Waar valt jouw mond van open? Deel 12

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Maar dat is ook standaard toch? Man is coach bij hockey en ik zit in het bestuur. Wij draaien dus daar geen bardiensten. Bij voetbal wel, seizoen uitgezonderd toen we leider waren. Hier is het wel zo dat als een ouder al betrokken is, de ander dan niet ook nog hoeft

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.720
    113
    Ja logisch toch. Hier word je da ook niet ingedeeld.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hier idd ook niet. Man is coach, trainer en lijncoördinator, wij hoefden echt geen bar te doen. Maar ook als je alleen coach bent of aan de wedstrijdtafel zit hoef je geen bardienst te doen.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Bij de tennisvereniging van onze zoon (wij hoefden dan niet, want kind onder de 12 toen, maar vanaf 13 jaar wel “verplicht”) kon je het evt afkopen voor 50 euro per bardienst. En dat had ik er zeker voor over gehad hoor, ik vind dat soort dingen ook vreselijk moeilijk, ik snap wel dat het nodig is, maar ik ben er niet geschikt voor. Dus blij dat ze ook een andere optie hadden :) ‘Gelukkig’ bedacht zoon dat ie geen zin meer had in tennissen toen ie 12 was.

En ja, onze kinderen gaan dus verder niet op een voetbalclub/hockeyclub oid. Dus wij maken wel bewust die keuze om dan dus maar geen lid te worden. Genoeg andere sporten gelukkig :D

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Bij sommige clubs gaat dat zo. Hier helaas ook elk jaar oud papier ophalen. Echt verschrikkelijk om te doen. Maar wel verplicht ja. De club krijgt er ook echt veel geld voor. Dus ik snap dat ze dat doen. Maar leuk is het niet. Ik zou liever een paar bardiensten draaien.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou talen ze beiden niet naar een teamsport maar ook wij zitten niet te wachten op verplichte diensten en dat zou dus ook meewegen in de keuze.

Buiten dat krijg je er ook duidelijk roddels door want, als je om welke reden dan ook je dienst ruilt/afzegt maar wel even naar de wedstrijd komt kijken krijg je er weer klets door.

Spectre en Elisje vinden dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.319
    8.825
    113
    Vrouw
    Het is echt te gek voor woorden o_O

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hier werd er in de AppGroep van het team gemeld dat er over 4 weken van ons team 2 personen voor de bar werden verwacht en wie dat vrijwillig wilden doen. Dan was ik dus altijd stil ondanks dat anderen zich niet aanmelden.

9. GossipGirlxoxo

10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.392
    21.775
    113
    Diesel wilden ze toch juist nog duurder gaan maken?

11. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Blijkbaar doet het je wel iets! Gun een ander ook is iets ;)!

12. GossipGirlxoxo

Geen idee ik denk dat ik alles in mijn biro’tje ga doen als alles echt zo duur gaat worden.

13. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.418
    30.765
    113
    Vrouw
    Snap precies je struggle. T zou ook niks voor mij zijn.

Bij onze voetbalvereniging hebben we geen bardiensten. Wel kleedkamerdiensten. Op wedstrijdagenda moet er iemand zijn die de teams naar de juiste kleedlokalen stuurt en ballen meegeeft etc.
    En de shirts van het team gaan na iedere wedstrijd met 1 van de kinderen mee naar huis.
    En tijdens de wedstrijd is er een scheidsrechter en vlagger nodig.
    En de trainingen worden verzorgd door vrijwilligers.

GossipGirlxoxo en Spectre vinden dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

Ja de bardiensten bij hockey en tennis zijn een "ding", maar er zijn nog zoveel andere taken waar je je voor op kunt geven.
    Ik snap best dat iemand geen bardienst wil doen, wat ik niet snap is dat men geen enkele taak zou kunnen of willen doen. Zo werkt het niet.

TotalBella, Mamafiets en MadeInUSA vinden dit leuk.
  15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee, want de diesel wordt bijna net zo duur als de benzine. Scheelt maar een paar cent.

16. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    In juli alweer naar de 'gewone' prijs, 2euro :eek::eek::eek::eek:
    Leuk even een dagje verderweg, kan je gelijk 100eu benzinekosten erbij rekenen :(

17. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Van de week stond ie hier al op 1,95 en dan moet die andere ellende er nog bij gaan komen.

18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Oh ja ik bedoelde de 2 eu ook onbemande pomp, niet aan de snelweg :(

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.209
    113
    Wat is het nut daarvan/de gedachte erachter? Lees dat vaker en vind dat evht zo'n raar iets:oops:

20. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Hopelijk gaan mensen dan ook eens nadenken voordat ze zo makkelijk in de auto stappen.
    En dan heb je wel een enorm onzuinige auto. Gemiddelde benzineauto rijdt 1 op 15? Met 150 kilometer enkele reis kom je dan alsnog never nooit aan die 100 euro benzinekosten.

nelta vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina