Waar valt jouw mond van open? Deel 13

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammavantwee, 1 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

:roflmao::roflmao:

Zwaangerevrouw vindt dit leuk.
  2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Haha heel herkenbaar. Oudste liep altijd zelf met een karretje door de winkel, luisterde goed, legde spullen terug als we ze niet nodig hadden. De jongste zat met een sjaal vastgebonden in het zitje :o:, echt totaal een ander kind.

NiVa0230, Vergeten, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    ❤️

Mamafiets vindt dit leuk.
  4. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Dat zoon vanmiddag in het gezicht is gespuugd na schooltijd. Kwam helemaal overstuur thuis. Begin van het jaar juist van school gewisseld i.v.m. pesten op vorige school:(

5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.039
    14.705
    113
    Vrouw
    Pff wat een gedoe zeg.
    Mijn zoon is in april 18 geworden en heeft ook nog een beugel. Hij zat (met ons meeverzekerd) bij vgz. Nu heeft hij zelf een verzekering bij vgz en die vergoed ook zijn beugel kosten. Zijn verzekering kost per maand volgens mij ongeveer net zoveel.als wat hij aan zorgtoeslag krijgt.

6. TotalBella

:( Hoe vernederend ook.

7. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk verdrietig en om boos van te worden!

8. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Nou echt he?! Hij voelde zich ook zo vies.
    De juf gaat morgen kijken of ze er achter kunnen komen wie het was (zit een groep hoger volgens zoon).

9. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Klopt. En hij heeft het ook super naar zijn zin in zijn klas, dus wordt er ook echt verdrietig van.

10. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.039
    14.705
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Mijn man kan prima de week boodschappen doen. Gewoon de standaard dingen. En daar kan ik dan best wat dingen bij doen die niet elke week nodig zijn, maar oh wee als ik rare of onbekende dingen er op zet.:rolleyes:

Een keer had ik hem op pad gestuurd om een boodschappenpakket te kopen voor oost-europa. Op dat lijstje stond natuurlijk vooral basic dingen zoals blikgroenten ed. Ook pasta moest gekocht. Komt hij thuis met een paar potten chocopasta:eek::roflmao:

NiVa0230, Gewooniemand en Omaaatje vinden dit leuk.
  11. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.039
    14.705
    113
    Vrouw
    Oh wat erg verdrietig!:(
    Zo vies en zo vernederend.

12. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Wij hebben in de app met mij, man en oudste van 17 een sticker circuleren van het gezicht van de jongste van toen 6 ofzo die een keer onverwachts mee moest naar de Action. Dat gezicht straalt echt een enorme mood uit:roflmao:

13. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Ja het is echt goor. Ik ga hem maar weer ophalen 's middags.

14. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.039
    14.705
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik.
    Ik hoop heel erg dat ze er achter komen wie het gedaan heeft en dat het niet nog eens gebeurd.

15. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Ik acht de kans 100% dat hij hem wel kan aanwijzen. Een klasgenoot kent zijn naam en hij weet in welke klas hij zit. Hopelijk stopt het hier dan ook.

Zxcvb vindt dit leuk.
  16. Zwaangerevrouw

Zwaangerevrouw Actief lid

22 sep 2021
    138
    88
    28
    Vrouw
    Ik heb ook een leuk verhaal :eek:
    Ik ging met mijn kinderen een herfstjas kopen. HERFSTjas
    mijn man trekt ondertussen een winterjas bij mijn zoon aan ik was afgeleid door de leuke kleding. Hij dus helemaal overtuigd dat hij deze jas wilde hebben. Toen moest ik uitleggen dat hij hem niet mocht. Nou, verwend zeg! Hij ging op de grond zitten en zei dat we ook NOOIT wat kopen wat hij wil en hij dreigde ook nog de winkel uit te lopen (in een druk winkelcentrum)
    Ik vind winkelen met kinderen niet meer leuk.
    We hebben daarna in de volgende winkel een leuke HERFSTjas uitgekozen. Man, ik schaamde mij voor hem en voelde mij een slecht moeder in die eerste winkel.:roflmao:

17. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Nou moet ik bekennen dat bij ons thuis vroeger chocopasta ook gewoon "pasta" heette.
    Pasta als avondeten kende ik ook helemaal niet, bij ons heette dat gewoon macaroni of spaghetti. Andere soorten aten we toch eigenlijk niet.

Ik weet nog heel goed hoe verbaasd ik was als vriendinnetjes 's avonds pasta gingen eten, want dat was toch helemaal geen avondeten :roflmao:

Ik heb overigens nog steeds de neiging om pasta te zeggen tegen chocopasta. Choco vind ik lelijk, chocopasta klopt voor mijn gevoel ook niet en chocoladepasta is te lang:o:

18. Lousanne

Lousanne Niet meer actief

Tip: plaats vochtvreters! Wij hebben ook geen wasdroger (en 4 kinderen) dus moeten ook alle was ophangen. Zeker in de herfst wordt het dan inderdaad erg vochtig waardoor de was slecht droogt. Ik koop een paar vochtvreters (paar euro bij de action, blauw bakje met navulzakjes erbij) en die haalt echt veel vocht uit de lucht, waar door de was echt beter droogt.

TotalBella en Nummer4 vinden dit leuk.
  19. TotalBella

Dan komen ze er vast snel achter wie het is.. Dit was hopelijk de laatste keer.
    Fijn om te lezen dat hij het in de klas wel naar z’n zin heeft.

20. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.039
    14.705
    113
    Vrouw
    Hier net zo hoor.
    Hier in huis heet dat idd ook pasta. En de echte pasta is hier dus ook macaroni of spaghetti.

Maar toch heb ik hem flink uitgelachen:D

Deel Deze Pagina