Waar valt jouw mond van open? Deel 13

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammavantwee, 1 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.226
    4.457
    113
    Vrouw
    Wij hadden zoiets bijna in de rouwkaart van de moeder van mij ex. "X wil geen bloemen bij haar schijt"
    Moest afscheid zijn, zwager had het getypt op een tablet en iets met autocorrect. Mijn ex liet de proefdruk zien en we konden nog net op tijd de drukker bellen. Iedereen, 4 broers en zussen + partner én de uitvaartondernemer hadden er overheen gelezen :oops:

femkes vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    O jemig :o: kijk dat jullie er overheen hadden gelezen snap ik wel, je hoofd zit vol (wij hadden ook fouten, de uitvaartondernemer zag t wel). Maar dit was echt wel heel naar geweest als je het zo had verstuurd :o:

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja echt heel vervelend en ook gewoon asociaal. Ik heb toen ze wegging wijselijk mijn mond gehouden en ze stuurde me al snel een berichtje van sorry dat ik zo deed maar ik had gewoon stress, werken,moe, sleutels kwijt, dan is mijn grootste ergernis wel weer wat gezakt omdat ze het zelf dan ook wel inziet en haar excuses maakt. Toen ze thuiskwam ook erover gehad dat ze in het vervolg eerst maar in haar scooter gaat kijken ipv iedereen binnen ons gezin te beschuldigen van het zoekmaken van haar sleutels en heel het huis wakker te gillen. Dan zijn het ook wel weer echte pubers met dit gedrag, maar ach verder is het een lieverd ;)

Gewooniemand, Villa Kakelbont en NiVa0230 vinden dit leuk.
  4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.046
    14.741
    113
    Vrouw
    Idd mooi dat ze het uiteindelijk ook wel inziet dat dat niet echt goed was en ook durft toe te geven.

Hier hebben ze hun bijbaantje op.loopafstand, heeft ook zo zijn voordelen:D

Anouk2005 vindt dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Oei wat knullig. Ik vraag me dan ook altijd af, controleert zo'n drukkerij dan niet op taalfouten?
    Ik verwacht het niet, in de proefdruk van het geboortekaartje van onze jongste stond destijds ook een fout terwijl ik het goed had ingeleverd.
    Ik kreeg die proefdruk in handen en ik zag het direct.
    Dan denk ik ook bij mezelf van kom op je kijkt zelf toch ook of het wel klopt als drukkerij zijnde.

6. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.707
    3.848
    113
    Nou, dit is dus precies mijn gedachte. Wat voor visitekaartje geef je als drukkerij af als je iets levert waar zulke schrijffouten instaan?!

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    nee, eigen verantwoordelijkheid. Rouwkaart pa stond ook een fout in (niet zo'n knullige) maar goed daar heb je een proefdruk voor

8. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.116
    1.187
    113
    Vrouw
    Bij mij duurde het even voordat de schrijffout doordrong...

Puur omdat ik de tekst al zo bijzonder vond voor op een kaartje.

Ik zou later sowieso niet blij zijn met zo'n tekst op mijn kaartje. Ik denk dat ik dan juist om de schrijffout nog zou gniffelen...

Bloempjelief vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    Haha ja t is wel duidelijk dat dit kindje niet in de planning stond :p

Prjbt vindt dit leuk.
  10. Villa Kakelbont

Villa Kakelbont Fanatiek lid

13 okt 2020
    1.051
    1.717
    113
    Vrouw
    Hahahahahaha, de mijne is nog maar 8. Maar dat is dus mijn voorland ;)

11. Villa Kakelbont

13 okt 2020
    1.051
    1.717
    113
    Vrouw
    Bij ons is ADD wel onderzocht maar uitgesloten. Hij is uhb en HSP en dyslectisch waarschijnlijk komt het door het niet goed beheersen van executieve functies en niet automatiseren.
    Tis wel een heel leuk kind :D

Sylver, owly, Zxcvb en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Villa Kakelbont

13 okt 2020
    1.051
    1.717
    113
    Vrouw
    Precies dit is er ook met onze zoon aan de hand inderdaad

femkes vindt dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.839
    18.590
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg.. veel sterkte!

GroeneBomen vindt dit leuk.
  14. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Dat zou hier ook zomaar een onderwerp van nadenken kunnen zijn:roflmao:

femkes vindt dit leuk.
  15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.450
    30.819
    113
    Vrouw
    Wat is uhb?

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Het interessante is dus dat ik 2 zulke kinderen heb, die zich opeens afvragen of er water op mercurius is, maar dat de oudste heel gestroomlijnd en georganiseerd (over het algemeen) en de tweede juist echt alles vergeet en 0 overzicht heeft.
    Mini is weer een stuk georganiseerder, behalve qua opruimen. Maar die kan tijdens het omkleden bij zwemles opeens onmogelijke vragen stellen waardoor ik mijn concentratie kwijt ben. De jongens stellen hele feitelijke vragen, mini stelt vragen over levensvisie en grondrechten van de mens bijvoorbeeld. En dat is hartstikke gaaf, maar niet altijd handig als je net met 1 been in een zwempak hangt.

Omaaatje en Zxcvb vinden dit leuk.
  17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zou dan geen baan voor mij zijn, als er op het werk een brief de deur uitgaat controleren we hem echt meerdere malen.
    Pas zat ik een artikel in de krant te lezen en daar stond ook zo'n knullige fout in.
    Ik vind vooral bij rouwkaarten, geboortekaarten echt wel dat een drukkerij even kan kijken of het wel klopt. Kleine moeite, zijn geen alledaagse kaarten die worden verstuurd. Zoiets als verassing wat hoort te zijn verrassing daarvan vind ik echt wel dat een drukkerij daar de klant op kan attenderen.

Gewooniemand en NiVa0230 vinden dit leuk.
  18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.174
    23.254
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Uitzonderlijk Hoog Begaafd.

Mamafiets vindt dit leuk.
  19. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.491
    8.641
    113
    Vrouw
    Is dit niet gewoon pubergedrag? Ik vind je reactie een beetje over de top. Straks kan niemand meer wat delen zonder dat er een label op wordt geplakt. Niet nodig toch?

Gewooniemand en Zxcvb vinden dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb toch ook nergens gezegd dat alle kinderen die makkelijk afgeleid zijn ADD hebben? Jij vond het dus blijkbaar ook de moeite waard om te onderzoeken.

Wat ik nu zo opvallend vind (niet naar jou @femkes). Als iemand iets post over een zere knie of een bepaald ongemak lichamelijk dan komen er zo vaak reacties: joh, ik zou er even naar laten kijken, want ik herken het en bij mij was het ....
    Vind helemaal niemand raar.
    Maar als dat gedaan wordt met zoals in dit geval in het hoofd schieten alle verweren omhoog en ben je labels aan het plakken.
    Jammer dat zoiets "hebben" nog steeds een taboe is en mensen zo snel als mogelijk moeten roepen dat dat het vast niet is.

sannever en Mamafiets vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina