Vroeger had je vooral vlooienbandjes. Onze kat thuis had daar echt een gruwelijke hekel aan. Die had het meteen door als we het bandje in huis hadden en lag het vluchtplan al klaar Met twee man lukte het dan net om het bandje om te krijgen . Daarna liep je nog een tijdje achteruit met de hoop dat ie zo zou af vallen. Ze had het echt nodig want ze had een behoorlijke vlooienallergie. Toen ze voor het eerst druppels kreeg viel ze een uur later flauw en donderde van de vensterbank. Toen maar weer overgestapt op de bandjes!
Heel herkenbaar. Onze reageerde hetzelfde op de bandjes. Druppels in de nek werd hij helemaal gek van, probeerde op alle mogelijke manieren om dat eraf te wassen. Dus maar bij de bandjes gebleven, daar werd hij het minst gek van.
Mijn man kon na de antiwormenkuur toedienen bij onze ene kat meteen door naar de HA voor een tetanusprik . Dat is nogal een kleine, felle kat. Onze grote Ragdollkater kun je gewoon onder de douche doen.
Ja ik weet niet. Hij vindt alles goed. Het is echt een enorme goedzak en heeft ook al heel veel van de kinderen geaccepteerd. Als we in bad gaan komt hij op de rand zitten en Luc heeft hem er weleens ingetrokken en dat vond ie best. Het is een gek beest
Haha doet me ineens denken aan een romantisch avondje met een ex. Hij had de badkamer gans versiert en de badrand vol theelichtjes gezet. Gaat die domme kat met haar staart op een theelichtje zitten en springt in bad. Beest gans de avond geterroriseerd.
Dat ik het heel rot vind voor mijn broer Hij is papa al verloren vorig jaar zeer onverwacht en nu zijn schoonmoeder ook onverwacht dood gevonden in huis. Ik ben nog steeds in een staat van ongeloof. Ik ken zijn schoonmoeder ook goed (hele gezin, sinds ik kind was zelfs). Natuurlijk voor mijn schoonzus helemaal vreselijk We hebben net dinsdag de erfbelasting afgerond en dan kan hij wéér
Dat wij in september een nieuwe pelletkachel hebben gekocht. Proefdraaien ging goed, helemaal happy ermee. Vorige week zakte de temp in onze woonkamer onder de 18 graden, dus kachel aan. Bam foutmelding. Uitzetten, weer aanzetten en hij deed het. Volgende dag geen problemen gehad. Zaterdag kregen we hem helemaal niet aan, bleef foutmelding geven. Contact gehad met de winkel, moesten hem van binnen schoonmaken. Dus zij panelen eraf, alles checken ( stekkers, elektronica,schroef) niet gevonden. Moesten dat zelf doen want monteur had geen tijd. Zondag bam weer foutmelding en vanmorgen weer. Dus weer gebeld kregen weer allemaal opdrachten wat we moesten losschroeven en schoonmaken. Toen ik zei dat ik dit niet van plan ben, kachel is nog geen 2 maanden oud, net een week echt in gebruik, en ik nu toch echt een monteur wilde. Tja monteur zit tot feb vol. Dus heb ik de koop ontbonden, volgende week komen ze het ophalen en krijgen wij het geld terug. Heel fijn, maar nu zitten we vlak voor de winter dus zonder een kachel Gelukkig is het nog niet echt koud en hebben we kleine electrische noodkacheltjes
Die van mij gaat als ik klaar ben met doucheb wel de druppels oplikken 1 keer is ze in bad gevallen toen ik erin zat Toen was ze echt not amused
Oh nee, daar ben je mooi klaar mee! Wel 'fijn' dat je de koop kon ontbinden en dat je je geld terugkrijgt zonder veel gezeur en getouwtrek. Maar nu moet je wel op zoek naar wat anders.... Enig idee al wat je dan wil? Een andere pelletkachel?
Ach @GroeneBomen wat erg. Veel sterkte, want het komt wel even binnen zeg. Weer geen afscheid kunnen nemen, wat lijkt me dat moeilijk
Ja heel naar 'Gelukkig' heeft mijn broer wel ervaring met wat er bij komt kijken en kan ze daarmee helpen. Maar t is echt bizar zo. Ze was 69.