Nou indd, en in alle soorten lichtinval bekijken of er niet tóch een 2e streepje staat been there, done that. Haha
Klinkt leuk, als je cyclus regelmatig is met cyclussen vab 27 tot 60+ dagen is dat gewoon een doen omdat ik gewoon niet weet wanneer nod zou moeten zijn. Dus ja, dan test je ook regelmatig voor niks. Althans, ik kom er liever op dag 35 achter dat ik zwanger ben dan op dag 70 omdat ik persé "moet" wachten tot mn langste cyclus verbroken is. En de digitale vond en vind ik ook veel te duur omdat het gerust 3x per cyclus gedaan werd ter controle (en ja het gebeurde dat test 1 negatief was en 2 of 3 positief)
Nou, ik baal ervan. Vertrekken morgen voor een week naar Duitsland en veeeeel regen voorspeld. Geef je dan 1500 euro aan uit. Ik vind het echt een kutzomer tot nu toe. En het zal vast goed komen, je verzint wel wat om te doen. Maar leuk is anders.
Dit idd. Ik nam me ook elke maand weer voor om te wachten tot mijn nod. Soms lukte dat, meestal niet.
Yupp!! Zaklamp erop, openbreken, nogmaals zaklamp erop. Of foto maken en in negatief zetten Slim? Wsch niet maar ja.
Was het nou mooie zomer is jaar er op k.t zomer. Of strenge winter mooie zomer. Dus hoe je het ook bekijkt klopt het wel wat.
Precies dat. Niet koud daar met de regen. Waar zit je ook alweer? Vanmorgen gekeken en het weer voor de komende 2 weken is niet heel zonnig..(in nederland)
Dat klopt. Ik was heel regelmatig. Anders had ik ook wel vaker getest waarschijnlijk. Maar wel met gezond verstand. Ik las hier ook regelmatig vrouwen die regelmatig waren en toch elke maand dagelijks begonnen te testen op een week voor nod. Hoe gek kan je jezelf maken?
Ja met regelmaat en week voor nod (+ evt dagelijks) is anders. Maar ook met regelmaat kan ik 1 a 2 dagen vooraf ook wel snappen.
Daar leef je dan maanden naar uit. Heel warm is ook niet alles maar dan ga je smorgens heel vroeg op pad. Hopelijk draait het nog bij en valt het vooral snachts. Het is raar weer en geen idee waar je dan naar toe kan. Regen, noodweer, hitte. Duim voor je dat het mee gaat vallen. Zit je in een caravan, tent, hotel stacaravan of huisje?
Snap je helemaal. Hier is het goed gekomen gelukkig. Zonnetje en ruim 20 graden. Net mooie wandeling gemaakt. Zometeen fietsen. Morgen raften. Mama is weer blij