Wat lelijk van de zus van je man. Kan hij haar niet even bellen en vragen om een toelichting? Heel vervelend om zo in een positie te worden gedwongen…
Hier ook nog 100% maar er is nooit echt een goede band geweest. Ze vragen wel steeds of we eens willen afspreken maar dingen zoals de naam verkeerd schrijven houden mij dan wat tegen. Wel erg bij jullie dat er zelfs gesprekken over zijn geweest en ze alsnog niet veranderen. Dan is het steeds weer die teleurstelling.
Als ze verder niet dyslectisch zijn is het wel kwalijk. Mijn tante schreef mijn naam ook verkeerd maar dat was omdat ze het echt niet zag. ( draaide letters om) Wel heel sneu voor je zoon! Toch gefeliciteerd!! Hieperdepiep hoeraaaa.
Hij heeft privé al een app gestuurd, maar hij wil dingen niet op de spits drijven. Ik heb er een wat sterkere mening over, dus ik blijf er liever maar even buiten.
We hebben afgelopen maandag een pakket besteld via een derde verkoper bij bol. Kijken we af en toe hoe ver het pakket is zien we dat ze het eerst hebben uitgesteld, oké dat kan vervolgens zien we woensdag dat het is teruggestuurd. Vandaag bericht van bol dat het pakket retour goed is ontvangen. Geen idee waarom
Ah dankje! Ze zijn zeker niet dyslectisch. Wil hier de naam van mijn zoon niet neerzetten maar het is zoiets als Gijs / Tijs of Tom / Tim. En dan niet alleen op de envelop verkeerd geschreven maar ook in de kaart zelf.
Nee dat snap ik ik schrijf ook geen namen op Dan is je frustratie echt terecht. Zou daar weinig energie insteken. Maar het ergste is voor je zoon. Die van mij zou er zelf wat van zeggen.
@rocketscience gefeliciteerd!!! En ik vind het stom dat ze zijn naam dusdanig verkeerd schrijven dat het een andere naam wordt
Dat deed mijn 4 jarige deze week ook. Zijn naam komt niet vaak voor, tantes van mij vergeten ook altijd zijn naam en er zijn 2 varianten. Iemand zei de verkeerde variant en toen zei hij toch wel even dat het anders was. Vond ik wel stoer❤️
Het lijkt wel alsof het al eind december is hier. Al de halve avond vuurwerk en nu net weer een enorme knal in de verte. Ik ben aardig wat gewend, maar het is dit jaar wel heel erg vroeg.
Hij is er wel wat verdrietig over zei hij, vond het erg jammer. Maar ze zijn op vakantie nu. Ik denk dat hij er nog wel wat van gaat zeggen als hij ze weer eens ziet. En als hij het niet doet, doet mijn man dat.
Dat hebben ze waarschijnlijk het idee dat ze het goed schrijven. En niet een eenmalige vergissing. Wel apart. Als je van Tijs, Thijs maakt kan ik snappen. (Maar als je daar 1 keer op gewezen hebt, dan is het ook niet ingewikkeld om het de volgende keer goed te doen) Maar van Tom, Bart maken zou wel erg raar zijn zeg maar. Verder zou ik er niet teveel betekenis aan hechten. Zonder de mensen te kennen ga ik uit van goede intenties, en niet van opzet.
Ben benieuwd naar het antwoord van je schoonouders als hij direct de vraag stelt hoe heet je kleinkind.
Mijn mond valt open van een cadeautje dat mijn 8-jarige dochter op haar kinderfeestje heeft gekregen: een verkleedset (met tiara, ketting en toverstaf) voor een 3-jarige... Nou is mijn dochter zo'n kind dat overal blij mee is, dus het maakt haar niet uit, zelfs al passen de ketting en tiara niet en heeft ze die aan haar kleine zusje geschonken. Het cadeautje komt van een vriendinnetje wiens ouders gescheiden zijn en ik weet vrij zeker dat het gekocht is door de nieuwe vriendin van papa. Die volgens mij zelf geen kinderen heeft, en dus werkelijk geen idee, ze zal het vast goed bedoeld hebben. Ik vind het vooral van die vader nogal makkelijk... De moeder van het meisje is super lief en attent, die zou nooit zoiets kopen en zou zich denk ik schamen als ze dit wist...
W.b namen: Mijn moeder spreekt de namen van de kinderen nog steeds verkeerd uit Vind het best stom eigenlijk, zo moeilijk zijn ze namelijk niet. Schrijven doet ze dan wel correct. Maar wanneer de zuid-Aziatische achternaam van m'n neefje verkeerd uitgesproken wordt, dan stoort ze zich er ineens aan Ach ja.. Gelukkig liggen we er niet wakker van ofzo.
Ik zie het ‘probleem’ even niet. Waarom valt je mond hier van open? edit; sorry, verkeerd/te snel gelezen Ze is dus 8 geworden. Haha; ja dat is wel een beetje lullig.
Ja, dat komt heel geïnteresseerd over maar niet heus. Wij hebben zulke vrienden met nota bene zelf kinderen die net zo oud zijn. Onze kinderen zijn heel anders. Onze dochter bv heeft nooit met barbie's gespeeld en die van hun kan het niet genoeg zijn. Komen zij aan met een nep barbie pop (je weet wel, zo eentje van 3 euro bij de big bazaar ofzo) waar mijn dochter op 9-jarige leeftijd echt even raar naar stond te kijken. We hebben bij hen ook wel eens in de indruk dat ze zulk soort dingen zelf te min vonden en dit uit de kast gepakt is zo van dan hebben we een kadootje. Zo trokken ze met het sinterklaasspel een keer een fles whiskey tevoorschijn die andere vrienden met zorg bij Gall & Gall hadden gekocht. Hij ging het spel in waar de gevers bij waren. Zó genant!
Dat is inderdaad ook lullig! Ik vind het zelf leuk om een cadeautje te geven en te ontvangen dat zorgvuldig is uitgezocht. Jammer als je het gevoel hebt dat anderen maar iets uit de kast trekken of als jouw met zorg uitgekozen cadeau als inwisselbaar wordt gezien.