Waar valt jouw mond van open? Deel 12

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.801
    14.143
    113
    R is helemaal mesjokke van griesmeelpudding en dan niet die uit de winkel, nee zelfgemaakte (basis recept) met OOK rode bessen saus.

    Moet ik verdorie nog delen ook :roflmao:

    Dochter vindt t moah, man te goor voor woorden. Dus als ik t maakte deelde ik maar met de grootmoeders, maar nu doet de kleine man ook mee.

    Ook geen last van gehad (nu een paar keer geprobeerd) dus lactose issues hebben we kennelijk achter de rug. Hoera!

    Hij wordt al wild bij t zien van t bakkie. Met danoontje enzo absoluut niet. Rare kinderen. :D
     
    NiVa0230, JupitR, Basisuil en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.777
    25.852
    113
    Vrouw
    Ja.
    Alles met de hand hier.
    Pas op hbo hadden we de beschikking over een echte pc met wp erop. De echte ouderwetse waarbij je nog met code moest aangeven wanneer je tekst vetgedrukt moest worden. :roflmao:

    Jullie mogen mijn leeftijd raden :D
     
    Maev en breister vinden dit leuk.
  3. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Volgens mij zit jij aardig in de richting van die van mij ;)
     
    Mamafiets en breister vinden dit leuk.
  4. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Oh, zelfgemaakte griesmeelpudding. Dat is lang geleden dat ik die heb gehad, jammie. Misschien toch maar eens een recept opzoeken en zien wat ze er hier van vinden. Waarschijnlijk ook moah. Is wel met meer dingen zo die ik vroeger thuis regelmatig at en lekker vind. Met als resultaat dat we die dingen dus bijna nooit eten. Laatst heb ik ze wel allemaal enthousiast gekregen voor hete bliksem. De gebakken bloedworst erbij viel minder in de smaak :roflmao: Maar daar had ik al op gerekend en voor de rest braadworst gebakken.
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  5. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.803
    6.970
    113
    Vrouw
    Te kort snoeien kan verkeerd aflopen voor de planten. Teveel afwasmiddel gebruiken is niet schadelijk voor de vaat ;) Ik vind dat je het probleem veel te groot maakt met verantwoordelijkheid nemen enz.. :D Kom op, het gaat om een scheut afwasmiddel of een klodder tandpasta.
     
    Forumnaam en Suzy85 vinden dit leuk.
  6. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.172
    6.697
    113
    Vrouw
    Zoals ik het las ging het over veel meer gebruiken dan nodig. Ik vind dat onvolwassen. Zeker als je het toch doet wanneer je erop aangesproken wordt.
     
    Stevierowan en TotalBella vinden dit leuk.
  7. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.803
    6.970
    113
    Vrouw
    Maar zij vind dat. Ik vind bijvoorbeeld de afwas doen met 1 druppel echt onzin en zou ik dus ook niet doen en gebruik ook meer tandpasta dan een erwt. Het is dus gewoon een mening van haar over zijn doen en handelen. Ik blijf dat zeuren vinden en snap daarom zijn reactie dat ze zijn moeder niet is.
     
    Forumnaam en Vergeten vinden dit leuk.
  8. Megara

    Megara Fanatiek lid

    5 feb 2023
    1.348
    1.503
    113
    Vrouw
    mijn zoon vroeg pas ; mama wat keek jij vroeger op Netflix.
    Toen was er nog geen Netflix schat
    :eek: wat keek je dan op je tablet?
    Er waren toen nog geen tablets ….
    :eek::eek::eek::eek::eek:
    Disney+? Videoland?
    Nee ook niet
    Zo dan ben jij echt vet oud!

    Ik ben 31 :o:
     
    Sophie122, Bellybell, dina88 en 11 anderen vinden dit leuk.
  9. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.777
    25.852
    113
    Vrouw
    Teveel afwasmiddel gebruiken is onnodige overconsumptie. Slecht voor het milieu en duur.
    En als je na 1 afwasbeurt aan de fles kunt zien dat er veel gebruikt is. Dan is er echt heel veel gebruikt.
    Daar mag je elkaar net zo goed op aanspreken als op verkeerd snoeien.

    En als je elkaar als volwassen partners niet kunt aanspreken op gedrag, wat heb je dan voor relatie?
     
    Stevierowan, JupitR en Gewooniemand vinden dit leuk.
  10. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.175
    1.357
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    WP 5.1 met onderwaterscherm :D:D:D:D
     
    Vero0504, Maev, evaleana en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.954
    8.765
    113
    Klinkt als of de wereld verder hoor je open staat! Ik hoop dat hij er snel is.

    Nog even en je bent een bekende nederlander:roflmao:
     
    Maev vindt dit leuk.
  12. breister

    breister Fanatiek lid

    9 aug 2019
    2.983
    648
    113
    Vrouw
    Heerlijk, feest der herkenning. Ik ben waarschijnlijk wat jonger, maar ook ik was daarbij :roflmao:
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Wij hadden in '85 al een pc thuis :D mijn veel oudere broer was zo dol op technologie dat pa een pc had gekocht. Hij zat toen in 4 mavo.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  14. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.803
    6.970
    113
    Vrouw
    Nouja, dat vraag ik me dan juist af als je de afwasmiddel controleert en verstopt :roflmao:
     
    Forumnaam, Suzy85, evaleana en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Wel eens maar ik vind dat het wel gaat om de manier waarop het wordt gebracht. En je hoeft elkaar heus niet met fluwelen handschoenen aan te pakken hoor maar ik heb altijd de ‘regel’: praat met een ander hoe je zelf ook aangesproken wil worden. Als je op alles, tandpasta/afwasmiddel/boter, you name it wordt aangesproken dan snap ik de uitspraak dat je z’n moeder niet bent wel. Maar goed, er zijn ook mensen die al boven op een kast zitten als iets wordt gezegd terwijl het heel reëel is wat diegene vraagt. Ik ken de situatie zoals met het afwasmiddel niet.
    Los hiervan heb ik misschien een onpopulaire mening en dat is dat ik vind dat er best veel vrouwen zijn die commentaar hebben op het doen en laten van een man. Vrouwen waarbij het nooit goed is en die zo de controle willen behouden dat ze hun man als een eigen kind behandelen. Zegt misschien ook iets over de verhalen die ik hoor :roflmao: maar ik vind dat dus echt en ik heb er een hekel aan. En als die mannen dan een keer van zich afbijten en een uitroep doen van: ‘je bent m’n moeder niet’ nou dan geef ik ze wel gelijk.
    NB: niet van toepassing dus op het afwas verhaal, al vind ik verstoppen voor je kerel wel ver gaan.
     
    Forumnaam, Suzy85, Felice en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.187
    2.392
    113
    Ha leeftijdgenoot!!

    De eerste keer dat ik met Word aan de slag ipv WP was een legendarisch moment!

    Ik moest tijdens mijn stages ( verpleegkunde) mijn stage verslagen met de post opsturen naar het thuisadres van mijn begeleider.

    Email bestond nog niet, een telefoonaansluiting op de meest uitwoonde hokken van de zusterflat of schimmig vakantiehuisje in de winter midden in het bos ook niet en van asdl had ik nog nooit gehoord
    Sterker nog. Je had alleen nog maar autotelefoon.
    Met simpel nokiaatje zou ik heel blij zijn geweest .
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  17. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.527
    1.497
    113
    Mijn pa had de dos nog.
    En ik speelde nes (pingpong)

    Ach wij zijn gewoon oud.
    Zegt ik die 36 word begin april
     
  18. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Ach joh, 36 is nog niets.
     
    din0 vindt dit leuk.
  19. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    En printen op een matrixprinter, dat je al die puntjes zag waaruit de letters waren opgebouwd.
     
    femkes, evaleana en chrystel73 vinden dit leuk.
  20. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.187
    2.392
    113
    En het duurde heel lang. Je had dan van papier met aan beiden kanten gaatjes waarmee het door de printer geleid werd. En daarna moest je ze er afscheuren.
     
    femkes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina