Ongelooflijk. Heel lief van je dat je haar erna nog hebt geappt. Sommige mensen zijn echt ongelooflijk.
Idd. Zo zei iemand over mijn miskramen ook dat het maar een klomp cellen was. Totdat ik zei dat ik bij mijn tweede miskraam ook een hartje heb zien kloppen. Toen was ie behoorlijk stil. En daarbij, zodra je zwanger bent is het je kindje... Pisnijdig word ik van zulke uitspraken.
Het lijkt wel alsof mensen recalcitrant doen om het recalcitrant doen soms. En dan vooral met zulke gevoelige onderwerpen... Het overlijden van onze dochter* werd vaak een miskraam genoemd, maar het was toch echt een vroeggeboorte. Dat vond ik zelf (zeker qua impact) een behoorlijk verschil. Sowieso is het medisch ook geen miskraam meer vanaf (volgens mij) 18 weken.
Sommige mensen zijn gewoon te ongelooflijk voor woorden. Ik kan daar echt serieus zò kwaad om worden. Sommige mensen moeten echt leren om soms gewoon hun mond te houden. Echt de opmerkingen die ik heb gekregen in verschillende situaties...
Dat ik voor de 2e nacht oprij wakker schrik door de rookmelder.. Ben heel blij dat we die dingen in huis hebben, maar echt ben me voor de 2e keer naar geschrokken! En nu hopen dat ik zo weer slaap, gister duurde dat wel een tijdje
Dat we op dit moment in Frankrijk in een huisje zitten, en ze besluiten vanaf 6.45 hier langs de stoepen het onkruid te snoeien. Ik begrijp dat het gebeuren moet, maar dit is wel heel vroeg
Oh vreselijk! Hebben wij ook gehad, maar toen maar snel de batterijen eruit gehaald, vertrouwde hem niet meer
16 weken zelfs. Ik vind dat mensen bij zulke gevoelige onderwerpen sowieso moeten oppassen met wat ze zeggen.
Ja tuurlijk is het een verschil. Neemt niet weg dat iemand bij een miskraam van 5 weken ook gewoon hartstikke verdrietig mag zijn. Verdriet om een zwangerschap die niet goed is gegaan mag er zijn er er hoeft niet vergeleken te worden.
Oh nee. Tijdje geleden hier ook gehad. Kan zijn dat er een vliegje inzit oid dan kan hij zomaar afgaan. Die van ons ging om het halfuur zomaar af. We hebben hem maar weggedaan (nadat we hem in frustratie hebben gesloopt). Hebben er nog 2 hangen. Wat een rotgeluid is dat!
Irritante is dat je tegenwoordig de batterij niet meer kan vervangen/demonteren. Heb die van ons in twee luiers ingepakt, in een ziplock in de container geflikkerd anders zit je nog heeeeeel lang met de "piep ik ben bijna leeg maar hou dit geluid nog 2 weken vol" Niet de manier om m af te voeren want batterij maar er zijn grenzen aan mn tolerantie en qua geluid zijn die heeeeel beperkt. Was overigens een nieuwe thermisch alarm met zigbee module, nog geen 3 mnd oud en moest t zeker nog 9 jaar volhouden...mja bonnetje...
Jaaaa ook gehad. Was daarna even bang dat het weer zou gebeuren, we gingen ook net een midweekje weg.