Waar valt jouw mond van open? Deel 13

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammavantwee, 1 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat snap ik, bizar toch! Arme kinderen.

2. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.902
    5.874
    113
    Vrouw
    Misschien willen ze niet socialized en dachten ze; hoe kunnen we voorkomen dat mensen met ons praten :o:

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Haha ik ben heel benieuwd!! Niet bang voor vieze vingers? Schnitzel zelf panneren is plakkerig.

Airfryer kan hij bedienen?

Wel leuk idee!! Mag die van ons ook wel doen:D

4. tuc

tuc Niet meer actief

zijn het Nederlanders trouwens?

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Als een vlucht overboekt is en je kan daardoor niet mee en je wordt op een andere vlucht gezet. Dan moet je vliegmaatschappij je compenseren, vraag daar gelijk om!

Daarnaast als je weet dat iemand heel lang is en veel beenruimte nodig heeft, dan is het handiger om een stoel te boeken met meer beenruimte. Dan ben je gegarandeerd van een goede plek.

Wij vliegen overmorgen naar San Francisco. Hebben deze vakantie totaal 6 vluchten, en heb stoelen gereserveerd. Totaal was 560 euro aan stoelreservering....echt bizarre prijzen, melkkoe van de vliegmaatschappij. Op 2 vluchten zat de reservering er al bij in, en zit 1 vlucht bij van een uurtje dus die niet gereserveerd. Dus eigenlijk is dit bedrag voor 3 vluchten.
    Mochten we om wat voor reden dan ook toch niet bij elkaar zitten, dan is dat wat het is. Maar uiteraard ga ik dan wel het betaalde geld van de reservering claimen.

nijn37 vindt dit leuk.
  6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.812
    9.319
    113
    Gelderland
    geen idee :oops: ze zien er wel Nederlands uit voor zover je dat kan inschatten. Vind ik wel lastig in Frankrijk.

tuc vindt dit leuk.
  7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Ik vroeg vandaag om de airfryer aan te doen. Hij drukte op zoveel knopjes dat dat ding begon te piepen maar de aanknop niet gevonden :roflmao:

Nee joh paneren wil hij niet :roflmao: heb t gevraagd in de AH haha

Ik zie hem ook geen watermeloen in stukken hakken zonder zn vinger kwijt te raken. Of de mango... ik heb het vage vermoeden dat ik als sous chef mag dienen en hij met de eer strijkt

( hij zat eerst nieuwsgierig naar t pak kippenhartjes te kijken in de koeling. Hij is van t type: ken ik niet, mag ik proberen?' Heb hem subtiel door laten lopen)

TotalBella, Vergeten en Zeebra vinden dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Hier valt mijn mond open, ik ben de enige die in mijj omgeving dat ook zegt, besnuffeld. Of t volledige gezegde erbij pakt. Leuk! Ik vind t een heerlijk gezegde haha

tuc vindt dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Ow haha:roflmao:

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Whaha lijkt op die van ons!! Had hem wel duidelijk gemaakt wat voor vlees het was. Had hij daarna zelf mogen beslissen :roflmao:

Als die van ons kookt sta ik aan de zijlijn. Zo leert hij het wel maar zonder bloed ( oké misschien een schrammetje)

Een watermeloen part zou ik hem wel in stukjes durven te laten snijden. Het schillen van de mango denk ik ook dat het lukt.
    Hij heeft een kinder dunschiller en een kinder mes. Wel scherp maar geen puntig uiteinde.

Ach hier leert hij ook van. Delegeren is ook een kunst! Jullie knul heeft een fantastische pipi langkous instelling :D
    Met aanwijzingen en op je handen zitten lukt het hem vast!

Hopelijk geef je morgen een update:D

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Ik heb hem moeten beloven niets te doen en als hij hulp nodig heeft dan vraagt hij het.

En de kippenhartjes las hij zelf al haha, maar gelukkig dus schnitzel. Hij gaat ook voor mijn moeder koken, hij vindt dat nog het leukste dat hij ook een bord mag geven aan haar
    in t ergste geval ach... snackbar is 5 minuten fietsen :p

12. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.054
    14.767
    113
    Vrouw
    @GroeneBomen, wat leuk de kookambitie van je oudste. Ik ben benieuwd naar de update.:D

Vorige week waren wij op vakantie. Van tevoren had ik gezegd dat ik heel de week niet voor het eten wilde zorgen. Dat is gelukt :thumup:
    Steeds waren een paar van de kinderen die kookten, of we aten buiten de deur.
    Alleen de jongste twee (7 en 11) waren boos. Toen het 'hun' dag was waren we pas laat thuis en hebben we een stapel pizza's gehaald bij de supermarkt. Zij wilden wel pizza's eten, maar ze wilden ze zelf maken....
    Ik heb ze nu beloofd dat ze het deze week mogen doen.

Dubbelgeluk, Luna86 en GroeneBomen vinden dit leuk.
  13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Geniet van het landen op SF, kom je heel mooi langs de gouden greet ( zoals mijn kind toen de golden gate niemde)

consider vindt dit leuk.
  14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Echt fantastisch, mooie zelfverzekerde houding en ben heel benieuwd naar het resultaat. :D

GroeneBomen vindt dit leuk.
  15. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    De antwoorden van Thijs Römer over zijn acties richting minderjarige meisjes...

Syane en Sado vinden dit leuk.
  16. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Is er ergens een live verslag te volgen? Ben zo benieuwd.. Vind het echt een hele nare zaak, en het had mij kunnen gebeuren op die leeftijd. Als onzeker jong meisje, aandacht van een 'grote ster'. Misselijkmakend is het!

17. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Ben benieuwd of je al in het vliegtuig zit en hoe het afgelopen is.
    Succes in ieder geval!

18. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Twitter via Saskia Belleman.

Basilicum vindt dit leuk.
  19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.138
    1.832
    113
    Dochter vind het ook leuk vooral de wat makkelijkere gerechten.
    Macaroni, spagetie, nasi, en bami gerechten dus vlees en groente (snijden of koop een zak) en soepjes.
    Afgieten doen wij (ouders) of samen met dochter (gooi in gieter).
    Ze vind het heerlijk haha.

Maar aardappel, groente en vlees vind ze niets aan dus.

En heeft het gesmaakt

20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.575
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja ik hoorde het vanmorgen in het nieuws maar hij zou niet hebben geweten dat het om een 14 jarige ging maar of dit waar is vraag ik me ernstig af.
    Is toch ook gewoon walgelijk om dit soort dingen te doen.

Splitijsje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina