Pfff, mijn zoon kreeg vandaag zijn simkaart. Prepaid. In de brief erbij stond dat je de simkaart in de telefoon moet doen en dan krijg je binnen een paar minuten een sms met je telefoonnummer. Sim in de telefoon, maar geen sms... Ik bellen met telefoon van zoon naar mijn telefoon. Ah een nummer zichtbaar in de display! Ik bel naar dat nummer, telefoon van zoon gaat niet rinkelen. Hmm, toch nog maar even wachten op die sms, wie weet komt die nog. Twee uur later bel ik nog eens naar dat nummer en wordt de telefoon opgenomen. Niet door mijn zoon, maar een wildvreemde Nu aan het mailen met de klantenservice. Weer krijg ik het nummer van die man gemaild. Grrr...
Fijn! Ik heb dit ook meegemaakt met een tandartspraktijk. Gelukkig waren andere tandartspraktijken behulpzaam, waardoor de meeste mensen al snel een andere tandarts hadden.
Het valt me op dat sommige dames al een paar dagen (of weken zelfs) lekker op elkaar aan het vitten en bitchen zijn in sommige topics, en we hebben nog niet eens fatsoenlijk hitte gehad. Dat beloofd voor de komende weken.
Dat ik net vertel aan tafel dat ik niet geselecteerd ben voor de Tayler Swift verkoop. Kijk ik net op mijn mail, dus toch 3 voor 6 kreeg ik mail. Was tot 6 uur dat je uitsluitsel kreeg. Nu het moeilijkste nog volgende week, verkoop start als ik op het schoolplein moet staan
Ik heb helemaal géén mail gehad, ook niet dat ik waitlisted ben. Zal wel een typefout in m’n emailadres hebben gemaakt ofzo Mijn zusje (met wie ik hoop te gaan) is waitlisted. Gelukkig was ik last minute zo scherp om, just in case, ook m’n man te registreren zodat we meer kans zouden hebben en die is wèl door. Woohoo Nu m’n werkagenda blokken volgende week woensdagmiddag
Ja echt, we hebben ook echt een uur op ons terras zitten kijken vanop afstand om niet te storen. Instant happiness weten we ineens weer waarom we dit huis gekocht hebben (Foto is super onscherp omdat we echt wel ver zaten)
Was in de veronderstelling dat t een of andere kleding verkoop was...waren concert tickets Zullen die aantallen topjes en bikini's wel zijn die waren blijven hangen in mn hoofd. Denk dat als ik de afgelopen 28 jaar opgetel wel op die aantallen uit kan komen...
Had je na registratie wel een mail? Want dat moest je ook direct krijgen. Ik had mijn man ook opdracht gegeven maar hij was het vergeten. Maar gelukkig door, en nu nog meer kans gezien ze een dag extra komt Leuk om te lezen dat je ook heen wil, mijn man lacht er steeds om. Maar haar show lijkt mij zooo gaaf, echt een artist is zij.
Nu je het zegt, nee, die heb ik ook niet gehad. Dus ik zal indd wel een foutje gemaakt hebben, wat stom. Nouja gelukkig kan ik m’n man’s code dan gebruiken. Ik hou van Taylor, ik moet erheen Gelukkig is m’n 16-jarige zusje ook fan, dus gaan we samen
Dat ik een enorm duidelijke mail heb getypt naar de vakgroepvoorzitter en teamleider, omdat er weer niet naar mijn voorkeur geluisterd wordt voor volgend schooljaar. Normaal gesproken slik ik alles en ga ik overal mee akkoord, maar mijn hormonen zijn het daar niet mee eens. Nu heel duidelijk geweest.. daar valt mijn mond wel van open