Het jammere is dat ze momenteel wat lastiger leverbaar zijn, want segway's worden bijna niet meer gemaakt. Dat bedrijf is zich meer gaan richten op die elektrische stepjes maar weet van de producent van diegene die ik heb, dat ze de technologie etc hebben overgenomen. Dus dat biedt mogelijkheden voor de toekomst
Gister waren we uit eten, en aan de tafel waar wij op keken (we hadden zo’n halfronde zit dus keken allemaal dezelfde kant op) zat een beetje een apart stel, leek een beetje of ze alles niet helemaal op een rijtje hadden, nou ja kan, helemaal prima natuurlijk. Op een gegeven moment zit de vrouw nog met een bord vol eten, de man staat al op om te betalen en z’n jas aan te doen, en gaat naast de tafel blijven wachten. Toen kwam de aap uit de mouw, ze waren echt stomdronken . Hij kon echt nog net blijven staan, ook zij was lam, ze is nog naar het toilet gegaan en daarna zijn ze hand in hand zwalkend naar buiten gegaan. Ben benieuwd of ze een beetje veilig thuisgekomen zijn, en wil niet weten wat voor kater ze vandaag hebben. Wij hebben er iig smakelijk om kunnen lachen (en de rest van de mensen in het restaurant)
En dat is het juist vele mensen kunnen die strijd niet aan en laten het dan. Eerlijk als je de hulpmiddelen kent zie je al van verre de budget modellen van het WMO…
Haha we hebben al wel kort besproken om filmpjes te maken met alles wat ik ermee kan. en ze regelmatig te taggen etc. Ga er straks over bloggen en misschien uiteindelijk wel vloggen, dat laatste vind ik nog wel een ding. Bloggen kan ik redelijk anoniem, vloggen dan weer niet en tja heb helaas geen fijne ex dus daar moet ik nog wel een drempel voor over.
Ja klopt, wij zien zelfs de verschillen al tussen de wmo modellen en de huur modellen voor echt tijdelijk. En heel eerlijk de ergotherapeut noemde het hier strijd, maar vond dat nog meevallen. Het hield uiteindelijk niet meer in dan dat er een medische keuring plaats vond en er een onafhankelijke ergotherapeutisch adviseur mee keek om een afwegingen lijstje te maken met diverse hulpmiddelen. Het is pas krom wanneer je bedenkt dat dit de meest adequate en goedkoopste oplossing is kan er namelijk ook een nieuwe suzuki vitara van kopen we grapte in de auto naar huis al van zo de auto is nu ook gelijk 1,5x zoveel waard als we ergens heen gaan maar goed het alternatief was een spraakgestuurde elektrische rolstoel, en die zijn echt heel veel duurder, maar in mijn geval ook esthetisch niet verantwoord. Over 2 weken komen mijn brede wielen en dekje voor mijn benen en ga ik met de partner van diegene waarbij ik hem mocht uitproberen en haar beste vriendin uit eten en de fles prosecco opdrinken. Helaas niet meer met haar zelf want ze heeft niet meer kunnen meemaken dat hij werd toegewezen en ik hem ontving. maar ze was er voor mijn gevoel wel bij, de deuren gingen namelijk uit het niks ineens open toen hij de losse houder gaf voor de infokey, die kwam van haar af
Er zou sowieso vaker door personen met ervaring naar dingen gekeken moeten worden ipv tekentafelridders.
@GroeneBomen ben even bij aan het lezen hier. Poeh... pittig voor jou. Maar ik zie dat je laatste bericht van vanmorgen was. Dus nu hoop ik dat het daarna ging vlotten en dat je intussen een gezond manneke in je armen hebt.
@ groenebomen net rap alles gelezen om te kijken of er al nieuws van je was. Meid wat enorm pittig. Ik hoop dat hij er gezond en wel nu is, duim, duim,duim!!
Had gekund omdat ontsluiting dan ook stagneert vaak… hoe lang willen ze aanzien en kan jij dit volhouden?
Oh dit duurt wel erg lang Hou je het nog vol? En hoe lang wachten ze af? Sterkte meid, hier wordt aan je gedacht❤️
Er zijn op dit gebied ook tekentafelridders met ervaring hoor. Ze moeten er alleen naar willen luisteren Ik ben of eigenlijk was ook een tekentafelridder
Dat gok ik van niet want met 1cm ben je helaas nog niet actief aan het bevallen. Je kan pas bij 2/3cm de vliezen breken en het op gaan starten.