Oké smorgens is het idd al best fris, maar al een winterjas aan vind ik wel weer erg warm hoor. Mijn zoons stappen (als ze het eerste uur moeten beginnen) om 6:50/7:00 uur op de fiets. Dan pakken ze wel een jas, maar dat is echt nog gewoon hun dunne zomerjas hoor.
Volgens mij zit de kleuterzoon in de bakfiets, dan is t natuurlijk een stuk frisser als je stilzit dan dat je zelf moet fietsen
Ik denk dat jouw zoons zelf fietsen? Mijn kinderen zitten stil in de bakfiets. Mijn oudste dochter zit daarbij ook in een rolstoel en is kouwelijker doordat ze zich niet warm kan bewegen, en de jongste gaat ook weer mee naar huis (zo'n 16 km stilzitten), dus alleen die twee hebben 's ochtends de winterjas aan (vorige week, toen was het 's ochtends 10-11 graden, deze week 's ochtends gewoon de zomerjas). Maar kleuterzoon had dus van de week opeens zijn winterjas gepakt. Edit: zie nu dat je al gereageerd had.
Van het feit dat mijn kleuter vanochtend net een straalkachel was. 38,5 en eind van de ochtend in slaap was gevallen. Even wakker geweest en het uitgegild van ellende, weer gemeten 38,9. Sinaspril gegeven en lekker in bed gelegd. Nubis ze net weer wakker en temperatuur is weer normaal met 36,7
Ik sta op wat vrienden te wachten om even een rondje door het centrum te wandelen. Begint er een random vrouw naast mij opeens te kotsen?! Zo, hup, midden in de winkelstraat, zowat tegen de kerk aan. Haar man (denk ik) stond er naast en deed niks. En nadat alles er uit was, liepen ze zonder blikken of blozen weer verder
Van die extinction rebellion "demonstranten". Van mij mogen ze iedereen hard neerspuiten en afvoeren.
Bloed irritant, de hele stad wederom onbereikbaar. Enorme politie inzet die werk elders moeten laten liggen. Knettergek
Oh, zijn ze allemaal weer terug van hun verre vliegvakanties? Ach ja, ze moeten wát om de verveling te verdrijven...
Hoeveel van hen waren op vlievakantie dan? Heb je iets van cijfers of alleen rechtspopulistisch gemopper?
Dat niet, maar het is wel de meest logische toegangsweg. Alle andere routes geven gegarandeerd enorme vertraging als je niet vanuit Noord Holland/ Amsterdam komt.
Als 1 toegangsweg word geblokkeerd loopt het in de rest van Den Haag logischer wijs helemaal vast. Voor zo’n domme actie! Hoop dat ze is heel hard op gaan treden tegen dit soort gespui!
Valt enorm mee joh. Vanuit richting Leiden heb je de A44/Wassenaar route. Je kan door Leidschendam (tunneltraject). Je kan door Voorburg, dat scheelt echt heel weinig met de A12 toegang. Vanuit richting Delft/Rotterdam en zelfs als je via de A12 aankomt, kan je via Rijswijk. En zo kan ik nog wel even door. Ik heb 7 jaar in Den Haag gewoond, vlakbij de eerste afslag van de A12 Den Haag in. En ik kom nog best regelmatig in Den Haag, vaak via de A12, weet je hoe vaak je uberhaupt via een andere kant/route de stad in komt? En hoe vaak de A12 toch wel dicht is om andere redenen, en we dat ook overleefden? Echt, het grootste probleem bij rijden in Den Haag is IN Den Haag, niet zozeer de toegang. In de stad sta je sowieso vast, onafhankelijk van de demonstraties. En het is een zaterdag he.
Maar zowel rijswijk als afslag den haag zuid zijn dicht momenteel Dus ja, gister was chaos. Maar buiten dat, weet je hoe bizar veel politie macht ( en dus geld) deze idioterie kost.