Weten Julie nog iets over school reis op de dag af melden. Nou morgen meester en juffen dag dus kunnen niet regelen ze heeft er maar 4 die dus iet had kunnen krijgen. Maar zo nu iets regelen gaat niet meer lukken. En ja kan natuurlijk een chocolade bar kopen of iets maar denk dat wij niet d eeenigste zijn.
Begrijp het ook niet helemaal. Klinkt als 2 verhalen , afmelden van een schoolreisje en iets regelen voor de juffen
Ik denk dat ze bedoelt dat het schoolreisje ook een dag van te voren werd aangekondigd / afgelast. En nu weer: nu pas is er aangekondigd dat het morgen meester en juffendag is.
Dit was vrijdag. En einde deze middag kregen wij dus bericht dat morgen juffen meester dag is. Dus....
Jemig wat een chaotische toestand. Mooi optijd ook dat ze dit 1 dag vantevoren melden. Wij hadden dat voor stagiaires van zijn sport. Maar had wel 2 dagen. Ik heb een simpel doosje gemaakt. A5 karton of grote verdie doos a4 karton. Stap 1: rollen tot het lijkt op een wc rol. Stap 2 : 1 kant op ongeveer 1cm van de onderkant dicht nieten. Als je Washington tape hebt kun je het randje versieren. Kan ook met reepje papier. Stap 3 vullen met snoepjes ( ik had een doorzichtig zakje gevuld met hartjes snoepjes) Stap 4: dicht vouwen maar dan precies tegenovergestelde richting. Zo krijg je een soort driehoek) eventueel weer een randje. Stap 5: rechthoek knippen van 2x8 cm met bedankt er op schrijven. Kun je ook vullen met toffee dingen of ander verpakt spul. Bij mij paste er 50gr hartjessnoepjes in. Wil je meer kun je het maken van een a4 vel.
Helemaal eens! En dan denk je ervoor te zorgen dat er namens elk kind iets is, maar doordat ouders zelf alsnog iets doen, komt er toch weer een onderscheid. Dat vind ik ook stom en onnodig.
Van mijn oudste dochter. Ze vliegt komende vrijdag naar Albufeira met haar vriendinnen. Vandaag is ze alvast begonnen met inpakken, let op ze gaat 1 week en ze had 45 tops ingepakt, 10 bikini's, 10 shorts, 10 rokjes, 6 playsuits, 3 paar slippers, 2 paar cowboylaarzen, 1 paar boots, 1 paar sneakers, man man, ze kreeg er zelf stress van en ze heeft er wat tops uitgehaald en zit nu op 38 tops Gekke meid haha, ik zeg ook, je zal zien dat je overdag enkel in een bikini rondloopt met een sarong, voor de avonden begrijp ik dat ze een mooie set willen dragen maar zoveel voor overdag pff Ik laat haar maar, het weegt toch allemaal weinig dus ze kan het wat dat aangaat wel meenemen maar zo onnodig veel temeer ze 9 van de 10x ook allemaal kleding van elkaar dragen, 10 meiden in een Villa nemen natuurlijk een gehele kledingwinkel mee
Dat keer 4 of zo iets gaat niet lukken hoor. Wij bedanken ze al wel genoeg tussen door. Ook had dit veel eerder ge zegt kunnen worden lijkt mij. Rond de ramaddam kregen wij ook een mooie lijstje mee. Dan vrij dagen (vakantie suiker feest en nog een paar dagen vrij)dan nood opvang en waneer school weer begon etc. Was een mooie lijst en nu rond deze tijd helemaal niets noppes nada. Ja zeker pff. Begin dus ook heel erg te twijfelen of wij de laatste 3 weken 2 dagen latrn gaan daar heen.
Heerlijk he. Eerste keer? Dan is het wel te begrijpen hoor. Hebben ze nog steeds bagage problemen of is dat klaar. Anders even wat kleding in de hand bagage of iets
Hier nog 2 weken en 2 dagen (vrijdag voor de vakantie is een studiedag) maar communicatief vaardig zijn ze bij ons ook niet echt. Nog niet zo erg als bij jullie gelukkig maar oh wat een misstanden zo nu en dan. Laatste moment mededelingen dat ze dit of dat mee moeten nemen morgenochtend (na sluitingstijd winkels komt die melding) dus dat soort grillen ga ik al niet in mee. Alsof ze er van uit gaan dat je 7/8 jarige alles mededeelt thuis wat mondeling in de klas is gezegd? Ik hoor zelfs niks van mijn 12jarige over wat hij mee moet nemen, laat staan dat die in groep 5 al zich herinnert iets mee te moeten nemen een week later...
Vorig jaar is ze al in Renesse geweest en toen had ze ook zo idioot veel meegenomen. Ze heeft al een deel in haar handkoffer voor het geval haar koffer niet aankomt. Ze vliegt vanaf Rotterdam en zover ik weet zijn daar geen bagageproblemen. Zal blij zijn als ze vrijdag aan boord zit want de spanning begint inmiddels aardig te stijgen
Die van mij gaat over 2 weken met school naar Londen. Ze vertrekken maandag om 7:00 en komen donderdag om 8:15 terug. Handbagage formaat koffer ging echt niet lukken, want ze moet voor elke activiteit, busreis, eet gelegenheid en vrije tijd natuurlijk een andere outfit aan . Oh en natuurlijk extra want als je knoeit moet je je om kunnen kleden. Dit heeft ze niet van ons
Jemig wat heeft ze veel kleding Oudste zoon bracht vorige week zijn vriendin en twee van haar vriendinnen naar Schiphol voor een vakantie. Hij was ook heel verbaasd hoeveel bagage ze bij zich hadden: elk een grote koffer, een kleine koffer en nog een grote tas Heel normaal dus om je hele kledingkast mee te nemen. Stel je voor dat je nou net dat ene topje aan wil en het ligt thuis. Dat kan natuurlijk echt niet!!!
Zat dat net te denken. Makkelijk inpakken want dan moet gewoon alles uit mn kast. En dan kom kk nog tekort