Waar valt jouw mond van open? Deel 12

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.723
    1.614
    113
    Vrouw
    Dat ik vandaag voor 800 gram kipfilet 9.50 moest betalen
     
  2. Havermout

    Havermout Niet meer actief

    Ik ook! Boekjes uit het documentatiecentrum en dan schrijven, tekenen, kopiëren, knippen en plakken :roflmao: In groep 8 hadden we zo’n oude tik machine waar ik op mocht thuis dus toen tikte ik uit wat ik normaal scheef :roflmao::roflmao:
     
  3. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    9.976
    11.659
    113
    Vrouw
    Ja bizar hè hoeveel duurder dat is geworden.
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    :eek: geen islamitische slager in de buurt?
     
  5. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.796
    8.663
    113
    Dat doe je goed!!! :D
     
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.043
    113
    Jup de kiloprijs ligt op 11,59 ongeveer, voor riblappen 14,50 koers....bizar

    Heb ze beiden laten liggen.
     
  7. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Dat mijn man gisteren zijn telefoon in een bak water heeft laten vallen.

    Hij heeft hem net een maand, omdat hij de vorige in de wc had laten vallen :rolleyes:
     
    Forumnaam vindt dit leuk.
  8. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.319
    2.489
    113
    En hij is niet waterdicht? Ik kijk daar tegenwoordig naar als ik een telefoon koop :| :roflmao:
     
  9. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Ik denk het niet. Lijkt me een goede voor een eventuele volgende.
     
  10. breister

    breister Fanatiek lid

    9 aug 2019
    2.784
    624
    113
    Vrouw
    Wat bij mij ooit werkte (maar dat was nog met oldschool mobiel, geen smartphone, weet het, ben de jongste niet meer :roflmao:): spoelen in gedistilleerd water en dan laten drogen. Werkte bij mij goed. Alleen was de batterij sneller leeg. Maar goed, dan maar iets vaker aan de oplader. Maar goed geen idee of het ook werkt met de smartphones van tegenwoordig.
     
  11. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat voor telefoon is het? Tegenwoordig zijn echt heel veel telefoons waterdicht.
     
  12. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Het is een Samsung nog wat. Redelijk goedkoop model wel. Man heeft hem net uit de couscous gehaald en hij lijkt het nog te doen!
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  13. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Haha nee helaas niet, je hebt wel een versie die omhoog en omlaag kan maar die is met een joystick dus kan ik niet bedienen :roflmao:
     
    missle vindt dit leuk.
  14. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Kleur etc mag ik zelf kiezen vanuit het assortiment, net als met een auto. Mag ook wel gezien je voor die prijs ook een leuke auto kan kopen :roflmao:(dan kan ik alleen alsnog alleen van parkeerplaats naar parkeerplaats) de wa+casco verzekering is wel heel duur (duurder dan die van een auto, betaal straks net zo duur per maand als wat ik kwijt was aan een allrisk verzekering voor de auto).:|
     
  15. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Festival zou ik anders wel met de gewone rolstoel hebben gedaan, maar nu kan ik straks ook drinken en eten halen daar. Klinkt voor vele onwerkelijk denk ik, maar ik kwam dus de afgelopen jaren ook zonder corona nergens en sowieso nergens zonder begeleiding en dan was ik daar ook nog eens volledig afhankelijk van voor eten, drinken, toiletgebruik etc etc. Heb nu zelfs een afspraak voor visite van de burgemeester :roflmao: want tja het is nogal een exotisch product en hij weet de situatie en is heel benieuwd hoe het werkt.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  16. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.636
    2.373
    113
    Vrouw
    Misschien een idee om het afwasmiddel in een pompflesje te doen?
    Aan de andere kant ook al gaat het niet zoals jij wilt, hij doet het wel. Dan koop je gewoon goedkoop afwasmiddel.
    Je kan alles naar je toe trekken maar hij heeft wel gelijk dat je zijn moeder niet bent.
    Ik wilde vroeger ook altijd de controle hebben en ik maar klagen dat hij niets deed, terwijl als hij iets deed ik aan het klagen was dat hij het niet goed deed. Het gevoel wat ik mijn man gaf was dat hij minderwaardig was omdat ik overal commentaar op had. Dus heb ik het losgelaten maar ik ben wel duidelijk.
    Als hij een halve fles dreft verbruikt, kan je prima het gesprek aangaan dat zo'n fles 2 euro kost en volgens de verpakking ook niet zoveel nodig hebt, waarom 10 euro per week aan afwasmiddel kwijt zijn als je ook een terrasje kan pakken met zijn tweeen. (mocht geld echt een issue zijn).
     
    Forumnaam, citroenrasp en Sado vinden dit leuk.
  17. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij zijn zo'n beetje alle samsung telefoons waterdicht. De s8 begint het eigenlijk al mee ;)
     
    JupitR vindt dit leuk.
  18. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.666
    6.834
    113
    Vrouw
    Tja sorry, ik geef m wel gelijk. Laat hem gewoon lekker en wees blij dat hij je helpt ergens mee. als je hier al over zeurt, wil ik denk ik niet weten waar je nog meer allemaal commentaar op hebt bij hem;)
     
    Forumnaam vindt dit leuk.
  19. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Oh, ik snap @Elisje heel goed. Ik weet niet wat jouw man standaard in huis doet en jij in principe niet, maar stel dat dat het snoeien van de tuin is. En jij met alle goede bedoelingen de boel veel te kort snoeit. Moet je man dan maar denken: toch fijn dat ze geholpen heeft?

    Elisje en haar man zijn beide volwassenen en kunnen echt wel de verantwoordelijkheid dragen om op te letten hoeveel je van iets gebruikt.

    Daarbij zou ik absoluut niet gediend zijn van een man die "helpt". Dat impliceert dat de verantwoordelijkheid al niet bij hem ligt. Ik las dat dat ook wel de situatie is bij Elisje. Eerlijk gezegd zou dat al de grootste afknapper zijn bij mij. Het afwasmiddel is meer de druppel die de emmer doet overlopen.
     
    Kolibrie2, Splitijsje, NiVa0230 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    De vorige was dat iig niet :roflmao:
     
    Shay25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina