Waar valt jouw mond van open? Deel 13

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammavantwee, 1 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Niet leuk natuurlijk dat je 't herkent, maar wel fijn dat ik niet de enige ben... Man is ook nog eens een week op congres en oudste twee hebben vakantie en willen uiteraard ook aandacht van mama. :rolleyes:

2. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Wij hebben ook een Mitsubishi heavy industries airco. 1 unit onder in de leefkeuken die de keuken en kamer kan verkoelen/verwarmen. En 1 in het trappengat voor de bovenverdieping (geen zolder). En echt waar, IDEAAL! Kan echt niet leven zondat dat ding hoor...

En in combi met de zonnepanelen echt helemaal kippetje eitje hoor

suus1983 en Damay77 vinden dit leuk.
  3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Gewoon meerdere bedrijven langs laten komen. Er zit een hoop verschil in qua prijzen maar ook qua inzicht.
    Diegene die ik eerst langs had laten komen vertelde dat hij alleen in de voortuin kon en dacht hem aan de gevel tussen de buren en mij te gaan hangen. Kon volgens hem allemaal vergunningvrij en dit was de enigste plek waar het kon. Op de grond kon volgens hem echt niet.

Volgende bedrijf gaf meteen aan dat er wel een vergunning nodig was van de gemeente , dat die moeilijk zouden doen over de voorkant dat hij te dicht op de buren zou komen te hangen + dat het op die plek geen porem was. En ook niet handig was dat binnenunit boven de bank zou komen te hangen. + hij zag nog meerdere andere geschikte plekken om hem te plaatsen. Deze dacht echt mee.

owly en suus1983 vinden dit leuk.
  4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Over de hoeveelheid criminaliteit in Albufeira.
    Mijn oudste dochter is daar gisteren vandaan gekomen.
    Avond 2 werd de telefoon van een vriendin gestolen en ook van 10 andere mensen die ze kent en daar vlakbij zaten. Dag 3 werd de pinpas van haar vriendin gestolen en tot overmaat van ramp kwamen ze gisterochtend terug van het stappen en was er ingebroken in de Villa.
    Een steen door de ruit gegooid en de koffers overhoop gehaald die al klaar stonden voor het vertrek diezelfde ochtend. Er zijn wat jbl boxen en wat sieraden meegenomen maar wat waren die meiden geschrokken en ook bang. Ze waren zo bang dat er nog inbrekers in huis waren. De eigenaresse van de Villa woont vlakbij en nadat ze gebeld hadden was ze snel ter plaatse.
    Ben ook zo blij dat ze allemaal weg waren die avond. Een paar meiden waren niet zo fit en hadden twijfels om wel/niet mee te gaan maar zijn toch gegaan. Je moet er toch niet aan denken dat ze dan 's nachts liggen te slapen en er lopen dan van die engerds in je huis rond.
    Al met al een niet zo'n leuk einde van de vakantie maar liever een inbraak aan het einde van de vakantie dan aan het begin van je vakantie want dan hadden ze nooit meer in de Villa willen slapen maar ze hebben buiten dat een onvergetelijke week gehad maar nooit geweten dat daar van die groepen zo actief zijn met inbraak en diefstal.
    mbt geweld is de controle op straat en in clubs wel heel streng maar dit verdient nog de nodige aandacht in hoeverre dit te doen is.

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Kon? ;)

olleke vindt dit leuk.
  6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

#726 Mammavantwee, 16 jul 2023
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2023
    .

7. Mammavantwee

Oh Pfoe.. geen leuk einde :|

Anouk2005 vindt dit leuk.
  8. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.504
    8.425
    113
    Dat de laatste schoolweek is ingegaan :D oke oke, ik moet zelf nog wel werken de komende weken, maar 's ochtends in elk geval niet zo'n gehaast, heerlijk!

Spectre, Mammavantwee en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Mammavantwee

Wij hebben er dan gewoon alweer 2 weken opzitten :eek:. De 1e week is voorbij gevlogen!

10. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja hier ook. Jongste hoeft nog maar 3 dagen naar school. Heerlijk dat ik op vrije dagen geen wekker hoef te zetten, en ook na een lange dag geen gehaast met koken en eten, ze hoeven toch niet op tijd naar bed. Love it

11. tuc

tuc Niet meer actief

Dat mijn man aan iets belangrijks voor de vakantie gedacht heeft en ik het totaal vergeten was.

elsie89 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Nu ben ik wel benieuwd waar hij aan gedacht heeft:)

13. tuc

tuc Niet meer actief

Iets wat je niet snel kunt raden:roflmao:
    De Schengen verklaringen voor de medicatie van de kinderen omdat die onder de opium wet vallen.

14. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.893
    8.066
    113
    Ik ook!

15. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.893
    8.066
    113
    Haha oh daar zou ik zo niet op komen :roflmao::roflmao::roflmao: maar fijn dat hij daar aan dacht!

tuc vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik gebruik al jaren de prikpil, maar die vandaag gezet werd door de assistente doet nu nog zeer :o: Echt vreselijk stekende pijn, nog nooit zo'n last van gehad :eek:

17. Mammavantwee

Dat de oudste ons om 4.30 riep dat ze een nare droom had en we sindsdien niet meer hebben geslapen :|. Juist nu we een dagje weg gaan. De andere 2 waren daardoor ook vroeg. Ben nu al moe en de dag moet nog beginnen :cool:

18. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.724
    7.219
    113
    Vrouw
    Ah nee, dat is vervelend! Hopelijk wordt het toch een geslaagd dagje weg!

Mammavantwee vindt dit leuk.
  19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Wat naar! Hopelijk hebben jullie een super leuke dag!

Mammavantwee vindt dit leuk.
  20. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Oooh dat is geen onbelangrijke! Je zal maar verantwoording af moeten leggen zonder de papieren. Dan ben je een deel van je dag kwijt.

tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina