Wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt. Hopelijk gaat het snel doorzetten en heb je dan snel je kindje in je armen!
@GroeneBomen ik dreigde met "rotterdammer worden" kind had me toen ineens haast, dus werd t halsoverkop zonder inleiding ivm langdurig gebroken vliezen alsnog een schapekop. (Ze hadden geen plek in dordt voor een inleiding en rotterdam heeft een ander protocol dus langer wachten) Kennis van ons had een gyneacoloog die met een zak drop lokte. (Ze had zelf een snoepwinkel destijds) Valt allicht te proberen.
Klopt. Nu op 1,5 cm helaas. Dus nog steeds geen zicht op ruggenprik. Mocht wel paracetamol slikken (doet natuurlijk geen moer bij weeen). En ik krijg zo wel spuit pethidine omdat ik graag wil slapen. Dus daar gingen ze mee akkoord. Morgen weer een dag. Dag 4 in de weeen... nog maar 0.5 cm te gaan pfff. Hopelijk als ik slaap dat mijn lijf dan t meer doorzet. Gelukkig prive kamer kunnen regelen en man slaapt bij mij. Is niet gebruikelijk in dit ziekenhuis: ze hebben een 4 persoonskamer
Klinkt niet echt prettig Niet alles gelezen, maar heb je nog geen weeën opwekkers gehad? (Het schoot bij mij destijds ook voor geen meter op) en voor de pijn mag je nog geen ruggenprik? Edit: en natuurlijk heel veel sterkte en succes gewenst met de allerlaatste loodjes ...
Ik denk dat ze bedoeld, dat als de bevalling nog langer geduurd had, ze doorgestuurd was naar het ziekenhuis in Rotterdam.
Goed dat je pethidine krijgt! Hopelijk helpt dat genoeg dat je kan slapen. En dan alle hoop op morgen vestigen ❤
@GroeneBomen ik dacht nu wel het goede nieuws te lezen. Ik wens je veel kracht toe. (Had zelf ook meerdere dagen weeën) Duim voor je dat hij snel besluit om te komen!
Een tijdje geleden opperde iemand dat het forum zo saai was, weinig sensatie. En nu valt me op dat sinds dat topic de een na het ander topic wordt geopend over ongewenst zwanger, wie is de vader.. etc etc. #trolalert of niet natuurlijk, maar wel opvallend.
Mijn bevalling van R begon met gebroken vliezen, de flinke plons zeg maar omstreeks 1100. Maar vervolgens bleef t verdere verhaal vrolijk uit. Grrrrr In de avond controle CTG in t ziekenhuis in Dordt alles netjes maar geen centimeter opgeschoten. Hun (Dordtse) protocol zei "morgen dan opname en inleiden" maar helaas geen bedden beschikbaar daar. Eerst volgende locatie wordt dan Rotterdam...die heeft een ander protocol en dan moesten we dus 2 dagen wachten. Dus of hij moest die nacht zelf komen (dan konden we wél in Dordrecht terecht) of het werd een Rotterdammer. Vandaar dat ik maar ben gaan dreigen dat ie een Rotterdammer zou worden als ie niet als de SODEMIETER op zou gaan schieten. Nouja dat hielp zodanig dat t bijna een snelwegbevalling werd. Dus allicht helpt dreigen ook bij Groenebomen om t een beetje op te laten schieten (Of lokken met dropjes, want dat hielp bij die kennis van ons. Van "duuuurt lang" naar "turbo bevalling")
Het is inderdaad wel een stuk levendiger hier de laatste weken viel mij ook al op. Mensen met aandelen wellicht? Of inoffizielle Mitarbeiter?