Licht er net aan. Zoon van 3 is 1.09 ongeveer en die van 9 ongeveer 1.55 Mijn neefje van bijna 12 is tegen de 1.70 en nichtje van 14 langer als mij en ik ben 1.80 Wij hebben allemaal grote kinderen
Haha ja wel voor die leeftijd. Je kan kijken op tno, daar staat een invul lijst. Ze maken een berekening op basis van huidige lengte als lengte ouders.
Hoeveel walnoten we dit jaar al hebben geraapt in de tuin. En er hangen er nog megaveel in de bomen. Bekijk bijlage 758804
Dat Elmi vlooien had, ik naar zo’n tuincentrum met dieren afdeling ging en de mevrouw zei: heeft u een heel schoon huis want daar komen ze het liefst op af Nou en toen heb ik een shampoo gekocht voor m’n 3e kind en heb ik hem gewassen en keek hij me alleen maar zielig aan in bad. En toen zag hij er zo uit
Ik zou onze Lot nooit kunnen wassen . Dan kijkt ze me nooit meer aan. En ik zit onder de krassen. Al ze vlooien heeft geven we gewoon druppeltjes in haar nek
Hahaha geweldig die kat van jou. Dat gaat me hier echt niet lukken. Krijgen 1 keer per 3 maanden een kuurtje. Pipetje wat je in hun nek moet smeren. Nou.... Dat is een klus voor 2 volwassenen. Ik ga op mijn knieën zitten met de kat tussen mijn benen en m'n kont op zijn kont. Druk hem met 2 handen tegen de grond. Dat lukt dan net lang genoeg voor mijn man om dat pipetje in zijn nek uit te smeren En de rest van de dag zijn ze Boos!
Ach gosh. Die van zou zich verstoppen en heel boos zijn op je Krijg je ook niet in de buurt van water. In bad doen zou betekenen tetanus prik