.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  3. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    En ik ben serieus zo ongelofelijk blij dat ik straks weer iets kan doen dat ik zelfs nog overweeg om te gaan vloggen/bloggen :roflmao: al moet ik tegelijkertijd ook enorm denken aan een koe die na de winter voor het eerst naar buiten mag :roflmao:
     
    Vergeten en toch3 vinden dit leuk.
  4. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.784
    25.860
    113
    Vrouw
    Niet fijn.
    Maar wel fijn dat je 't nu weet en dat het met pillen meestal prima op te lossen is.
     
  5. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.784
    25.860
    113
    Vrouw
    Hahaha wat een mooie vergelijking.
    Kan me voorstellen dat je je zo voelt. Echt fijn nieuws dit.
    Succes met wachten :thumup:
     
    Maev vindt dit leuk.
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Had nog champignons over, denk maak er champignonsoep van. Boel staat te pruttelen, laat ik eens even kijken hoe ik het uberhaupt had moeten maken...

    Had zowaar nog goed gegokt ook :roflmao:

    (Niet dat t ingewikkeld is, maar toch weer een meevaller :roflmao:)
     
  7. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.954
    8.765
    113
    Hahaha nou open in ieder geval hier een topic:D
     
    Maev vindt dit leuk.
  8. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.954
    8.765
    113
    Nou ik hoop zo snel mogelijk maar met die rompslomp kan het alle kanten op.

    In ieder geval in de zomer lekker weg en op pad. :D
     
    Maev vindt dit leuk.
  9. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Eerste festivalkaarten waren al binnen :roflmao: en dagjes weg zijn ook al gepland. Inclusief de belofte om bij vrienden op de boot te komen (met balansrolstoel).
     
    femkes, Gewooniemand en JupitR vinden dit leuk.
  10. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.523
    1.063
    113
    #50 missle, 8 mrt 2023
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2023
    Ik vraag me nu af of er ook zo een springfunctie op een balansrolstoel zit zit om de blije koe goed te kunnen immiteren. Iets met beelddenken.... :o::roflmao:
     
    Maev, GroeneBomen, Mamafiets en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    De hoeveelheid afwasmiddel mijn man nodig heeft om de afwas te doen. Gisteren heeft hij de afwas gedaan, toen ik zag hoeveel er nog maar overbleef dacht ik al van laat maar. Deze ochtend zei hij dat hij de afwas wel zou doen terwijl ik de jongens naar bus/school bracht. Zo voorzichtig mogelijk proberen te zeggen dat het niet nodig was.
    Ik bedoel mijn man doet helemaal niks in het huishouden dus ik zou blij moeten zijn maar toch... Met wat er nog in de fles zat kon ik makkelijk nog ruim een maand verder.
    Ik kom thuis, afwas gedaan en nog amper een bodempje over. Ik heb de nieuwe fles maar verstopt zodat hij de afwas niet meer kan doen.
    De hoeveelheid die hij gebruikt is gewoon verspilling. Als het nu om een kind ging dan tot daaraan toe maar een volwassen man zou toch beter moeten weten.
     
  12. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.553
    7.367
    113
    Misschien werkt het beter om hem uit te leggen dat hij minder moet gebruiken? :) als je niet weet wát je verkeerd doet kun je er ook niets aan veranderen.
     
    Kinderwens87, citroenrasp, Iertje81 en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Ja ik heb er later wel wat van gezegd maar hij snapt het niet. Zelfs de vergelijking met tandpasta erbij gehaald dat je dus niet tandpasta over de hele lengte moet doen maar genoeg hebt aan een hoeveelheid ter grootte van erwt. Zet dat om naar afwasmiddel, je hebt heus geen vierde deel van de fles nodig voor 1 afwasbeurt...
    Verstoppen is dus echt omdat de verspilling wil tegen gaan. Als hij de afwas blijft doen dan moet ik bijna 2 flessen per week gaan halen. Dat is er echt wel over.

    Het tandpasta probleem heb ik uiteindelijk maar opgelost door een electrische te halen.

    Uiteindelijk boeit het hem helemaal niet en krijg ik alleen maar terug dat ik zijn moeder niet ben en dat hij zelf wel uitmaakt.
     
  14. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.187
    2.392
    113

    Ik wist niet goed wat het was, dus even gegoogled.
    Ziet er ( voor een rolstoel) goed uit zeg.

    Mag je ook een kleurstelling e.d. kiezen?
     
  15. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.175
    1.357
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij hebben ze ook in een speciaal doosje zitten. Heb daar al jaren niet meer in gekeken. Weet niet of ik dat nu nog wel durf :|
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    'Mama vond je het moeilijk om vroeger met een kroontjespen te schrijven?' 'Had je wel een schrift?'

    Lieve schat, hoe oud denk je dat ik ben?

    Leuk hoor die historische lessen op school :roflmao:

    (Al had ik wel een kroontjespen met tekenen op de middelbare school, vreselijk dat inktpotje)
     
    citroenrasp, smax, Bloempjelief en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.127
    113
    Vrouw
    Zo zag mijn nichtje (dochter van middelste zus) ooit een foto van mij en mijn zussen van 17 jaar geleden. Ze zei echt super serieus 'oh hadden jullie daar dan nog een staart' (had net iets gehoord over de evolutie van aap naar mens) :roflmao:
     
    Kolibrie2, Tuttebelleke, Nellie4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.022
    15.561
    113
    Vrouw
    Mijn bewaarde tanden (ik word er 37) zien er nog altijd uit zoals ze er uit kwamen hoor.
    Niet te veel geks bij voorstellen :D
     
  19. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Nog erger dan die ik kreeg :roflmao:
    Mama jij moest je werkstuk met de hand schrijven he

    Euhm nee kind, ik mocht al op de computer :cool: (ben van 1990)
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  20. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Nou, ik moest op de basisschool wel werkstukken met de hand doen:roflmao:, ben wel 6 jaar ouder dan jij.
    Toen onze oudste "nog geen google" hoorde viel ze flauw.
     
    Mim89 en femkes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina