Dit klopt niet geheel, in de periode van 900-1200 was het juist veel warmer dan dat het nu is. Daarna kwam er een kleine ijstijd tot aan de 19e eeuw, waar we nu aan het uitkrabbelen zijn. Maar het klimaat van de vroege middeleeuwen hebben we nog lang niet bereikt (helaas in mijn ogen).
Was van de week maar bedenk t me net weer. R had zn slaapzak gemold door de trens te slopen. Had dus een lopertje los in zn bed...Werd gelukkig keurig afgegeven ipv in zn mond gedaan, maar je zal t maar anders hebben. Was gewoon een prenatal winter slaapzak met lange mouwen de onderkant kan je omzetten naar twee benen. Hij had de hoofdrits gesloopt (die vanaf nek naar onderen). Heb er met staalgaren een nieuw trensje in gezet (gewoon flink aantal steken onderaan de ritssluiting zie afbeelding rechter variant). Mocht je slaapzakken hebben, check ff de trensjes op zn tijd.
Ja heb prenatal wel ff een berichtje gestuurd. Met R maak ik me niet zo snel zorgen. Hij brengt elke afwijking naar me toe, of t nu een blaadje is of een plugje die die gevonden heeft. Is t een plasticje van een koekje ofzo ruimt hij dat zelf vol trots op in de prullenbak en komt me dan halen om het te laten zien. Hij stond nu ook op zijn manier te joelen dat ie wat had gevonden wat hij wilde laten zien dus dan sta je wel naast m ongeacht wat t is, want dat toontje zijn nooit standaard dingen als "kijk ik kan een trucje met mn speen" . Maar met G had ik een probleem gehad alles ging die mond in en zo zullen er ongetwijfeld meer zijn.
Ik ben vorig jaar naar een lezing van Diederik Jekel geweest. Hij kon heel goed uitleggen dat de hoeveelheid koolstof en daarmee de opwarming van de aarde een direct gevolg was van massaal gebruik van fossiele brandstoffen.
Ik vond fit wel een mooi artikel, voor wie het interesseert. Feitelijk en begrijpelijk. https://www.wur.nl/nl/themas/klimaatverandering/show-klimaat/oorzaken-klimaatverandering-1.htm
Dat m’n lieve Luc vandaag alweer 5 is geworden. VIJF! Als ie nou ook nog eens door ging slapen was het feest compleet geweest Bekijk bijlage 758262
Gefeliciteerd! Die foto rechtsboven vind ik geweldig blij smoeltje met lekkere bolle wangetjes om in te knijpen.
Waarom wassen mensen hun handen niet. 2 mannen net van swiss sense gehad, mag ik even plassen. Ja tuurlijk. Ik heg een beetje smetvrees dus daarna gelijk schoon gemaakt. Maat ik kan zien als het kraantje niet is gebruikt het was nu nog droog in de bak. En dit gebeurd zo vaak, laatst ook met een werklui.
Dat ik in eens een mailtje kreeg van de DPB dat mijn pakketje bezorgt was. Vreemd want ik ben netjes in huis en heb de bel niet gehoord. Bij de voordeur staat ook niets. Staat het in de bijkeuken. Dus bezorger heeft niet de moeite genomen om aan te bellen en is ook nog zonder vragen mijn huis binnen geweest om het pakket binnen te zetten. En ik heb het dus niet gehoord (vind ik eigenlijk best eng)
Nou ja zeg! Je zou het maar net zien schrik je compleet wezenloos. Dat kan echt niet zonder afspraken.
Ik krijg net weeral de aanvraag voor een interview IVM een nieuw tv programma Vanaf hoeveel interviews kan je geld beginnen vragen is het vierde op een klein jaar Nee, alleen maar goed natuurlijk dat het wat meer in de media begint te komen, weg met alle taboes
Gefeliciteerd en houd hoop!!!! Als hij nog niet kan lezen, aanmoedigen die handel. Hier draaide t toen om. (Grotendeels dan, kommer en kwel is een andere categorie)