Klopt was hier ook het probleem dat we de batterij er niet uit kregen. Vandaar heel vakkundig gesloopt. Deed niets meer luchtte onwijs op
Dat mijn dochter per ongeluk dr jas sloopt de dag voordat we op vakantie gaan. Hij hing over het stuur van haar fiets en gleed naar beneden. Mouw tussen de spaken en afgescheurd. Of ik niet even snel een nieuwe kan bestellen? Kind heeft volgens mij nog nooit van levertijden gehoord. Op vakantie is het gelukkig warm zat en heeft ze geen jas nodig. Dus na de vakantie kopen we wel een nieuwe jas voor dr.
Ja, overal voelde ik m’n hart kloppen zo hard schrok ik . M’n man zei indd dat er iets van stof ofso tussen zit. Zaterdagnacht ging die ook al af, dus had gisterochtend weer de batterij ingedaan. Heel de dag niet afgegaan en precies s nachts weer
Hier zit dochter te chagrijnen. Vorige week woorden met broer gehad (broer heeft ass en wilde niet dat ze met hem meeging boodschappen doen, hij wilde alleen) waarop dochter heeft gezegd , jij wil altijd alles alleen doen, nou als je alleen zo fijn vind dat ga je maandag ook maar alleen zwemmen (ze zouden samen gaan). Heel zeker van haar zaak dat ze vandaag dus gewoon met zijn tweeën zouden gaan zwemmen omdat broer eigenlijk (tot nu toe) nooit iemand had om haar te vervangen. Alleen deed broer nu iets wat hij nog nooit gedaan heeft, hij heeft een klasgenoot gebeld en uitgenodigd en die jongen (klikt het goed mee) vond dat heel leuk en nu is hij dus zwemmen en zit dochterlief boven chagrijnig te zijn. En ik moet er stiekem om lachen want door haar woorden heeft broer een mooie stap weer kunnen maken.
Van Tui op dit moment. morgen gaan we vliegen. Een maand geleden de stoelen gereserveerd en betaald. Ik wil vanochtend inchecken, en zie ik tot mijn grote verbazing dat ik en mijn jongste op de gereserveerde plekken zitten maar mijn man en oudste op beide verschilde plekken. Allebei wel op dezelfde rij, maar de een aan de raamkant en de andere in het midden aan de andere kant. Echt wtf! En nog erger, ze hebben ze op de nooduitgang rij gezet en mijn oudste dus bij het deur. Zonder overleg of iets. Hij is 15! Wat verwachten ze van hem als er nood is? Ik ben zo pissig. Telefonisch kunnen ze niks doen, dat ik gereserveerd en betaald hebt zegt dus helemaal niks. Nee ik moet het bij de cabin crew maar regelen. Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil gewoon bij elkaar zitten, we zouden gamen en weetikveel wat hij allemaal had bedacht. Echt het bederft een beetje mijn voorpret.
Huh hoe kan dat dan?! Hebben ze plotseling een ander type vliegtuig ingezet ofzo? Je betaald notabene extra voor een bepaalde service, dan moeten ze dat wel waar maken. Als ik jou was zou ik het morgen aan de incheckbalie al aangeven in plaats van in het vliegtuig. En nu even nog een mail sturen met daarbij jullie bewijs van de zitplaatsen met de rekening erbij. Wellicht kan de mail afdeling wel wat? Hopelijk valt het morgen mee en zitten jullie alsnog zoals gepland. Fijne vakantie alvast! Wij gaan in december met de tui dreamliner, dan hoop ik niet dat ze dit zelfde geintje weer flikken.
Ja geen idee. Konden ze zelf ook niet zeggen. Ik ga ook niet online inchecken maar eerst bij de balie aangeven. Ik baal echt zo, voelt echt heel onprettig. Als ‘compensatie’ krijgen we onze reservering kosten terug. Wat een compensatie
Vervelend is dat he! Denk je netjes iets geregeld te hebben Wij hadden het 2 weken geleden ook toen we op vakantie gingen. Geboekt bij KLM (heb ik meteen hoge verwachtingen, want ik reis normaalgesproken met die vreselijke goedkope airlines). Komen we aan op het vliegveld, zit ons vliegtuig vol??!!! Dus op hoge poten naar de balie, zegt die man op zn dooie gemakkie: "ja, dat doen we altijd. Ga maar naar de gate om te wachten, misschien komt er nog een plek vrij. En anders moet je op het volgende vliegtuig wachten." Nouuuu, stoom uit mn oren hoor. We vlogen heel vroeg, schoonouders waren om 3 uur uit bed gekomen om ons naar het vliegveld te brengen. Krijg je dit Uiteindelijk waren er een paar mensen niet op komen dagen, dus we konden gelukkig wel mee. Maar wat een stress zeg! Ik vroeg later ook nog aan die agent of ik dit had kunnen voorkomen. Was zijn antwoord dat ik dan extra moest betalen om een stoel te reserveren, want dan was je verzekerd van een plek. Ik vind dat echt een bizar beleid. Tickets zijn al duur genoeg, en dan moet je ook nog extra betalen om gegarandeerd een zitplaats te krijgen...?
Nou lekker dan, je wil gewoon bij elkaar zitten, punt uit. Die reserveringskosten zouden ze van mij mogen steken op een plek waar de zon niet schijnt. Moeten jullie lang vliegen?
Wauw serieus? Wat een reactie ook. Echt asociaal! Ja die kosten kunnen mij ook weinig schelen. 7 uur, dus ja een behoorlijke vlucht. Ik probeer niet te chagrijnig te zijn maar pffffffff ik baal zo.
Dat de DHL bezorger hier de straat in reed, aan het einde omkeerde en gelijk weer de straat uit reed. En ik daarna een mailtje kreeg, bezorging verhinderd.
Dit hadden wij ook 2 maanden geleden. Hadden assistentie nodig en dan mag je niet vooraf inchecken. Kom je daar.. doodleuk.. ja we overboeken altijd dus nou ja dan ga je naar de gate en mss mag je mee en anders kom je morgen terug. Serieus, dat is toch niet normaal. Het is niet dat die klm tickets zo goedkoop zijn. Ik was eh niet zo blij en uiteindelijk via een manager toch plaatsen geregeld (dan hebben ze natuurlijk andere mensen eraf gehaald...).
Er komen altijd mensen niet opdagen, daar sorteren ze op voor. Ik dacht dat het bekende informatie was. Niet dat het niet verschrikkelijk vervelend is als je daardoor niet kan vliegen, maar meestal is er genoeg ruimte omdat ze inmiddels redelijk weren hoeveel % niet komt
Ja dat komt omdat voor mensen die (vooral in geval van) zakelijk boeken kruistickets vaak goedkoper uitvallen. Dan boek je dus 2 retourtjes waar in beide een weekend valt en gebruik je van ieder retourtje maar 1 vlucht. Dat is dan vaak goedkoper dan 1 retourtje zonder weekend erin. Belachelijk ten eerste dat het prijstechnisch zo werkt en ten tweede dat dit dus overboeken veroorzaakt omdat een deel van de reizigers toch niet komt opdagen.